Ja is echt mooi om te zien hoor, en het is vanaf Nederland echt maar een klein stukje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Ik ben ook eens naar Praag geweest. Komt allemaal nog ouder en luxueuzer over, maar toch doet Bremen me er wel aan denken, van wat ik er zo van op Google kan vinden.
Ja iets van 2 uurtjes rijden of zo, lijkt me wel interessant. En ze hebben er een natuurpark, en ook de bossen daar schijnen erg mooi te zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja is echt mooi om te zien hoor, en het is vanaf Nederland echt maar een klein stukje.![]()
Totaal andere wereld
Dat willen wij ook eens gaan bekijken ja, staat ook hier op de lijstquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja iets van 2 uurtjes rijden of zo, lijkt me wel interessant. En ze hebben er een natuurpark, en ook de bossen daar schijnen erg mooi te zijn.
Haha okee dan!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat willen wij ook eens gaan bekijken ja, staat ook hier op de lijst
Leuk!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!
Ja ik neem de 150-600 mm lens sowieso wel mee.
En 2 camera's.quote:
Waterpartijen, heuvels en dalen, jonge bomen, oude dikke bomen, naaldbomen of loofbomen, of ze alle dode bomen rustig weg laten rotten en door mos laten bedekken of dat ze alles neurotisch afslepen en dan de boel aanharken enz.quote:
Zou leuk zijn als je wat van die foto's hier op FOK! plaatst, ben namelijk zeer benieuwdquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
En 2 camera's.Eentje voor snelle actie en goede beeldkwaliteit, en eentje voor zeer goede beeldkwaliteit maar waarbij je ff de tijd moet nemen voor focussen.
De natuur is wel fascinerendquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Waterpartijen, heuvels en dalen, jonge bomen, oude dikke bomen, naaldbomen of loofbomen, of ze alle dode bomen rustig weg laten rotten en door mos laten bedekken of dat ze alles neurotisch afslepen en dan de boel aanharken enz.
Zal ik doen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als je wat van die foto's hier op FOK! plaatst, ben namelijk zeer benieuwd
Gefeliciteerd met de kleinequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal ik doen!
Ja ik plaats hier momenteel vooral foto's van onze baby!(Naast macrofoto's) Maar ik denk dat ik hier ook wel het één en ander van zal uploaden.
Alleen is het wel de vraag of we aan dat natuurpark toe komen, maar we zien wel!
Dat absoluut!quote:
Gefeliciteerd nog met je kleine!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal ik doen!
Ja ik plaats hier momenteel vooral foto's van onze baby!(Naast macrofoto's) Maar ik denk dat ik hier ook wel het één en ander van zal uploaden.
Alleen is het wel de vraag of we aan dat natuurpark toe komen, maar we zien wel!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de kleine![]()
Maar goed ik wacht af, het is ook geen verplichting natuurlijk
Haha thx!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog met je kleine!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Haha thx!Maar die is inmiddels ook al weer bijna 11 maand oud!
[ afbeelding ]
Nu al weg van de camera, heeft ie vast niet van een vreemdequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:25 schreef ToT het volgende:
En oppassen, want hij vreet je zo op hoor!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nu al weg van de camera, heeft ie vast niet van een vreemde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |