Nou bij KPN maken ze bellen toch wel heel lastig hoor. Moet redelijk wat pagina`s, klikjes doen en zoeken voor het nummer.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:52 schreef noodgang het volgende:
Zoals aangegeven is het écht niet onmogelijk om contact met ze te krijgen. Dat gaat vrij makkelijk zelfs.
De wat suggestieve TT heb ik even aangepast zodat het de lading wat beter dekt
Het vervelende is dat bijna alle providers geweldig goed zijn totdat er iets mis gaat. Ik heb dat al twee keer meegemaakt. Doffe ellende met die lui. De firewall van mijn huidige provider accepteert geen mail van me, toen ik me aanmeldde was dat kennelijk geen probleem.quote:Op woensdag 31 juli 2019 23:21 schreef Kaji het volgende:
en bij de eerstvolgende gelegenheid je abonnement opzeggen.
Dit idd.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Toevallig weet ik wat er aan de hand is. Ik heb onze abo's laatst telefonisch verlengd dus ben hiervoor gewaarschuwd.
T-Mobile heeft momenteel een actie. Per abo krijg je 2,50 korting. Bij 5gb krijg je 2gb extra en bij 2gb krijg je 1gb gratis. Die korting moet je zelf activeren. En de afdeling die die korting verwerkt heeft al een paar weken een storing. Zodra die storing opgelost is gaan ze het met terugwerkende kracht rechttrekken. Ik moet het nog zien gebeuren maar goed. Dit is dus het verhaal.
Ongetwijfeld heb ik ook zoiets. Het sneue (vanuit T-Mobile) is alleen dat daarvan niets is terug te vinden tijdens de verlenging en/of in de bevestigingsmail. Overigens heb ik ook nog geen nieuw contract ontvangen, het is wel een beetje een zootje daar momenteel geloof ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 13:55 schreef Baklapper het volgende:
Klinkt alsof T-mobile klantvoordeel niet is geactiveerd. Heb je meerdere abonnementen bij T-mobile? Anders heb je namelijk geen recht op T-mobile klantvoordeel.
Volgens mij is er ook een storing met dat klantvoordeel gebeuren.
Heb namelijk precies hetzelfde abbo afgesloten, maar betaal wel ¤13.50.
https://imgshare.io/image/screenshot-20190707-235958-chrome.nVuI5
En?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 15:06 schreef mcmlxiv het volgende:
Morgen heb ik wel wat tijd om contact op te nemen, ik zal eens kijken wat dat brengt.
Laat ze je bellen of mailenquote:Op woensdag 31 juli 2019 16:31 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Moet je voor de lol eens proberen. Chatten met de onvolprezen lolita excuus Lotte.
Ook geprobeerd, volstrekt kansloos. Een fucking chatbot die werkelijk niets weet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |