bronquote:"De zusjes konden niet zwemmen"
De Franse zussen waren met hun ouders en nog twee kinderen op vakantie in het hotel in het zuidoosten van Rhodos. De moeder van de slachtoffers heeft tegen de politie gezegd dat haar dochters niet konden zwemmen.
In eerste instantie hadden ze ook bij het ondiepste van de drie baden gezeten. Dat zou volgens media te zien zijn op bewakingsbeeld. Kennelijk besloten ze later het diepe te proberen.
Op het moment van het ongeluk was er volgens de politie geen toezicht op de zwembaden. De badmeester was toen al naar huis. Het ongeluk gebeurde om 18.30 uur.
Ook in Kreta
Op Kreta is een 8-jarig meisje uit Israel verdronken in een zwembad. Dat gebeurde in Chersonisos. Er is tevergeefs geprobeerd het kind te reanimeren.
Dat ze dood zijn ook wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:01 schreef Hathor het volgende:
16 en 19 en niet kunnen zwemmen? Dat is toch wel ongelofelijk triest.
Ik zie inderdaad dat ze de tekst ietwat aangepast hebben....quote:
Fransen!quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:05 schreef Saekerhett het volgende:
Er staat nergens wat voor nationaliteit die zussen hebben, op zich wel noemenswaardige informatie.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:26 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
Ik kan niet zwemmen!
Nou doei, ik ga lekker zwemmen in het zwembad liggen.
Ooit mooi verhaal gehoord van een badmeester. Afrikaans gezin met dozijn kinderen arriveert in zwembad. Kinderen allemaal van een glijbaan af en blijken niet te kunnen zwemmen. Groot alarm, al die badmeesters dat bad in om die kinderen eruit te halen. Ouders staan naast de kant te lachenquote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor ons is leren zwemmen heel normaal, in heel veel landen is dat niet zo. Zo zie je hier ook regelmatig immigranten verdrinken omdat ze nooit hebben leren zwemmen
Badmeester Neuknooit zeker. Wat een kutverhaal.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ooit mooi verhaal gehoord van een badmeester. Afrikaans gezin met dozijn kinderen arriveert in zwembad. Kinderen allemaal van een glijbaan af en blijken niet te kunnen zwemmen. Groot alarm, al die badmeesters dat bad in om die kinderen eruit te halen. Ouders staan naast de kant te lachen
Een Europese afkomst aan mensen toewijzen is nogal een relatieve bezigheid.quote:
Klopt. Mijn Zuid- Amerikaanse vrienden kunnen allemaal niet zwemmen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor ons is leren zwemmen heel normaal, in heel veel landen is dat niet zo. Zo zie je hier ook regelmatig immigranten verdrinken omdat ze nooit hebben leren zwemmen
Ja helaas is zwemmen niet meer verplicht bij school en moeten de ouders het zelf gaan betalen .quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scheelt wel weer tuig in het zwembad.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:48 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ja helaas is zwemmen niet meer verplicht bij school en moeten de ouders het zelf gaan betalen .
Dus mensen die geen geld te makken hebben kunnen het niet betalen .
Dus er komen nu steeds meer kinderen die niet kunnen zwemmen helaas.
Hier in Nederland zijn er genoeg mogelijkheden voor minima om gratis tot zwemdiploma C te halen.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:48 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ja helaas is zwemmen niet meer verplicht bij school en moeten de ouders het zelf gaan betalen .
Dus mensen die geen geld te makken hebben kunnen het niet betalen .
Dus er komen nu steeds meer kinderen die niet kunnen zwemmen helaas.
quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:39 schreef Harvest89 het volgende:
Triest.
Waarschijnlijk werd er vroeger geen geld beschikbaar gemaakt voor zwemles.
Paniek na de eerste keer kopje onder en het gaat snel verkeerd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 16:36 schreef Toga het volgende:
Hoe zit dat met instinct trouwens? Toen ik nog niet kon zwemmen kon ik nog boven blijven met de hondjesmethode.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |