abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188253742
Rick Winkelman is een van de F1 commentatoren bij Ziggo en doet meestal de vrije trainingen. Ik vind hem zelf altijd wel prettig om naar te luisteren; hij is to the point en heeft nuttige achtergrondinformatie.

Best wel een contrast met Olav Mol die met veel meer emotie becommentarieert en ook nog weleens wat dingen mist of verkeerd ziet (overigens vind ik Olav ook altijd wel leuk om naar te luisteren).

Wat denken jullie, zou Rick een goede opvolger van Olav kunnen zijn?
pi_188253763
Nee. Er is geen opvolger of vervanger voor Olav.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_188253839
Nee. Gehandicapte opvolgen is altijd af te raden.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 2 augustus 2019 @ 16:36:42 #4
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_188253947
Het zou wellicht kunnen, maar ik hoop het niet. Vaak wat minder emotie dan Mol inderdaad, wat ik op zich niet als pluspunt zie, en als hij F1-commentator zou worden (bij de races dus) lijkt de kans me klein dat hij NASCAR blijft doen, of in elk geval het grootste deel van het seizoen daar. Zitten we de hele tijd met Ronald van Dam opgescheept :{
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_188254019
Er is weinig anders denk ik. Ja of ze moeten Albers of Van den Garde het gaan laten doen ofzo maar dat lijkt me ook weinig succesvol.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_188254199
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 16:24 schreef vosss het volgende:
Nee. Er is geen opvolger of vervanger voor Olav.
Die gast die doet alsof hij er alles vanaf weet, de balans van zo'n wagen feilloos aanvoelt maar er zelf niet eens in past? :')
pindazakje
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 2 augustus 2019 @ 17:09:35 #7
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_188254386
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 16:57 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Die gast die doet alsof hij er alles vanaf weet, de balans van zo'n wagen feilloos aanvoelt maar er zelf niet eens in past? :')
Hij doet helemaal niet alsof hij er zelf niet in past.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_188255283
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 16:57 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

_O-
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_188255851
Maakt Olav wel eens fouten ja? Of ziet hij dingen over het hoofd? Nooit opgevallen eigenlijk.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_188256183
Het commentaar van Olav gedurende het afgelopen weekend mbt Bottas was wel erg triest en beneden elk peil!

Het commentaar van René Hoogterp (IndyCar en Formula E bij Ziggo) en van Nelson Valkenburg (O.a. WEC/24 uur van Le Mans) vind ik persoonlijk erg goed. Daarnaast hebben we ook nog oude-rot Allard Kalff die races van goed commentaar kan voorzien!
pi_188256581
Allard Kalff en goed commentaar :)

Imho een contradictio in terminis!
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_188256695
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:45 schreef sasquatsch het volgende:
Allard Kalff en goed commentaar :)

Imho een contradictio in terminis!
Zijn commentaar (in Engels) met samen met John Watson was anders zeer goed! En vergeleken met wat de blinde Mol allemaal mist....
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 20:05:10 #13
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_188256880
Ik wil Sierd de Vos samen met Evert ten Napel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_188257115
Overigens mag Jack Plooij direct vervangen worden! Zeker met zijn commentaar tijdens VT3
pi_188257942
Allard, Olav en Jack dat is net zo iets als iemand met down een hartoperatie laten doen omdat hij zo enthousiast is. Geen zinnig mens die daar in mee gaat. Rick mag lekker nascar blijven doen dat kijk ik vaker. Zoeken jullie je eigen goede commentator maar.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_188259058
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:05 schreef fathank het volgende:
Ik wil Sierd de Vos samen met Evert ten Napel.
:D
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 22:48:05 #17
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_188259229
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 21:15 schreef vipergts het volgende:
Allard, Olav en Jack dat is net zo iets als iemand met down een hartoperatie laten doen omdat hij zo enthousiast is. Geen zinnig mens die daar in mee gaat. Rick mag lekker nascar blijven doen dat kijk ik vaker. Zoeken jullie je eigen goede commentator maar.
Blijf jij lekker rondjes linksom kijken. Kun je net zo goed schaatsen kijken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_188259594
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 21:15 schreef vipergts het volgende:
Daarom René Hoogterp Nelson Valkenburg!

Ookal ben ik het niet helemaal met je eens over Allard Kalff. Als ik moet kiesen tussen Olav en Allard?
pi_188259625
Olaf mol is een begrip. Een soort mart smeets.
pi_188259697
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 23:16 schreef LorneMalvo het volgende:
Olaf mol is een begrip. Een soort mart smeets.
Eens, maar waarbij Mart Smeets nog wel kwalitatief goed commentaar bleef leveren is Olav toch afgegleden. Taalgebruik (vloeken) en objectief commentaar is ver beneden peil!
pi_188259852
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 23:20 schreef McLaren_Fan het volgende:

[..]

Eens, maar waarbij Mart Smeets nog wel kwalitatief goed commentaar bleef leveren is Olav toch afgegleden. Taalgebruik (vloeken) en objectief commentaar is ver beneden peil!
Mart smeets is inderdaad van statuur wat sjieker maar ze roepen bij mij hetzelfde haat-liefde gevoel op. En hebben beiden de sporen verdient.
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 00:20:36 #22
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_188260588
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 16:43 schreef Karstman het volgende:
Er is weinig anders denk ik. Ja of ze moeten Albers of Van den Garde het gaan laten doen ofzo maar dat lijkt me ook weinig succesvol.
Ik werp een andere naam op; Robert Doornbos. 8-)
pi_188260701
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 00:20 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]

Ik werp een andere naam op; Robert Doornbos. 8-)
Gelijk doen.
pi_188261715
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 22:48 schreef fathank het volgende:

[..]

Blijf jij lekker rondjes linksom kijken. Kun je net zo goed schaatsen kijken.
Vond je vorige f1 race leuk met al die pitstops en schuivers? Dan moet je Nascar eens kijken het is niet je poot in het tapijt trappen 4x linksaf en dan ben je er, zelfs als je van Pole start is het helemaal niet zeker dat je wint, wat in F1 wel vaak zo is.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_188262429
Jack is net zo erg als Olav, beiden lullen alleen maar om het lullen. Hou gewoon je muil als je niks zinnigs te zeggen hebt. Sport is sowieso veel leuker zonder commentator.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')