Goh vernieuwendquote:
Deze man...quote:
Meh hij wil gewoon iedere dag op nr 1van de top 100 staanquote:
Doelen zijn goed in het leven.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Meh hij wil gewoon iedere dag op nr 1van de top 100 staan
Maar waarom dan? Ik geloof niet dat het hem echt boeit. Daar is hij te bazig voor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Meh hij wil gewoon iedere dag op nr 1van de top 100 staan
Gewoonte?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Ik geloof niet dat het hem echt boeit. Daar is hij te bazig voor.![]()
Dat doel is onderhand al wel gehaald lijkt mijquote:
Uhuhuquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Ik geloof niet dat het hem echt boeit. Daar is hij te bazig voor.![]()
Klik je hem aan steedsquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat doel is onderhand al wel gehaald lijkt mij
Maar ieder zijn ding
Word alleen moe van iedere keer dezelfde video
Meerderen hier doen dat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat doel is onderhand al wel gehaald lijkt mij
Maar ieder zijn ding
Word alleen moe van iedere keer dezelfde video
Interesseert me idd geen kut. Sla de stats erop na en je ziet dat ik dit jaar toch aardig wat weken afwezig ben geweest. Fok is gewoon leuk en gezelligquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:45 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Meerderen hier doen dat.
Ik post vaak Prince, maar ik probeer het een beetje af te wisselen.
Daarom deze:
Hear Hearquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Interesseert me idd geen kut. Sla de stats erop na en je ziet dat ik dit jaar toch aardig wat weken afwezig ben geweest. Fok is gewoon leuk en gezellig![]()
Je bent ook wel een beetje trots op Den Haag denk ik? Toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Interesseert me idd geen kut. Sla de stats erop na en je ziet dat ik dit jaar toch aardig wat weken afwezig ben geweest. Fok is gewoon leuk en gezellig![]()
Tuurlijk ben ik datquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:49 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Je bent ook wel een beetje trots op Den Haag denk ik? Toch?
Mijn moeder was een Hagenees wist je dat al?
Mijn pa in Workum, en ma in Amsterdam.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:52 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ben de enige Limburger in mijn familie (als je het officieel bekijkt naar waar iedereen geboren is).
Mijn pa in Amsterdam, m'n moeder in Den Haag, m'n zus in Leiden, m'n broer in Nijmegen en ik in een erg erg klein dorpje in Limburg
Ik weet niet eens waar Workum precies ligt ^^quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 00:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mijn pa in Workum, en ma in Amsterdam.
Jij begintquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:07 schreef lrishCassidy het volgende:
Als je mensen die hier posten een nickname moest geven. Wat zou dat dan zijn?
Ik vraag me weer eens dingen af
Van jou krijg ik juist het minst hoogte.quote:
Nee je stelt een vraag wel zo netjes/leuk om dan je eigen vraag ook daar in te beantwoordenquote:
Whehe en ik ben misschien wel het minst mysterieus en misschien wel je nichtje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:11 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Van jou krijg ik juist het minst hoogte.
Ik vind je een stokert soms maar ook erg geduldig en onpartijdig (soms wel/niet).
Ik heb er geen nickname voor, je lijkt op een nicht van me die toevallig óók uit Leiden komt haha.
Die past ook bij mij, maar dat was de vraag nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Whehe en ik ben misschien wel het minst mysterieus en misschien wel je nichtje.
Ik vind jouw nick prima bij jou passen.
Jij meet mensen van Fokquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:22 schreef lrishCassidy het volgende:
Soms meet je mensen en dan denk je, hè?
Die naam past totaal niet bij je.
Neeee MENSEN van fok zei je. Die zijn best normaal op zich hoor. Nou ja naar mijn maatstaven danquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:25 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Neeee, dat zijn toch bots en kloons
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neeee MENSEN van fok zei je. Die zijn best normaal op zich hoor. Nou ja naar mijn maatstaven dan
quote:
Wat denk jij?quote:
Ik vroeg niet of je naar meetings ging ^^quote:
Ik wel aan jou. En yesquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 01:56 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik vroeg niet of je naar meetings ging ^^
Tollololquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:00 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Er is geen afkorting voor druggies.
Shut up.
Lekker hoor. Lang niet gehoord.quote:
Lukt redelijk, nu nog aardig zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:03 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja klopt maar being a muse ^^
I do what I do (what I wanna do).quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Lukt redelijk, nu nog aardig zijn
quote:
vanwege mijquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:09 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Iets te snel, ik blijf nog even
Zo fijn dat je je in mij wil verdiepenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:14 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Wat voel je nu Stray?
(Psychologen stem)
I make the jungle these days. jullie zijn voorspelbaarquote:
Of je pleurt gewoon op als het je hier niet aanstaat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:26 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
I make the jungle these days. jullie zijn voorspelbaar
Ik post net iets leuks juist richting jouquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Of je pleurt gewoon op als het je hier niet aanstaat.
18cm Surinaams vlees (halal) tot aan m’n ballen in je reet.quote:
Als ik wegblijf wordt het echt een aaneenschakeling van hetzelfde.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Of je pleurt gewoon op als het je hier niet aanstaat.
Get a roomquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
18cm Surinaams vlees (halal) tot aan m’n ballen in je reet.
Nope.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
18cm Surinaams vlees (halal) tot aan m’n ballen in je reet.
te grote pener eerderquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:33 schreef lrishCassidy het volgende:
Killem is me een beetje te grote mond voor reallife ^^
Alles past , gewoon ff je mondje goed oprekkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:33 schreef lrishCassidy het volgende:
Hij denkt dat z'n dick te groot is, ik denk z'n mond.
Huh?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alles past , gewoon ff je mondje goed oprekken
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alles past , gewoon ff je mondje goed oprekken
Ik lees net dat je daar zelf van bent met je vraag naar dickpicsquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:35 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Huh?
Het gaat niet niet om passen maar om grootspraak. ^^
Je leest wat net?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees net dat je daar zelf van bent met je vraag naar dickpics![]()
En dan krijg je ze ,is het nog niet goed
Pardon?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:39 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik vroeg Killem om dickpics ooit omdat Killem nogal te koop liep met heroische teksten over vrouwen.
Gewoon een keer je goed laten neuken is beter en lekkerder dan online flirtenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:39 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik vroeg Killem om dickpics ooit omdat Killem nogal te koop liep met heroische teksten over vrouwen.
Jij kent mij zo niet ^^quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gewoon een keer je goed laten neuken is beter en lekkerder dan online flirten
KPD staat vol met foto's van piemels , gewoon ff aanmeldenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:44 schreef lrishCassidy het volgende:
Ondertussen (op de zolderkamer) is wel heel Fok! benieuwd naar de dick van ^^
En dat is dus precies wat ik niet wil.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
KPD staat vol met foto's van piemels , gewoon ff aanmelden
En van jou.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
KPD staat vol met foto's van piemels , gewoon ff aanmelden
Hear youquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:46 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
En dat is dus precies wat ik niet wil.
Het gaat me niet om de dicks, het gaat om de grootspraak eromheen ^^
Dicks vind je overal.
Laten we daar heel dankbaar voor zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:47 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik lijk totaal niet op jou Puzzie ^^
? want?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Laten we daar heel dankbaar voor zijn
Ik vind je lief hoor, misschien wel een van de liefste hier. Maar ik lijk totaal niet op jou qua leven.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Laten we daar heel dankbaar voor zijn
Ik dacht altijd dat vrouwen net zo easy waren, maar kennelijk heeft een grote groep mannen daar andere ervaringen mee. Oh well...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:48 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja toch? Mannen zijn zo makkelijk. Altijd, always.
Mannen zijn zoveel easier.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat vrouwen net zo easy waren, maar kennelijk heeft een grote groep mannen daar andere ervaringen mee. Oh well...
0quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 02:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoeveel dick pics heb je van mij gekregen?
Dus dan zijn mannen misschien niet zo easy...of jij hebt matige verleidingsskills.quote:
Ik vertel wat ik hier vertel vanuit wat ik ervaren heb.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 03:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dus dan zijn mannen misschien niet zo easy...of jij hebt matige verleidingsskills.
Oh my ..it was a testquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 03:01 schreef lrishCassidy het volgende:
Maar goed het ging me niet om jouw dick maar om de bereidheid
Liedje voor jou.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 03:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh my ..it was a test![]()
En dan wel klagen over de grootspraak![]()
Kijk en dat is het verschil tussen jou en mij
Wees blij ...je zou me niet kunnen handelen
Lekker nummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |