Die gast die doet alsof hij er alles vanaf weet, de balans van zo'n wagen feilloos aanvoelt maar er zelf niet eens in past?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:24 schreef vosss het volgende:
Nee. Er is geen opvolger of vervanger voor Olav.
Hij doet helemaal niet alsof hij er zelf niet in past.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die gast die doet alsof hij er alles vanaf weet, de balans van zo'n wagen feilloos aanvoelt maar er zelf niet eens in past?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die gast die doet alsof hij er alles vanaf weet, de balans van zo'n wagen feilloos aanvoelt maar er zelf niet eens in past?
Zijn commentaar (in Engels) met samen met John Watson was anders zeer goed! En vergeleken met wat de blinde Mol allemaal mist....quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:45 schreef sasquatsch het volgende:
Allard Kalff en goed commentaar
Imho een contradictio in terminis!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:05 schreef fathank het volgende:
Ik wil Sierd de Vos samen met Evert ten Napel.
Blijf jij lekker rondjes linksom kijken. Kun je net zo goed schaatsen kijken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:15 schreef vipergts het volgende:
Allard, Olav en Jack dat is net zo iets als iemand met down een hartoperatie laten doen omdat hij zo enthousiast is. Geen zinnig mens die daar in mee gaat. Rick mag lekker nascar blijven doen dat kijk ik vaker. Zoeken jullie je eigen goede commentator maar.
Daarom René Hoogterp Nelson Valkenburg!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:15 schreef vipergts het volgende:
Allard, Olav en Jack dat is net zo iets als iemand met down een hartoperatie laten doen omdat hij zo enthousiast is. Geen zinnig mens die daar in mee gaat. Rick mag lekker nascar blijven doen dat kijk ik vaker. Zoeken jullie je eigen goede commentator maar.
Eens, maar waarbij Mart Smeets nog wel kwalitatief goed commentaar bleef leveren is Olav toch afgegleden. Taalgebruik (vloeken) en objectief commentaar is ver beneden peil!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:16 schreef LorneMalvo het volgende:
Olaf mol is een begrip. Een soort mart smeets.
Mart smeets is inderdaad van statuur wat sjieker maar ze roepen bij mij hetzelfde haat-liefde gevoel op. En hebben beiden de sporen verdient.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:20 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Eens, maar waarbij Mart Smeets nog wel kwalitatief goed commentaar bleef leveren is Olav toch afgegleden. Taalgebruik (vloeken) en objectief commentaar is ver beneden peil!
Ik werp een andere naam op; Robert Doornbos.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:43 schreef Karstman het volgende:
Er is weinig anders denk ik. Ja of ze moeten Albers of Van den Garde het gaan laten doen ofzo maar dat lijkt me ook weinig succesvol.
Gelijk doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:20 schreef Also-von-Oder het volgende:
[..]
Ik werp een andere naam op; Robert Doornbos.
Vond je vorige f1 race leuk met al die pitstops en schuivers? Dan moet je Nascar eens kijken het is niet je poot in het tapijt trappen 4x linksaf en dan ben je er, zelfs als je van Pole start is het helemaal niet zeker dat je wint, wat in F1 wel vaak zo is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Blijf jij lekker rondjes linksom kijken. Kun je net zo goed schaatsen kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |