abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 augustus 2019 @ 08:20:23 #26
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188230942
Morning!
:o)
  donderdag 1 augustus 2019 @ 08:36:52 #27
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188231048
Mogguh!

Waarom denk ik bij de TT aan YMCA.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator donderdag 1 augustus 2019 @ 08:37:43 #28
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188231052
Morgen
pi_188231155
Goeiemorgen!

Ik ben weer eens misselijk :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_188231166
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 08:55 schreef Aoibhin het volgende:
Goeiemorgen!

Ik ben weer eens misselijk :{
Beterschap!
  donderdag 1 augustus 2019 @ 09:20:37 #31
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_188231349
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 08:36 schreef MaLo het volgende:
Mogguh!

Waarom denk ik bij de TT aan YMCA.
Geen idee. :+
Voor zover ik mij kan herinneren zat er geen airco-man in de village people.
Wel een indiaan, maar dat is niet PC meer en we houden het graag netjes in deze SC. O-)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 09:21:06 #32
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_188231356
Oh en goedemorgen allemaal. c_/
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 09:37:35 #33
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188231548
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 09:20 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Geen idee. :+
Voor zover ik mij kan herinneren zat er geen airco-man in de village people.
Wel een indiaan, maar dat is niet PC meer en we houden het graag netjes in deze SC. O-)
In een moderne variant dan maar de indiaan native american vervangen door een aircoman? Is wel heel actueel met deze hittegolven.
Of zouden indianen zich gediscrimineerd voelen als we hun type uit de Village People gooien :?

Het zijn lastige tijden :P.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 1 augustus 2019 @ 09:38:00 #34
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188231552
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 08:55 schreef Aoibhin het volgende:
Goeiemorgen!

Ik ben weer eens misselijk :{
Bah, beterschap! Enig idee hoe het komt?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_188231708
Goedemorgen iedereen, beterschap voor de zieken en de kreupelen euhhhh dat laatste is dus voor mij. Gisteren met het uitlaten van Senna behoorlijk hard gevallen, hoe en waarom? ik weet het niet. Ik weet alleen dat de grond ineens wel heel erg dicht bij was. Het is daar anders heel erg druk, maar nu met de vakanties en de weg is gedeeltelijk afgesloten ivm verandering aan de rotonde is het heel erg rustig. En dan lag ik ook nog op een klein paadje die van de drukke weg naar de achtergelegen woonwijk loopt, dus niemand te zien. Ja dan moet je toch overeind komen, voorzichtig omhoog maar ik heb met pijn dat ik altijd duizelig en misselijk ben dus ik heb mij even vast moeten houden aan een paaltje. Ja dan hang je daar, niemand te zien, geen gsm in de buurt, zo zielig :+ Daarna maar naar huis gestrompeld en mijn knie, armen, ellenbogen en handpalmen met een pincet ontdaan van hele kleine gruis steentjes, ontsmet en gelijk mijn knie gekoeld want mijn been veranderde in een olifantspoot. In eerste instantie dacht ik dat er iets gebroken was maar ik kan mijn knie wel gewoon buigen dus ik heb geluk gehad. Nu nog wel pijn dus veel koelen, dubbele pijnstilling nemen en veel in beweging blijven, strompel, strompel. :Y
  donderdag 1 augustus 2019 @ 09:55:19 #36
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188231762
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 09:50 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen iedereen, beterschap voor de zieken en de kreupelen euhhhh dat laatste is dus voor mij. Gisteren met het uitlaten van Senna behoorlijk hard gevallen, hoe en waarom? ik weet het niet. Ik weet alleen dat de grond ineens wel heel erg dicht bij was. Het is daar anders heel erg druk, maar nu met de vakanties en de weg is gedeeltelijk afgesloten ivm verandering aan de rotonde is het heel erg rustig. En dan lag ik ook nog op een klein paadje die van de drukke weg naar de achtergelegen woonwijk loopt, dus niemand te zien. Ja dan moet je toch overeind komen, voorzichtig omhoog maar ik heb met pijn dat ik altijd duizelig en misselijk ben dus ik heb mij even vast moeten houden aan een paaltje. Ja dan hang je daar, niemand te zien, geen gsm in de buurt, zo zielig :+ Daarna maar naar huis gestrompeld en mijn knie, armen, ellenbogen en handpalmen met een pincet ontdaan van hele kleine gruis steentjes, ontsmet en gelijk mijn knie gekoeld want mijn been veranderde in een olifantspoot. In eerste instantie dacht ik dat er iets gebroken was maar ik kan mijn knie wel gewoon buigen dus ik heb geluk gehad. Nu nog wel pijn dus veel koelen, dubbele pijnstilling nemen en veel in beweging blijven, strompel, strompel. :Y
[ afbeelding ]
Aaauw dat ziet er pijnlijk uit! Gelukkig dat het niets ernstigs is maar wel heel vervelend! Gelukkig ben je veilig thuisgekomen.Beterschap!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 1 augustus 2019 @ 10:47:12 #37
39237 crew  H_T
2733
pi_188232313
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 09:20 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Geen idee. :+
Voor zover ik mij kan herinneren zat er geen airco-man in de village people.
Wel een indiaan, maar dat is niet PC meer en we houden het graag netjes in deze SC. O-)
Ze hadden wel het nummer Macho Man, dat is makkelijk aan te passen naar airco man. Maar nog altijd geen YMCA
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 1 augustus 2019 @ 10:47:53 #38
39237 crew  H_T
2733
pi_188232318
Oei! Beterschap Summer!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_188232348
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 10:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oei! Beterschap Summer!
O+
pi_188232396
quote:
11s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 09:55 schreef MaLo het volgende:

[..]

Aaauw dat ziet er pijnlijk uit! Gelukkig dat het niets ernstigs is maar wel heel vervelend! Gelukkig ben je veilig thuisgekomen.Beterschap!
Dank je, ach ik ben wel iemand die dan wel om zich heen kijkt want dan schaam ik mij ook nog dus dan zeg ik tegen mijzelf niet zeiken oude doos, opstaan en naar huis. Ik ben trouwens wel blij dat het niet zo warm is want ik kan nu tenminste een lange broek aan, dat been ziet er echt niet uit ....met het uur blauwer. :(
  donderdag 1 augustus 2019 @ 11:00:02 #41
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_188232422
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 10:57 schreef summer52 het volgende:

[..]

Dank je, ach ik ben wel iemand die dan wel om zich heen kijkt want dan schaam ik mij ook nog dus dan zeg ik tegen mijzelf niet zeiken oude doos, opstaan en naar huis. Ik ben trouwens wel blij dat het niet zo warm is want ik kan nu tenminste een lange broek aan, dat been ziet er echt niet uit ....met het uur blauwer. :(
Pas maar op dat je been niet te dik wordt, krijg je straks je broek niet meer uit :+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 1 augustus 2019 @ 11:00:13 #42
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188232426
Beterschap summer!
:o)
  donderdag 1 augustus 2019 @ 11:15:37 #43
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188232561
Merel Westrik stapt over naar Net5 (creatief directeur: Linda de Mol).
Toepasselijk.
:o)
pi_188232608
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 11:00 schreef MaLo het volgende:

[..]

Pas maar op dat je been niet te dik wordt, krijg je straks je broek niet meer uit :+
Oh maar dan ken je mij nog niet....✂️
pi_188232614
quote:
11s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 11:00 schreef Dave het volgende:
Beterschap summer!
O+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 augustus 2019 @ 12:32:40 #46
163650 Greys
pi_188233417
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 11:19 schreef summer52 het volgende:

[..]

Oh maar dan ken je mij nog niet....✂️
:D

Hoop dat het snel afneemt voor je. :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188233516
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 09:50 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen iedereen, beterschap voor de zieken en de kreupelen euhhhh dat laatste is dus voor mij. Gisteren met het uitlaten van Senna behoorlijk hard gevallen, hoe en waarom? ik weet het niet. Ik weet alleen dat de grond ineens wel heel erg dicht bij was. Het is daar anders heel erg druk, maar nu met de vakanties en de weg is gedeeltelijk afgesloten ivm verandering aan de rotonde is het heel erg rustig. En dan lag ik ook nog op een klein paadje die van de drukke weg naar de achtergelegen woonwijk loopt, dus niemand te zien. Ja dan moet je toch overeind komen, voorzichtig omhoog maar ik heb met pijn dat ik altijd duizelig en misselijk ben dus ik heb mij even vast moeten houden aan een paaltje. Ja dan hang je daar, niemand te zien, geen gsm in de buurt, zo zielig :+ Daarna maar naar huis gestrompeld en mijn knie, armen, ellenbogen en handpalmen met een pincet ontdaan van hele kleine gruis steentjes, ontsmet en gelijk mijn knie gekoeld want mijn been veranderde in een olifantspoot. In eerste instantie dacht ik dat er iets gebroken was maar ik kan mijn knie wel gewoon buigen dus ik heb geluk gehad. Nu nog wel pijn dus veel koelen, dubbele pijnstilling nemen en veel in beweging blijven, strompel, strompel. :Y
[ afbeelding ]
oei..... beterschap
  Official ESF Kreviewer donderdag 1 augustus 2019 @ 12:47:22 #48
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188233568
Beterschap Summerof69. :*
  Moderator donderdag 1 augustus 2019 @ 12:47:54 #49
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188233570
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 09:50 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen iedereen, beterschap voor de zieken en de kreupelen euhhhh dat laatste is dus voor mij. Gisteren met het uitlaten van Senna behoorlijk hard gevallen, hoe en waarom? ik weet het niet. Ik weet alleen dat de grond ineens wel heel erg dicht bij was. Het is daar anders heel erg druk, maar nu met de vakanties en de weg is gedeeltelijk afgesloten ivm verandering aan de rotonde is het heel erg rustig. En dan lag ik ook nog op een klein paadje die van de drukke weg naar de achtergelegen woonwijk loopt, dus niemand te zien. Ja dan moet je toch overeind komen, voorzichtig omhoog maar ik heb met pijn dat ik altijd duizelig en misselijk ben dus ik heb mij even vast moeten houden aan een paaltje. Ja dan hang je daar, niemand te zien, geen gsm in de buurt, zo zielig :+ Daarna maar naar huis gestrompeld en mijn knie, armen, ellenbogen en handpalmen met een pincet ontdaan van hele kleine gruis steentjes, ontsmet en gelijk mijn knie gekoeld want mijn been veranderde in een olifantspoot. In eerste instantie dacht ik dat er iets gebroken was maar ik kan mijn knie wel gewoon buigen dus ik heb geluk gehad. Nu nog wel pijn dus veel koelen, dubbele pijnstilling nemen en veel in beweging blijven, strompel, strompel. :Y
[ afbeelding ]
Sterkte! Kun je er op lopen?
  Moderator donderdag 1 augustus 2019 @ 12:48:25 #50
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')