Aha, thanks! Er is een Nederlandse arts die columns schrijft voor Medisch Contact, en ik snapte al nooit waarom zij die voornaam had gekregen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:16 schreef kwakz0r het volgende:
B.erber is ook een Friese naam, maar die heeft weer marokkaanse aasociaties (terwijl t gewoon een vorm van Barbara is).
Ken wel een Amarensquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als de ou in Doutzen en Froukje, ook Friese namen.
Ik heb een zwak voor A.marins, ook een Friese naam, maar zo apart dat we m nooit zullen geven denk ik. B.erber is ook een Friese naam, maar die heeft weer marokkaanse aasociaties (terwijl t gewoon een vorm van Barbara is).
Altijd grappig dat daar zoveel verschil in zit! Ik vind Amarins/Amarens echt een doodnormale naamquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als de ou in Doutzen en Froukje, ook Friese namen.
Ik heb een zwak voor A.marins, ook een Friese naam, maar zo apart dat we m nooit zullen geven denk ik. B.erber is ook een Friese naam, maar die heeft weer marokkaanse aasociaties (terwijl t gewoon een vorm van Barbara is).
Nee, de Friese meisjesnaam Berber geeft Marokkaanse associatiesquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:19 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Altijd grappig dat daar zoveel verschil in zit! Ik vind Amarins/Amarens echt een doodnormale naamNooit beseft ook dat berber Marrokkaanse associaties had.
Zeg ik wat anders dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:59 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Nee, de Friese meisjesnaam Berber geeft Marokkaanse associaties
Ilaysa is Turksquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:25 schreef Seven. het volgende:
Ik zie net een I.lay.sa voorbij komen in een woordenwisseling op Facebook. Het duurde wel even voor bij mij het Eliza kwartje viel.
Waarom zou je?quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:39 schreef gestreeptestoel het volgende:
Zet er dan een r tussen, dus bekt wat makkelijker. Lamira
Ik haat leestekens in een naam, die worden nl zo goed als nooit gebruikt door anderen...quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:09 schreef Cryptocoryne het volgende:
Wat vinden jullie van Vajèn of Nova-Lee?
Tis een meisje.
Allebei niks. Nova vind ik mooi, maar dat Lee erachter... Waarom?quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:09 schreef Cryptocoryne het volgende:
Wat vinden jullie van Vajèn of Nova-Lee?
Tis een meisje.
Dat vind ik leukquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Allebei niks. Nova vind ik mooi, maar dat Lee erachter... Waarom?
Ja weet je, je moet niet naar ons luisteren. Het is jouw kind. Doen wat jullie mooi vinden.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:49 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk![]()
Serena doet ook nog mee. Dat vind ik zo'n mooie naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |