abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_188674738
quote:
Ziet er toch goed uit?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_188674812
Ik vond haar wel een beetje glad, hoor. Qua gelaatsuitdrukking. :)
Is dat zo?
pi_188674831
Maar goed, ze vond het erg spannend om weer in de openbaarheid te treden, en dat zal vast ook wel.
Is dat zo?
pi_188674863
Ik schrok me wild. Ze had ooit zo'n mooi, fijn gezicht. Ik had het gevoel naar een muur van botox en fillers te kijken.

Maar voor @mascara-klodder even het andere uiterste, Sophie:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188674916
Waarom is Sophie een uiterste?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  woensdag 28 augustus 2019 @ 20:09:33 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188674929
quote:
Zwarte Magica O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 28 augustus 2019 @ 20:09:56 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188674940
quote:
2s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 20:09 schreef Franny_G het volgende:
Waarom is Sophie een uiterste?
Rimpels

Alhoewel haar voorhoofd ook aardig in de botox zit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188674950
quote:
2s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 20:09 schreef Franny_G het volgende:
Waarom is Sophie een uiterste?
Ze werkt d'r rimpels niet weg en draagt geen/weinig make-up.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188674999
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 20:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik schrok me wild. Ze had ooit zo'n mooi, fijn gezicht. Ik had het gevoel naar een muur van botox en fillers te kijken.

Maar voor @:mascara-klodder even het andere uiterste, Sophie:

[ afbeelding ]
:D ik dacht dat je het over Sophie had met die botox en fillers, maar het ging nog over Yolanthe toch?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_188675030
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 20:09 schreef Molo het volgende:

[..]

Rimpels

Alhoewel haar voorhoofd ook aardig in de botox zit
Ik ben geen rimpelexpert, maar het valt me wel vaker op dat sommige mensen die horizontale groeven gewoon niet in hun voorhoofd hebben. Misschien is zij ook zo iemand.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188675043
Naar mijn idee is dat 'normaal'. Ik ken in mijn eigen omgeving niemand boven de 40 die geen rimpels heeft, en ik ken ook heel veel vrouwen die weinig make-up gebruiken. Ben er zelf overigens ook zo een. :D .

Ik heb overigens ook geen horizontale groeven, wel veel lachrimpeltjes.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_188675052
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 20:09 schreef Molo het volgende:

[..]

Rimpels

Alhoewel haar voorhoofd ook aardig in de botox zit
Ik vind dat helemaal niet bij haar passen, Botox.....
Is dat zo?
pi_188675084
quote:
2s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 20:14 schreef Franny_G het volgende:
Naar mijn idee is dat 'normaal'. Ik ken in mijn eigen omgeving niemand boven de 40 die geen rimpels heeft, en ik ken ook heel veel vrouwen die weinig make-up gebruiken. Ben er zelf overigens ook zo een. :D .

Ik heb overigens ook geen horizontale groeven, wel veel lachrimpeltjes.
Ik vind het ook normaal, maar ze is op tv echt wel uitzonderlijk hiermee.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 20:17:37 #139
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188675106
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 20:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben geen rimpelexpert, maar het valt me wel vaker op dat sommige mensen die horizontale groeven gewoon niet in hun voorhoofd hebben. Misschien is zij ook zo iemand.
Als je die pose aanneemt krijg je hoe dan ook één of twee verticale rimpels tussen je wenkbrauwen in. Heeft zij niet, is klassiek botoxeffect in die regio.

Vind het een prachtige vrouw trouwens, mooie uitstraling, rimpels of niet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188675107
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 20:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind het ook normaal, maar ze is op tv echt wel uitzonderlijk hiermee.
Ja, dat is ook zo natuurlijk, jammergenoeg. Ik vind het ook altijd zo vreselijk hoe oude(re) vrouwen die zonder die poespas op tv komen worden neergesabeld op hun uiterlijk. Denk aan Connie Palmen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_188675126
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 20:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Als je die pose aanneemt krijg je hoe dan ook één of twee verticale rimpels tussen je wenkbrauwen in. Heeft zij niet, is klassiek botoxeffect in die regio.

Vind het een prachtige vrouw trouwens, mooie uitstraling, rimpels of niet
Ik ben niet overtuigd, al heb ik wel ooit uit een interview begrepen dat ze niet principieel tegen is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188675129
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 20:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Als je die pose aanneemt krijg je hoe dan ook één of twee verticale rimpels tussen je wenkbrauwen in. Heeft zij niet, is klassiek botoxeffect in die regio.

Vind het een prachtige vrouw trouwens, mooie uitstraling, rimpels of niet
Nee joh, wat een onzin. Ik ben van dezelfde leeftijd als Sophie (we blijken slechts twee maanden in leeftijd te schelen) en ik krijg alleen die verticale rimpels als ik frons of tegen de zon inkijk, maar niet als ik lach.
Bovendien, als zij overstag zou gaan met botox dan zou ze niet twee kleine rimpels in haar voorhoofd wegspuiten lijkt me, maar zich (ook) richten op de rimpels in haar gezicht.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  woensdag 28 augustus 2019 @ 20:23:01 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188675196
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 20:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben niet overtuigd, al heb ik wel ooit uit een interview begrepen dat ze niet principieel tegen is.
Kan hoor, ben geen plastisch chirurg
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 28 augustus 2019 @ 20:24:03 #144
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188675214
quote:
2s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 20:18 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Nee joh, wat een onzin. Ik ben van dezelfde leeftijd als Sophie (we blijken slechts twee maanden in leeftijd te schelen) en ik krijg alleen die verticale rimpels als ik frons of tegen de zon inkijk, maar niet als ik lach.
Bovendien, als zij overstag zou gaan met botox dan zou ze niet twee kleine rimpels in haar voorhoofd wegspuiten lijkt me, maar zich (ook) richten op de rimpels in haar gezicht.
Niet alle rimpels kun je wegspuiten. Lijkt me ook doodeng.

Het is echt moeilijk om die pose die ze op die foto aanneemt aan te nemen zonder je voorhoofd/wenkbrauwen aan te spannen.
That's all.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188675284
Wat Sophie betreft, botox of niet, mij boeit het niet, eerlijk gezegd. Vind het een mooie en leuke meid. Zit een goeie kop op, volgens mij. Zowel van buiten als van binnen, heb ik het idee.
Is dat zo?
  Spellchecker woensdag 28 augustus 2019 @ 20:31:47 #146
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188675375
De grote schoonheid gisteren aan tafel bij Jinek was wat mij betreft Saskia Belleman. O+ Iris Federix zat er ook (samen met Yolanthe). Iris is niet bepaald lelijk, maar ik vond ook haar erg onnatuurlijk ogen (misschien puur door de hoeveelheid make-up).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 20:36:26 #148
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188675473
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 20:32 schreef Claudia_x het volgende:
De grote schoonheid gisteren aan tafel bij Jinek was wat mij betreft Saskia Belleman. O+ Iris Federix zat er ook (samen met Yolanthe). Iris is niet bepaald lelijk, maar ik vond ook haar erg onnatuurlijk ogen (misschien puur door de hoeveelheid make-up).
Saskia is een hele mooie vrouw ja :Y
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188675483
Ja Saskia is zo goed. Schoonheid gecombineerd met intelligentie. Heb het niet gezien want ik haat die praatprogramma's maar volg haar op twitter.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_188675534
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 20:32 schreef Claudia_x het volgende:
De grote schoonheid gisteren aan tafel bij Jinek was wat mij betreft Saskia Belleman. O+ Iris Federix zat er ook (samen met Yolanthe). Iris is niet bepaald lelijk, maar ik vond ook haar erg onnatuurlijk ogen (misschien puur door de hoeveelheid make-up).
Yep, eens. Die Iris is een mooie dame, idd ook wat strak. Ik ben beslist geen Telegraaffan, maar Saskia Belleman vind ik serieus goed in haar vak. Is zichzelf en lijdt niet aan een groot ego. In tegenstelling tot een aantal collega’s van haar. Maar daar gaat het nu niet om... :)
Is dat zo?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')