abonnement Unibet Coolblue
pi_188277285
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 09:51 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Malen is vooralsnog 1 van de lichtpuntjes in een gitzwarte seizoensopening waar alles zo ongeveer al verspeeld is voordat we überhaupt begonnen zijn. Om dan uitgerekend kritiek op hem te richten, in een elftal waar ook toppers als Zoet, Dumfries, Viergever, Sainsbury, Pereiro etc zitten is echt waanzin.
Ik zie dat niet als kritiek op Malen. Ik heb ook geen kritiek op Sadilek als die linkshalf kan spelen.
pi_188277287
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 09:49 schreef TehRocks het volgende:
Die Boscagli aan de bal is wel een verademing trouwens.
Waarom zetten we hem dan niet gewoon centraal? Sure, tegen Ajax na 1 week training zal dit niet top gaan, maar tegen fucking Twente heb je toch een voetballende CV nodig. Nu hadden we 2 doelpalen centraal achterin die de bal 68 keer naar elkaar toe hebben gespeeld.
pi_188277294
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 09:53 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Waarom zetten we hem dan niet gewoon centraal? Sure, tegen Ajax na 1 week training zal dit niet top gaan, maar tegen fucking Twente heb je toch een voetballende CV nodig. Nu hadden we 2 doelpalen centraal achterin die de bal 68 keer naar elkaar toe hebben gespeeld.
Die Boscagli is een linksback.
pi_188277298
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 09:54 schreef Cherni het volgende:

[..]

Die Boscagli is een linksback.
Kan ook CV lees ik overal, heeft hier in het verleden ook gespeeld. Dat centrum moet zo rap mogelijk verandert worden, daar begint alle ellende.
pi_188277305
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 09:55 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Kan ook CV lees ik overal, heeft hier in het verleden ook gespeeld. Dat centrum moet zo rap mogelijk verandert worden, daar begint alle ellende.
Daar is die Duitser toch voor aangetrokken.
pi_188277314
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 09:55 schreef Cherni het volgende:

[..]

Daar is die Duitser toch voor aangetrokken.
Ja maar als die Duitser niet fit is dan ga je toch niet met Viergever en Sainsbury spelen :') Dat zijn beide jongens die totaal geen idee hebben wat ze moeten doen als ze een bal hebben. Viergever is redelijk ok, maar dan moet je er gewoon een goede speler naast hebben. Nu heb je 2 onzekere factoren die elkaar met poep in de broek de bal blijven toespelen, genot.
pi_188277323
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 09:56 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja maar als die Duitser niet fit is dan ga je toch niet met Viergever en Sainsbury spelen :') Dat zijn beide jongens die totaal geen idee hebben wat ze moeten doen als ze een bal hebben. Viergever is redelijk ok, maar dan moet je er gewoon een goede speler naast hebben. Nu heb je 2 onzekere factoren die elkaar met poep in de broek de bal blijven toespelen, genot.
Dat ben ik met je eens.
pi_188277344
Ik ben dusdanig woest om de situatie dat ik FM heb opgestart en zelf PSV maar eens even naar glorie ga leiden.
  zondag 4 augustus 2019 @ 10:15:07 #184
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188277470
wat zegt U?

  zondag 4 augustus 2019 @ 10:22:01 #185
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_188277521
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 10:15 schreef Tarado het volgende:
wat zegt U?

[ afbeelding ]
Beetje weinig passes van en naar Rosario.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_188277534
Ook hier weer een beetje een jankstemming zeg. Gelijkspel kan nu eenmaal gebeuren, concurrent heeft ook punten laten liggen dus vrij weinig aan de hand nog. Helemaal wetende dat het team nog in ontwikkeling is, Lozano gaat nog waarschijnlijk vertrekken, Baumgartl niet fit, misschien komt er ook nog wel een andere naam bij. Ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen voor PSV :).

Net zoals bij Ajax liggen hier de verwachtingen toch ook wat te hoog en wordt er denk ik ook onderschat dat het tijd kost om een goed lopend team op de been te krijgen. Helemaal als je het afgelopen seizoen je spel volledig had afgesteld op één man, die nu is vertrokken.
  zondag 4 augustus 2019 @ 10:27:31 #187
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188277562
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 10:23 schreef Dejannn het volgende:
Ook hier weer een beetje een jankstemming zeg. Gelijkspel kan nu eenmaal gebeuren, concurrent heeft ook punten laten liggen dus vrij weinig aan de hand nog. Helemaal wetende dat het team nog in ontwikkeling is, Lozano gaat nog waarschijnlijk vertrekken, Baumgartl niet fit, misschien komt er ook nog wel een andere naam bij. Ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen voor PSV :).

Net zoals bij Ajax liggen hier de verwachtingen toch ook wat te hoog en wordt er denk ik ook onderschat dat het tijd kost om een goed lopend team op de been te krijgen. Helemaal als je het afgelopen seizoen je spel volledig had afgesteld op één man, die nu is vertrokken.
in punten heb je wel gelijk maar voetballend gezien moet er nog wel veel gebeuren bij PSV
pi_188277591
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 10:23 schreef Dejannn het volgende:
Ook hier weer een beetje een jankstemming zeg. Gelijkspel kan nu eenmaal gebeuren, concurrent heeft ook punten laten liggen dus vrij weinig aan de hand nog. Helemaal wetende dat het team nog in ontwikkeling is, Lozano gaat nog waarschijnlijk vertrekken, Baumgartl niet fit, misschien komt er ook nog wel een andere naam bij. Ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen voor PSV :).

Net zoals bij Ajax liggen hier de verwachtingen toch ook wat te hoog en wordt er denk ik ook onderschat dat het tijd kost om een goed lopend team op de been te krijgen. Helemaal als je het afgelopen seizoen je spel volledig had afgesteld op één man, die nu is vertrokken.
Jankstemming valt wel mee. Maar een ploeg als PSV mag het niet laten gebeuren dat je nu al tal van wedstrijden achter elkaar al binnen de 10 min tegen een achterstand aanloopt. En dat speelt al sinds vorig seizoen waar je zelfs met Luuk in de crusiale wedstrijden tegen Heerenveen, Utrecht en Vitesse gelijk binnen de 10 min. op een achterstand staat. En dan loop je steeds achter de feiten aan.

Inderdaad de ploeg is erg jong en het is de vraag hoe van Bommel daar mee omgaat.
  zondag 4 augustus 2019 @ 10:33:26 #189
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_188277613
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 09:55 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Kan ook CV lees ik overal, heeft hier in het verleden ook gespeeld. Dat centrum moet zo rap mogelijk verandert worden, daar begint alle ellende.
Volgens mij las ik ergens in een interview met hem dat hij zelfs liever centraal speelt.
pi_188277632
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 09:59 schreef nickhguitar het volgende:
Ik ben dusdanig woest om de situatie dat ik FM heb opgestart en zelf PSV maar eens even naar glorie ga leiden.
Oh ja, en ik neem aan dat jij nu ook meedoet met de kwalificatie ronden voor dat eSport gebeuren , en om misschien ooit PSV te mogen te vertegenwoordigen op tv en tegen andere eSport fanaten te mogen spelen?
pi_188277635
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 10:30 schreef Cherni het volgende:

[..]

Jankstemming valt wel mee. Maar een ploeg als PSV mag het niet laten gebeuren dat je nu al tal van wedstrijden achter elkaar al binnen de 10 min tegen een achterstand aanloopt. En dat speelt al sinds vorig seizoen waar je met Luuk in de crusiale wedstrijden tegen Heerenveen, Utrecht en Vitesse gelijk binnen de 10 min. op een achterstand staat. En dan loop je steeds achter de feiten aan.

Inderdaad de ploeg is erg jong en het is de vraag hoe van Bommel daar mee omgaat.
Ik heb zelf het gevoel dat je al een stuk meer rust kan creëren door Zoet uit de basis te halen. Vond die er gisteren wéér niet goed bij die tegengoal. Alleen dat durft MvB nog niet denk ik, het is overigens ook wel logisch dat Zoet veel krediet heeft, maar een onzekere keeper die uit vorm is achter een nieuwe verdediging die ook nog niet staat is gewoon lastig voetballen. Dáár ligt voor mij ook dan het probleem voor PSV. Ik denk dat je met Unnerstall en straks ook Baumgartl en Lato al een stuk minder kwetsbaar bent.

quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 10:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

in punten heb je wel gelijk maar voetballend gezien moet er nog wel veel gebeuren bij PSV
Klopt, maar dat zal echt tijd kosten. Het spelletje wat MvB nu wil zien is compleet anders dan men vorig jaar op de mat wist te leggen. Dat kan nog maar zo een paar maanden duren, en ja daarin gaat PSV dan ook nog wel punten verspelen gok ik zo. Tel daar dus nu de onzekerheid achterin bij op.
pi_188277666
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 10:35 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik heb zelf het gevoel dat je al een stuk meer rust kan creëren door Zoet uit de basis te halen. Vond die er gisteren wéér niet goed bij die tegengoal. Alleen dat durft MvB nog niet denk ik, het is overigens ook wel logisch dat Zoet veel krediet heeft, maar een onzekere keeper die uit vorm is achter een nieuwe verdediging die ook nog niet staat is gewoon lastig voetballen. Dáár ligt voor mij ook dan het probleem voor PSV. Ik denk dat je met Unnerstall en straks ook Baumgartl en Lato al een stuk minder kwetsbaar bent.
[..]

Klopt, maar dat zal echt tijd kosten. Het spelletje wat MvB nu wil zien is compleet anders dan men vorig jaar op de mat wist te leggen. Dat kan nog maar zo een paar maanden duren, en ja daarin gaat PSV dan ook nog wel punten verspelen gok ik zo. Tel daar dus nu de onzekerheid achterin bij op.
Welk spelletje wil v. Bommel spelen dan? Zou hij het zelf al weten? :P
  zondag 4 augustus 2019 @ 10:39:01 #193
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188277673
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 10:35 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ik heb zelf het gevoel dat je al een stuk meer rust kan creëren door Zoet uit de basis te halen. Vond die er gisteren wéér niet goed bij die tegengoal. Alleen dat durft MvB nog niet denk ik, het is overigens ook wel logisch dat Zoet veel krediet heeft, maar een onzekere keeper die uit vorm is achter een nieuwe verdediging die ook nog niet staat is gewoon lastig voetballen. Dáár ligt voor mij ook dan het probleem voor PSV. Ik denk dat je met Unnerstall en straks ook Baumgartl en Lato al een stuk minder kwetsbaar bent.
[..]

Klopt, maar dat zal echt tijd kosten. Het spelletje wat MvB nu wil zien is compleet anders dan men vorig jaar op de mat wist te leggen. Dat kan nog maar zo een paar maanden duren, en ja daarin gaat PSV dan ook nog wel punten verspelen gok ik zo. Tel daar dus nu de onzekerheid achterin bij op.
wat voor spelletje wil MvB dan zien?
  zondag 4 augustus 2019 @ 10:39:15 #194
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188277678
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 10:38 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Welk spelletje wil v. Bommel spelen dan? Zou hij het zelf al weten? :P
:D
pi_188277684
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 10:15 schreef Tarado het volgende:
wat zegt U?

[ afbeelding ]
Dit is de smerigste passmap die ik in tijden heb gezien.
pi_188277722
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 10:38 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Welk spelletje wil v. Bommel spelen dan? Zou hij het zelf al weten? :P
Indruk die ik krijg is dat hij meer de bal wil en gebruik maken van de bewegelijkheid voorin. In plaats van dus voornamelijk via de backs/vleugels opzoek te gaan naar een targetman zal er nu vanuit het middenveld meer creativiteit moeten komen. Niet voor niets staat Guti nu wél in de basis. Alleen dit is me qua speltype nogal een switch natuurlijk. Het leunt ook minder op de tegenaanval, iets wat vorig jaar het stokpaardje voor PSV was.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2019 10:42:49 ]
pi_188277847
Kut voetbal
Kut PSV
Gewoon KUT
pi_188277876
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 10:42 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Indruk die ik krijg is dat hij meer de bal wil en gebruik maken van de bewegelijkheid voorin. In plaats van dus voornamelijk via de backs/vleugels opzoek te gaan naar een targetman zal er nu vanuit het middenveld meer creativiteit moeten komen. Niet voor niets staat Guti nu wél in de basis. Alleen dit is me qua speltype nogal een switch natuurlijk. Het leunt ook minder op de tegenaanval, iets wat vorig jaar het stokpaardje voor PSV was.
Als je zo een jonge ploeg hebt is een type speler als Blind of Tadic nodig om de boel aan te sturen. Rosario lijkt mij daar veel te jong voor en Viergever is daar niet toe instaat. Het zijn allemaal jonge spelers. De wedstrijd thuis tegen Basel had ik nog het idee dat het goed zou lopen. Basel werd weggespeeld. Helaas twee schoten op doel van Basel en beide gingen erin. Dan zit het ook nog niet mee met de kansen die niet werden afgemaakt totdat Lammers erin kwam.


Natuurlijk zit er potentie in. Het is afwachten hoe van Bommel daar mee omgaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cherni op 04-08-2019 11:02:09 ]
  zondag 4 augustus 2019 @ 11:13:06 #199
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188278113
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 10:42 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Indruk die ik krijg is dat hij meer de bal wil en gebruik maken van de bewegelijkheid voorin. In plaats van dus voornamelijk via de backs/vleugels opzoek te gaan naar een targetman zal er nu vanuit het middenveld meer creativiteit moeten komen. Niet voor niets staat Guti nu wél in de basis. Alleen dit is me qua speltype nogal een switch natuurlijk. Het leunt ook minder op de tegenaanval, iets wat vorig jaar het stokpaardje voor PSV was.
PSV heeft al jaren tegen iedere tegenstander in NL op Ajax na misschien meer de bal, waar voorheen geleund kon worden op Luuk om het spel richting goal tegenstander te verplaatsen gaat dat nu met lange ballen niet meer en dat vraagt meer voetballend vermogen van de mensen achterin, de enige die dat in dat blok van 4 heeft is Guti maar die lijkt geen enkel zelfvertrouwen te hebben, dan houdt het wel snel op en is het tikkie terug, tikkie breed. Een centrum Baumgartl- Boscagli is misschien de oplossing.
pi_188278241
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2019 11:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

PSV heeft al jaren tegen iedere tegenstander in NL op Ajax na misschien meer de bal, waar voorheen geleund kon worden op Luuk om het spel richting goal tegenstander te verplaatsen gaat dat nu met lange ballen niet meer en dat vraagt meer voetballend vermogen van de mensen achterin, de enige die dat in dat blok van 4 heeft is Guti maar die lijkt geen enkel zelfvertrouwen te hebben, dan houdt het wel snel op en is het tikkie terug, tikkie breed. Een centrum Baumgartl- Boscagli is misschien de oplossing.
Dan nog Pröpper terugkopen. Je moet blijven dromen :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')