abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188223615
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:55 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Ik ben boos omdat ik op een normale manier een contract afsluit en dat de andere partij het erg lastig maakt om contact op te nemen wanneer er dan iets niet deugt.
Je kunt je probleem plaatsen op hun forum.
Je kunt chatten via de website.
Je kunt bellen naar de klantenservice.
Je kunt ze bereiken op Twitter.
Je kunt ze een bericht sturen via Facebook.
Je kunt langsgaan bij een winkel.

"Lastig."

Echt, gozer, je bent zo enorm aan het opwinden om heel weinig.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2019 17:02:02 ]
pi_188223633
https://twitter.com/tmobile_webcare/with_replies.

Hun Twitter-webcare is *nu* actief; ik weet wel zeker dat je daar een antwoord zal krijgen.
pi_188223692
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:31 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Moet je voor de lol eens proberen. Chatten met de onvolprezen lolita excuus Lotte.

Ook geprobeerd, volstrekt kansloos. Een fucking chatbot die werkelijk niets weet
Vraag me af wat je tegen Lotte allemaal gezegd hebt...



Lijkt erop dat Lotte hulp erbij haalt als zij er zelf niet uitkomt..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2019 17:07:17 ]
  woensdag 31 juli 2019 @ 17:19:48 #44
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188223896
Ik zal lotte nog eens kietelen. misschien heb ik te normale vragen gesteld, zoals "mijn factuur klopt niet", "factuur/nota komt niet overeen met mijn contract" en "er is teveel afgeschreven". Al dat soort vragen gaan rechtstreeks door naar de "Veelgestelde vragen" waar ik natuurlijk ook al voluit in heb gezocht.

Qua boos maken valt het reuze mee hoor. Het is gewoon bloed irritant om uren kwijt te zijn aan dit soort gekut. En dan maken die 2.50 me eigenlijk geen fuck uit, die 2GB mis ik. Had ik dit geweten was ik meteen naar 10GB gegaan.
pi_188225004
Even wat kleine vraagjes.
Was je oude contract toevallig: 16 euro en een datategoed van 5GB?
Wanneer liep je oude contract af?
pi_188226107
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 17:19 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik zal lotte nog eens kietelen. misschien heb ik te normale vragen gesteld, zoals "mijn factuur klopt niet", "factuur/nota komt niet overeen met mijn contract" en "er is teveel afgeschreven". Al dat soort vragen gaan rechtstreeks door naar de "Veelgestelde vragen" waar ik natuurlijk ook al voluit in heb gezocht.

Qua boos maken valt het reuze mee hoor. Het is gewoon bloed irritant om uren kwijt te zijn aan dit soort gekut. En dan maken die 2.50 me eigenlijk geen fuck uit, die 2GB mis ik. Had ik dit geweten was ik meteen naar 10GB gegaan.
Dat zijn dan ook geen vragen, maar beweringen.
  woensdag 31 juli 2019 @ 19:51:52 #47
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188226176
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 18:39 schreef Magic-IRC het volgende:
Even wat kleine vraagjes.
Was je oude contract toevallig: 16 euro en een datategoed van 5GB?
Wanneer liep je oude contract af?
Nee was een onbeperkt contract. Linkje verlengen geklikt en systeem kwam met onder andere dit voorstel. 7gb is precies genoeg, vandaar dat ik dat wel een aardig aanbod vond
  woensdag 31 juli 2019 @ 20:08:49 #48
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_188226408
Waarschijnlijk is dit je factuur van de eerste maand?
Wacht even tot je volgende factuur en kijk even of die wel klopt.

Je bent van abonnement 1 naar abonnement 2 gegaan tijdens een lopende betaalperiode.
Je krijgt dan naar evenredigheid het nieuwe abonnement.
Ben je op de helft van de maand, dan krijg je de helft van de data voor de helft van het geld.
Je betaalt voor je oude abonnement ook nog de helft.
pi_188226470
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2019 19:51 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee was een onbeperkt contract.
7 GB klinkt vrij beperkt.
pi_188228363
Als het echt niet lukt contact te krijgen kan je het bedrag storneren, dat is terug laten storten. Dan nemen ze wel contact met jou op maar erg aardig doen ze dan niet. Ik heb dat wel eens gedaan maar bereid je er op voor dat ze met een incassobureau kunnen gaan dreigen.
  woensdag 31 juli 2019 @ 22:58:14 #51
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_188228518
Gewoon bellen, wachten en ondertussen wat anders doen. Of twitter gebruiken.
Wist je trouwens dat ze je een extra korting geven op je volgende factuur als je vriendelijk blijft in de communicatie?
Fouten in de Facturatie komen vaker voor, maar worden in de regel netjes herstelt als je contact opneemt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_188228714
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:52 schreef noodgang het volgende:
Zoals aangegeven is het écht niet onmogelijk om contact met ze te krijgen. Dat gaat vrij makkelijk zelfs.

De wat suggestieve TT heb ik even aangepast zodat het de lading wat beter dekt
Nou bij KPN maken ze bellen toch wel heel lastig hoor. Moet redelijk wat pagina`s, klikjes doen en zoeken voor het nummer.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  woensdag 31 juli 2019 @ 23:21:24 #53
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_188228963
Eens met TS hoor, ik kan me zijn irritatie heel goed voorstellen. Wie gaat er nou een half uur telefonisch in de wacht hangen en daar ook nog eens voor betalen, omdat zo'n louche bedrijf een fout maakt. :') Ik zou proberen het via chat op te lossen (en naar de suggestie van FF kijken), en bij de eerstvolgende gelegenheid je abonnement opzeggen.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
pi_188231429
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 23:21 schreef Kaji het volgende:
en bij de eerstvolgende gelegenheid je abonnement opzeggen.
Het vervelende is dat bijna alle providers geweldig goed zijn totdat er iets mis gaat. Ik heb dat al twee keer meegemaakt. Doffe ellende met die lui. De firewall van mijn huidige provider accepteert geen mail van me, toen ik me aanmeldde was dat kennelijk geen probleem.

TS: Storneren en het juiste bedrag zelf over maken. Wel heel goed omschrijven bij je betaling. Ze bellen je dan wel vanzelf. Niet op ingaan, er op staan dat alle communicatie per mail of chat gaat en laten weten dat je dat gaat bewaren.
pi_188231735
Toevallig weet ik wat er aan de hand is. Ik heb onze abo's laatst telefonisch verlengd dus ben hiervoor gewaarschuwd.

T-Mobile heeft momenteel een actie. Per abo krijg je 2,50 korting. Bij 5gb krijg je 2gb extra en bij 2gb krijg je 1gb gratis. Die korting moet je zelf activeren. En de afdeling die die korting verwerkt heeft al een paar weken een storing. Zodra die storing opgelost is gaan ze het met terugwerkende kracht rechttrekken. Ik moet het nog zien gebeuren maar goed. Dit is dus het verhaal.
Spoilers!
  donderdag 1 augustus 2019 @ 10:42:57 #56
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_188232277
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 09:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Toevallig weet ik wat er aan de hand is. Ik heb onze abo's laatst telefonisch verlengd dus ben hiervoor gewaarschuwd.

T-Mobile heeft momenteel een actie. Per abo krijg je 2,50 korting. Bij 5gb krijg je 2gb extra en bij 2gb krijg je 1gb gratis. Die korting moet je zelf activeren. En de afdeling die die korting verwerkt heeft al een paar weken een storing. Zodra die storing opgelost is gaan ze het met terugwerkende kracht rechttrekken. Ik moet het nog zien gebeuren maar goed. Dit is dus het verhaal.
Dit idd.
Maar is dit niet enkel te activeren wanneer je meerdere T Contracten hebt op 1 adres? :)
Wel beetje misleiding om het zo op de site te gaan verkopen vind ik?
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
pi_188232577
Van de week contact gehad met deze provider via FB, keurig en snel correct antwoord gehad. Dus je doet jezelf echt tekort.
pi_188234759
Klinkt alsof T-mobile klantvoordeel niet is geactiveerd. Heb je meerdere abonnementen bij T-mobile? Anders heb je namelijk geen recht op T-mobile klantvoordeel.

Volgens mij is er ook een storing met dat klantvoordeel gebeuren.

Heb namelijk precies hetzelfde abbo afgesloten, maar betaal wel ¤13.50.

https://imgshare.io/image/screenshot-20190707-235958-chrome.nVuI5

[ Bericht 20% gewijzigd door Baklapper op 01-08-2019 14:00:35 ]
  donderdag 1 augustus 2019 @ 15:06:21 #59
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188236026
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 13:55 schreef Baklapper het volgende:
Klinkt alsof T-mobile klantvoordeel niet is geactiveerd. Heb je meerdere abonnementen bij T-mobile? Anders heb je namelijk geen recht op T-mobile klantvoordeel.

Volgens mij is er ook een storing met dat klantvoordeel gebeuren.

Heb namelijk precies hetzelfde abbo afgesloten, maar betaal wel ¤13.50.

https://imgshare.io/image/screenshot-20190707-235958-chrome.nVuI5

Ongetwijfeld heb ik ook zoiets. Het sneue (vanuit T-Mobile) is alleen dat daarvan niets is terug te vinden tijdens de verlenging en/of in de bevestigingsmail. Overigens heb ik ook nog geen nieuw contract ontvangen, het is wel een beetje een zootje daar momenteel geloof ik.

Morgen heb ik wel wat tijd om contact op te nemen, ik zal eens kijken wat dat brengt.
  donderdag 1 augustus 2019 @ 22:48:20 #60
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_188244531
Je hebt bij het afsluiten van je abonnement aangegeven dat je T-Mobile Thuis/meerdere abonnementen hebt. Die geeft namelijk 2GB extra data en 2,50 EUR korting op je factuur. (16-13,50 = 2,50)

Mocht je T-mobile Thuis hebben dan moet je je mogelijk nog aanmelden via de website, meer info: https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel

Ik gok dat het daar fout gaat.
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
pi_188255560
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 15:06 schreef mcmlxiv het volgende:

Morgen heb ik wel wat tijd om contact op te nemen, ik zal eens kijken wat dat brengt.
En? :)
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 21:05:08 #62
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_188257816
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 18:27 schreef vannelle het volgende:

[..]

En? :)
Ik geloof dat het goedkomt. 5 is opgehoogd naar 7 in de app. Moet genoeg zijn per maand
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 21:11:16 #63
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188257897
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 16:31 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Moet je voor de lol eens proberen. Chatten met de onvolprezen lolita excuus Lotte.

Ook geprobeerd, volstrekt kansloos. Een fucking chatbot die werkelijk niets weet
Laat ze je bellen of mailen
Opgelost..

Oh beetje laat..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')