Tjonge, ik zou dichtgroeien van het eten op die tijden en die hoeveelheden. Zou A3 een lintworm hebben?quote:Op woensdag 31 juli 2019 07:14 schreef ANTPQ-36 het volgende: So, 2e trog voer gaat naar binnen bij A3, de vorige was tussen 05:15 en 05:45
Tja, wat is er niet met A3.quote:
Straat verhaal, gister tot 23:30 bezig geweest om die kuil te bestraten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:56 schreef formule het volgende:
Adriaan is er kriegel van, maar waar van weet ik niet
Maar vergeet dat hij zelf al weken vervelend bezig is. Dat heeft hij ook gezegd dat hij zou gaan doen de laatste weken.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij is pissig omdat ie in een kutgroep zit
Maris is net bij hem geweest, iemand is bij haar gekomen en Adje zou gezegd hebben dat hij, Brandon en Jens wilden laten zien dat hun meer stenen konden leggen in een avond dan Jessie en Maris op een middagquote:Op woensdag 31 juli 2019 08:56 schreef formule het volgende:
Adriaan is er kriegel van, maar waar van weet ik niet
Dat was ook al in de middag volgens mij dat hij dit gezegd heeft. Pin me er niet op vast want ik ben tussendoor aan het werk en terwijl aan het luisteren.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:01 schreef Dotteke het volgende:
Adje vraagt aan Jessie van wie Jes het gehoord heeft
Jessie zegt van Maris, en die heeft het weer van H iske
Die is niet eens bij ons in het gat geweest zegt Adje
Inderdaad en daarom is het nu dus een walgelijk ventje.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:02 schreef formule het volgende:
Adriaan liegt, hij zei het gisteren, kijken of Maris er morgen om 6 uur is, ander gooi ik in de vergadering
Daar gaat het niet overquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:02 schreef formule het volgende:
Adriaan liegt, hij zei het gisteren, kijken of Maris er morgen om 6 uur is, ander gooi ik in de vergadering
Adriaan heeft het wel gezegd en ontkent het nu, zwak vind ik dat.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:04 schreef Dotteke het volgende:
Jens zegt dat er gezegd is doro Adje dat ze best wil wilde gaan battelen
Zet niets negatiefs in Jens zegt als mensen zo willen denken lekker laten denken
Ja natuurlijk,want ze moeten vooral stilzitten als ze continue worden afgezeken door de zgn gevestigde orde ....quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad en daarom is het nu dus een walgelijk ventje.
O nee je mag het tikken hoorquote:
Ik noem ze de snotsnuiver sektequote:Op woensdag 31 juli 2019 09:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja natuurlijk,want ze moeten vooral stilzitten als ze continue worden afgezeken door de zgn gevestigde orde ....
Dat zijn vader een hartonderzoek gaat krijgenquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:05 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Wat heeft Jessie voor slechte post gehad dan dat ie zo van het padje is?
Nee gaat om wat hij heeft gezegd, dat wat de anderen in een week hebben gedaan hij het in een avond kon doen met Jens. En nu ontkent hij dat, wees dan gewoon eerlijk en geef het toe.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja natuurlijk,want ze moeten vooral stilzitten als ze continue worden afgezeken door de zgn gevestigde orde ....
Nou zeg wat een liegebeest tussen al die oprechte, eerlijke mensenquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Adriaan heeft het wel gezegd en ontkent het nu, zwak vind ik dat.
O, dank je. Dat had ik niet meegekregen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn vader een hartonderzoek gaat krijgen
Nee maar hij doet zich wel altijd voor als eerlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou zeg wat een liegebeest tussen al die oprechte, eerlijke mensen
quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:08 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou zeg wat een liegebeest tussen al die oprechte, eerlijke mensen
Je kan ook niet alles meekrijgen, dan moet je 24 uur per dag zitten.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:08 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
O, dank je. Dat had ik niet meegekregen.
Nee hoor, na 2 dagen zei die dat ie poepjes aan de groep had.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee maar hij doet zich wel altijd voor als eerlijk.
Waarom? waarom moet hij eerlijk zijn in een wereld (utopia) vol leugenaars en oplichters?quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee gaat om wat hij heeft gezegd, dat wat de anderen in een week hebben gedaan hij het in een avond kon doen met Jens. En nu ontkent hij dat, wees dan gewoon eerlijk en geef het toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |