Hey,quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hey, ik vroeg me serieus af waar jij was en of je niet dood was
hoe gaat het
Net als Yolandi Visser.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:38 schreef Crack_ het volgende:
ik ben afrikaans, ziet ook bijna niemand echt jammer
Lijkt me wel comfy.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Over paar jaar sta jij op festivals met een foodtruck
Lijkt me verschrikkelijk dat volk op te voedenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net als Yolandi Visser.
[..]
Lijkt me wel comfy.
Maar mijn huidige werk is minder zwaar.
in de vriezer stoppenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb nu nog een hoop gember die ik moet verwerken.
Morgen even kijken of ik daar wat mee kan.
Maak Ginger ale. Met lemongrassquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb nu nog een hoop gember die ik moet verwerken.
Morgen even kijken of ik daar wat mee kan.
Als je er halfnaakt op staat wil ik het wel zienquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:40 schreef Crack_ het volgende:
Vinden mensen instagram stories leuk of zijn de meeste gewoon kut
Ik vraag dit voor mijn vijf volgers
ben je nu dikquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maak Ginger ale. Met lemongrass
Daar drink ik laatste tijd heel veel van
Zitten inderdaad draken bij.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk dat volk op te voeden
oh dacht dat het wel duidelijk was dat het exclusive isquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je er halfnaakt op staat wil ik het wel zien
Zal best wat doen.quote:
oh huh dacht dat het alcohol wasquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zit 1 kcal in. Echt heerlijk dorstlessend
Goed idee, maar mijn sereh is bijna op.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maak Ginger ale. Met lemongrass
Daar drink ik laatste tijd heel veel van
Ik ben lichtelijk verdoofdquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gaat het echt goed of doe je beleefd
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal best wat doen.
Maar had een hoop citroenen, limoenen, peper, ui, knoflook en gember voor 6 euro.
Alles behalve de zak gember is nu op. Dus denk dat ik sapje ervan ga maken.
Ik hou van de markt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]als je daar van houdt dan lekker doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |