abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7793769
Mijn vraag is werkt de AB Energizer? Ik heb een Abtronic gehad en deze werkte alleen in combinatie met sporten. De Ab energizer is 1 goedkoper en 2 je krijgt er 2. Ik weet dat er apperaten zijn die heel goed werken maar die werken met van die losse pads. Zoals bij megapool dit aperaat kost 99 euro hier van is de werking bewezen. Maar aangezien het vrij irritant is op die pads op te plakken leek zo Ab energizer mij een beter idee. Heeft iemand hier ervaring mee? please let me know ook als het ding ergens anders goedkoper te verkrijgen is.
pi_7793798
Zoals je zelf al zegt, het werkte alleen icm sporten. De grap is dat sporten alleen waarschijnlijk ook al voldoende was geweest.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  donderdag 9 januari 2003 @ 11:07:36 #3
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_7793823
Weet je wat echt werkt? Gewoon op een sport gaan, geen 40 blikken bier meer zuipen per week en de McDonalds overslaan. Zo ben ik ook mijn pens kwijtgeraakt
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_7793916
Uhh ik sport 6 dagen per week.

Maandag 1.5 uur fitness en Cardio
Dinsdag Kyokushin karate 1.5 uur
Woensdag 1.5 uur Fitness en Cardio
Donderdag Kyokushin Karate 1.5 uur
Vrijdag 1.5 uur Fitness of Wedstrijd training van Karate
Zaterdag Vrij
Zondag Fitness

Dus denk wel dat ik genoeg sport drinken doe ik bijna niet omdat ik bijna altijd rij als ik drink is het hooguit 6 glazen dat komt zelden voor.
Een Buikspier apperaat is voor mij alleen maar ter ondersteuning zodat ik wat sneller me buikspieren ziet.

pi_7793946
Er zien hier al megaveel topics over zeg en je overdrijft met sporten mijns inziens. Ook dat is niet gezond voor je lichaam. Als je het voor de meisjes doet, pssst...alle meiden die ik ken houden helemaal niet van zo'n six-pack...die willen iets zachters hebben om hun hoofdjes op te leggen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_7793985
Doe het niet voor de meiden heb al een vriendin. Maar doe het voor mezelf ik vind het mooi en daarom doe ik het fitness is voor mij ook een vorm van ontspanning aangezien ik dat met vrienden doe.
pi_7794001
Een ab eneggizer lijkt mij geen ontspanning...brrr. Als je hetzelf mooi vindt, oke, maar raak er niet door geobsedeerd. De hoeveelheid die jij sport zou voldoende moeten zijn en anders doe je toch nog wat extra buikspieren 's ochtends. Zo'n apparaat is lariekoek.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_7795453
Zoals je zelf al zegt je sport al erg veel. Ik zou niet zo'n ding kopen maar dan eerder meer op de buikspieren concentreren bijvoorbeeld...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')