Ik kende vroegah (op de middelbare school( iemand die Charmaine heet.........quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:37 schreef deedeetee het volgende:
Ik kende vroeger iemand die Philomene heet.
Ik verbaas me hier nog altijd over namen als Sjef of Sjefke.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:36 schreef Stormqueen het volgende:
In Brabant heten Thieus ook vaak Tjeu.
Ik ken echt heel veel Sjefkesquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik verbaas me hier nog altijd over namen als Sjef of Sjefke.
Oh ik vind dat juist een hele leuke naam! Maar ik ken dan ook geen hond die zo heet, misschien dat ik er anders anders over had gedacht.quote:Op maandag 12 augustus 2019 19:52 schreef Goitske het volgende:
Ik had van de week de naam Milo
Vind dat zo'n honden naam
Als Lune niet als loenequote:Op maandag 12 augustus 2019 20:01 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh ik vind dat juist een hele leuke naam! Maar ik ken dan ook geen hond die zo heet, misschien dat ik er anders anders over had gedacht.
Juno zou ik uitspreken zoals je heet schrijft, dus met u-klank, dus heb ik niet de youknow associatie mee.
Ik vind Lune heel mooi voor een ooit evt toekomstig meisje, alleen zou ik ook die dan wel met u-klank uitspreken, maar ben ik bang dat veel mensen dat als 'Loene' uitspreken en dan vind ik het weer lijken op Luna uitgesproken als Loena, wat ik wél weer een hondennaam vind.
Zouden jullie Lune lezen/uitspreken als Lüne of Loene?
50/50 vind ik nog wel acceptabel haha, ik was meer bang voor 90% Loene.quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:04 schreef Spees_Eend het volgende:
vlindertje, ons nichtje heet Luuuune. Ik begreep dat de goed/fout ratio bij haar ongeveer 50/50 is.
Ik zou het zelf wel uitspreken als Luuuune en niet Loene. Maar ik zou ook Juuuno zeggen en niet Joeno. Als ik het uit kon spreken dan
Hoe heet je dan?quote:Op maandag 12 augustus 2019 20:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kreeg laatst de vraag of mijn naam met een h was oke hoe dan?
Lola, toch?quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn er nog mensen die niet weten hoe Ferrari heet?
Ja!quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn er nog mensen die niet weten hoe Ferrari heet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |