Bij mij klinkt het als ‘neem mee ja’. Op papier wel een mooie naam om te lezen. En je hebt ook mensen die Erin, Erna of Anders heten en zo. Ik heb dat trouwens ook bij de naam Juno > You know.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:21 schreef Seven. het volgende:
Kom net Nemea tegen. Ik vind het cool. Medea vind ik ook mooi, maar ik vind het raar om je dochter te noemen naar iemand die volgens de mythologie haar eigen kuinderen vermoordde. Ken het verhaal niet precies, maar de associatie is minder.
Mijn nichtje heet You Knowquote:Op maandag 12 augustus 2019 16:30 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Bij mij klinkt het als ‘neem mee ja’. Op papier wel een mooie naam om te lezen. En je hebt ook mensen die Erin, Erna of Anders heten en zo. Ik heb dat trouwens ook bij de naam Juno > You know.
Vriendinnetje van mijn dochter (bouwjaar 2009) heet Isis en heeft het best een tijdje moeilijk gevonden. Gelukkig ging de berichtgeving vrij snel over op IS ipv ISIS, maar ze vond het echt heel naar dat er zo'n associatie bij haar naam zat.quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
Er stond dit weekend nog een isis op de camping tegenover ons, ik denk ook bouwjaar 2013 of 2014.
Ik vind het nog steeds een mooie naam en heb er geen rare associaties mee maar goed, ik kijk ook nooit naar het journaal
Kate is pas stom.quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:24 schreef Yellowflowery het volgende:
En Keet vind ik ook stom. Doe dan Kate.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 16:30 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Bij mij klinkt het als ‘neem mee ja’. Op papier wel een mooie naam om te lezen. En je hebt ook mensen die Erin, Erna of Anders heten en zo. Ik heb dat trouwens ook bij de naam Juno > You know.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:03 schreef Leandra het volgende:
Zij tekeergaan met de wilde frisheid van limoenen...
Ik moest hier wel een beetje om gniffelenquote:Op maandag 12 augustus 2019 16:54 schreef Schanu het volgende:
[..]![]()
Mijn jongste dochter heet N.eva. Nu ze in de dreumesfase zit waarbij ze zo ongeveer alles uitprobeert wat niet mag en het woord Nee het meest gebruikte woord van de week is, besef ik pas hoe ondoordacht die naam is. Het arme kind denkt waarschijnlijk dat ze Fa heet en wij de hele dag zeggen: Nee nee Fa
Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar het blijkt wel een bestaande naam te zijn. Ik vind het niet mooi.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:09 schreef Cryptocoryne het volgende:
Wat vinden jullie van Dieudonnee voor een meisje?
Het is een bestaande naam en je hoort hem hier ook vaak. Ik vind het alleen wel aan de lange kant.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar het blijkt wel een bestaande naam te zijn. Ik vind het niet mooi.
Is dat niet een beetje te bekakt voor je?quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:09 schreef Cryptocoryne het volgende:
Wat vinden jullie van Dieudonnee voor een meisje?
Hoezo? Mag een kampsjaak geen sjieke naam aan zijn kind geven?quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje te bekakt voor je?
Jawel hoor, maar ik denk dat het zelfs voor de meeste hockey-ouders een stapje te ver is, dus het verbaast me gewoon.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:20 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Hoezo? Mag een kampsjaak geen sjieke naam aan zijn kind geven?
Justin Keesquote:Op maandag 12 augustus 2019 17:20 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ken vaag iemand die zo heet en zich Donnée als roepnaam heeft aangemeten. Voor mij een nee die naam.
Wat vinden jullie (als in het hele topic) van Arie-Lex? Of Justin-Kees?
Och, hij staat op de lijst met nog 5 miljoen andere namen. Maar ik vond het wel een leuke naam.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik denk dat het zelfs voor de meeste hockey-ouders een stapje te ver is, dus het verbaast me gewoon.
En ik denk er gelijk "Ten Berge" achteraan, en die is nogal onderuit gegaan, samen met echtgenoot Charles Schwietert.
Zorg dan iig dat je de spelling goed hebt: Dieudonnée.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:29 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Och, hij staat op de lijst met nog 5 miljoen andere namen. Maar ik vond het wel een leuke naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |