abonnement Unibet Coolblue
pi_188246877
Stel, alles is toegestaan op het gebied van seksualiteit. Hoe jong zou jij dan kunnen gaan?
Do what you love, love what you do!
pi_188248069
Nou 20 zou dan echt wel de grens zijn. En dat vind ik nu echt te jong, halverwege de 20 is de grens voor mij.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_188248167
Dit is geen slowchat, houd eens op. Seks met minderjarigen (<16 jaar) is strafbaar, dus daar hebben we het niet over.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 09:26:30 #4
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_188248210
Ik als kind had geen seks met 16-jarigen en wil dat nog steeds een keertje doen.
pi_188248578
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 09:21 schreef Vinniiee het volgende:
[modbreak]Dit is geen slowchat, houd eens op. Seks met minderjarigen (<16 jaar) is strafbaar, dus daar hebben we het niet over. [/modbreak]
Maar de vraag van TS is toch "als alles is toegestaan".

Als dat niet oké is moet je het topic dichtgooien?
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_188248751
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:01 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Maar de vraag van TS is toch "als alles is toegestaan".

Als dat niet oké is moet je het topic dichtgooien?
Als je even de vorige twee topics bekijkt, dan hoop ik dat je snapt waarom ik dat zeg.
pi_188249868
TS eerst enzo...
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:33:12 #8
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188250449
Als alles is toegestaan, tsja.
Ik denk dat de grens dan 16/17 is of zo.
Veel meiden zien er met 15 ook al ouder uit, maar mentaal gezien niet. Dus ik zou daar nog steeds vanaf blijven.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_188250562
Als alles toegestaan is ga je experimenteren, en als het past kun je het allicht een keer proberen :P
pi_188250634
ik wweet niet hoor ik heb me twijfels al over dit topic van het beging.

Maar het is wel herkenbaar eigenlijk in van ja veel jonger opzoeken. Nu is het bij mij allee n tot praten gebleven. maar oje als ze zelf verdder gingen hahahaha
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:50:39 #11
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188250644
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 09:09 schreef De_Onnoembare het volgende:
Nou 20 zou dan echt wel de grens zijn. En dat vind ik nu echt te jong, halverwege de 20 is de grens voor mij.
25 jaar is het beste, vaak al wat ervaring en dat gemiep is er een beetje vanaf ^O^
Beati pauperes spiritu
pi_188250672
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:50 schreef Academicus het volgende:

[..]

25 jaar is het beste, vaak al wat ervaring en dat gemiep is er een beetje vanaf ^O^
Daarom. Met 25 zijn het over het algemeen wel echt vrouwen en geen meisjes meer.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_188250694
Seks interesseert mij eigenlijk vrij weinig, het gebrek aan liefde en het kunnen vinden hiervan baart mij meer zorgen, alles lijkt alleen nog maar om seks te draaien vandaag de dag.
pi_188251157
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:52 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Daarom. Met 25 zijn het over het algemeen wel echt vrouwen en geen meisjes meer.
het is wel waar en doe dan ook niks met minderjarigen

Maargoed als een meisje gaat zeggen wat als ik naakt in je kamer zou staan of ik pijp je keihard tsja allemaal waar verhaal btw
Do what you love, love what you do!
pi_188251174
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:53 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
Seks interesseert mij eigenlijk vrij weinig, het gebrek aan liefde en het kunnen vinden hiervan baart mij meer zorgen, alles lijkt alleen nog maar om seks te draaien vandaag de dag.
Het instinct om voort te planten is het sterkste instinct wat we hebben. Het is nooit anders geweest. Dat men er in de loop der eeuwen verhaaltjes als 'liefde en partnerschap' omheen hebben verzonnen om 'beestelijk' seksueel gedrag een beetje te zoeter te maken... tja. Uiteindelijk zijn mensen seksuele wezens en is ook de zoektocht naar liefde eigenlijk een zoektocht naar een goede sekspartner.

Anyway, on topic; als alles zou kunnen en mogen zou het nog steeds erg afhangen van omstandigheden en persoon. Zolang iemand zelf seksuele interesse toont, zichtbaar geniet, geen overtuiging nodig heeft en het fysiek allemaal past zonder ongemakken vind ik het prima. Daar ga ik verder geen leeftijden bij noemen.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_188251261
maargoed ze is onderhan heel meerderjarig enzo en ok tis dat ik niet meer contact heb maar zou7u r kapot neuken wel nu
ze zou het willen ook weet t zeker
Do what you love, love what you do!
pi_188251289
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 09:26 schreef dagobertE6 het volgende:
Ik als kind had geen seks met 16-jarigen en wil dat nog steeds een keertje doen.
_O_ I'm with stupid
pi_188251596
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:25 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Het instinct om voort te planten is het sterkste instinct wat we hebben. Het is nooit anders geweest. Dat men er in de loop der eeuwen verhaaltjes als 'liefde en partnerschap' omheen hebben verzonnen om 'beestelijk' seksueel gedrag een beetje te zoeter te maken... tja. Uiteindelijk zijn mensen seksuele wezens en is ook de zoektocht naar liefde eigenlijk een zoektocht naar een goede sekspartner.

Anyway, on topic; als alles zou kunnen en mogen zou het nog steeds erg afhangen van omstandigheden en persoon. Zolang iemand zelf seksuele interesse toont, zichtbaar geniet, geen overtuiging nodig heeft en het fysiek allemaal past zonder ongemakken vind ik het prima. Daar ga ik verder geen leeftijden bij noemen.
Het vetgedrukte is ondertussen echt het slechtste, stomste smoesje ooit.
Dieren hebben die instinct idd, maar die doet wanneer die drang er is en niet, zoals de mens, maar raak. Een beest gaat niet iedere beestin bespringen die er rondloopt alleen om klaar te kunnen komen.
pi_188251603
hahaha ik denk dat ik er moet stoppen alles ie een eerlijk verhaal van mij?

daarna had ik seks met iemand eigen leeftijd, maar heb dr over gefantaseerd wel met die jongere meid
Do what you love, love what you do!
pi_188251617
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:51 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Het vetgedrukte is ondertussen echt het slechtste, stomste smoesje ooit.
Dieren hebben die instinct idd, maar die doet wanneer die drang er is en niet, zoals de mens, maar raak. Een beest gaat niet iedere beestin bespringen die er rondloopt alleen om klaar te kunnen komen.
Leven wij in de zelfde wereld met de zelfde dieren? :? :? :?
No amount of money ever bought a second of time.
pi_188251647
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:52 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Leven wij in de zelfde wereld met de zelfde dieren? :? :? :?
Wat is dat nou voor reactie
pi_188251715
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:54 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor reactie
Nou je hebt blijkbaar geen idee hoe dieren zich seksueel gedragen, vandaar _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_188251747
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:58 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Nou je hebt blijkbaar geen idee hoe dieren zich seksueel gedragen, vandaar _O-
Maar het gedrag van de mens vergelijken met een dier is in dit geval toch wel de slechtste smoes, nietwaar?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2019 14:01:27 ]
pi_188251771
Meeste onder de 25 boeit me niet
Eens kijken
pi_188253162
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:50 schreef Academicus het volgende:

[..]

25 jaar is het beste, vaak al wat ervaring en dat gemiep is er een beetje vanaf ^O^
Mee eens.

Maar net boven de de 30 zijn ze ook boter geil.
Dan gaan de dames hun 2e jeugd in en staat moeder natuur ook te kloppen op die baarmoeder.
Zeker als ze nog geen kinderen hebben gehad.
Is trouwens ook vaak de leeftijd dat de dames vreemd gaan als hun huidige partner even geen zin heeft.

Bij mannen trouwens gaat de 2e jeugd in ronde de 45ste .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')