*vroeger* waren de licenties eeuwigdurend, ik had verwacht dat office 365 licenties idd na bv 4 jaar zouden verlopenquote:Op woensdag 31 juli 2019 16:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Ik gebruik nu al 2 jaar een educatielicentie welke ik via de uni gehad heb.
Ik ging er vanuit op een gegeven moment een popup te krijgen dat het niet meer werkt (studeer er al lang niet meer). Heb ik geluk of is dit standaard gedrag van MS?
Is wel minder handig met endnote enzo.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:03 schreef Sigaartje het volgende:
Je moet gewoon LibreOffice nemen. Heb ik ook. Gratis en legaal. Ziet er wat anders uit maar doet hetzelfde.
Ja, maar ja, ik kreeg een tijd geleden een complete office van mijn werk voor 35 euro. Geweldig. Maar naar een paar jaar was het einde oefening. Dan ga je zitten aankloten zoals TS nu. Nou ik kan je vertellen, daar word je doodmoe van.quote:Op woensdag 31 juli 2019 16:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Is wel minder handig met endnote enzo.
geen je kan aanklooien, eenmalig office 2019 kopen of gewoon een abo afsluiten op officequote:Op woensdag 31 juli 2019 16:55 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ja, ik kreeg een tijd geleden een complete office van mijn werk voor 35 euro. Geweldig. Maar naar een paar jaar was het einde oefening. Dan ga je zitten aankloten zoals TS nu. Nou ik kan je vertellen, daar word je doodmoe van.
Niet iedere gebruiker is handig of competent genoeg om een KMS te installeren en gebruiken, dus dan is een goedkope licentiecode - al is die dan niet voor thuisgebruikers bedoeld - een betere want eenvoudigere en veiligere optie.quote:Op woensdag 31 juli 2019 15:48 schreef mschol het volgende:
[..]
Dit, al zijn ze dus alleen legitiem voor in de organisatie; koop je er 1 kan je net zo goed illegaal gaan draaien, als je dan toch gierig bent..
Oem codes.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:27 schreef Tlaloc het volgende:
Omdat het toch wel handig is wil ik graag Microsoft Office installeren op mijn pc, en dan uiteraard Office 2019 omdat ik geen abonnement ga aanschaffen ffs (stelletje gieren bij Microsoft).
Alleen, bij de reguliere Microsoft store is de eenmalige aanschaf thuisgebruik / studenten ¤ 150. Terwijl ik hem als ik google voor ca. ¤ 25 op de kop kan tikken.
Waar zit het addertje?
hwt installeren van KMS is ook volledig geautomatiseerd bij de meeste illegale releases, dat een key veiliger is dat is wel zo ja, maarja betalen voor iets illegaals is kromquote:Op donderdag 1 augustus 2019 21:57 schreef Riparius het volgende:
[..]
Niet iedere gebruiker is handig of competent genoeg om een KMS te installeren en gebruiken, dus dan is een goedkope licentiecode - al is die dan niet voor thuisgebruikers bedoeld - een betere want eenvoudigere en veiligere optie.
Linkje?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:16 schreef versterker het volgende:
Vind office helemaal niet zo duur. Voor 65 euro mag je het op 30 computers installeren. (6 gebruikers, 5 installaties elk) Koop het met 3 vrienden / familie en je betaald minder dan twintig euro per persoon.
Het zijn geen gieren. Je kan de het losse product van Office ook niet vergelijken met de Office 365 variant. Want de Office 365 Home versie, kan je met meerdere personen in huis gebruiken (6 accounts), waarbij je het dan ook nog eens op 5 computers mag installeren.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:27 schreef Tlaloc het volgende:
Omdat het toch wel handig is wil ik graag Microsoft Office installeren op mijn pc, en dan uiteraard Office 2019 omdat ik geen abonnement ga aanschaffen ffs (stelletje gieren bij Microsoft).
Het zijn vaak vage licenties. Soms legaal, maar vaak ook niet en werkt ineens je Office licentie niet meer.quote:Alleen, bij de reguliere Microsoft store is de eenmalige aanschaf thuisgebruik / studenten ¤ 150. Terwijl ik hem als ik google voor ca. ¤ 25 op de kop kan tikken.
quote:Waar zit het addertje?
per jaar he, dat is voor veel mensen de deal breakerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:16 schreef versterker het volgende:
Vind office helemaal niet zo duur. Voor 65 euro mag je het op 30 computers installeren. (6 gebruikers, 5 installaties elk) Koop het met 3 vrienden / familie en je betaald minder dan twintig euro per persoon.
Er zijn genoeg mensen die betalen voor iets wat ze net zo goed gratis kunnen krijgen en dat is niet zozeer krom als wel dom. Gemakzucht en onwetendheid spelen vaak een grote rol.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 07:12 schreef mschol het volgende:
[..]
hwt installeren van KMS is ook volledig geautomatiseerd bij de meeste illegale releases, dat een key veiliger is dat is wel zo ja, maarja betalen voor iets illegaals is krom
TS geeft duidelijk aan dat hij geen versie wil hebben waarbij sprake is van een abonnement, en er zijn meer mensen die er zo over denken, zelfs als de werkgever bereid is de kosten te dragen. Daar kunnen verschillende redenen voor zijn, bijvoorbeeld privacy of het gebruik van speciale add-ons die niet werken met 365 maar wel met de standalone versies. Microsoft propageert het gebruik van 365 omdat ze een permanente bron van inkomsten willen creëren en omdat ze volledige controle willen hebben over wat een gebruiker kan of mag met hun software. Ook willen ze zo de wind uit de zeilen nemen van goedkope aanbieders van licentiecodes waar ze niets tegen kunnen ondernemen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:42 schreef HSG het volgende:
Ik gebruik Office 365 en licentie gaat via het bedrijf waar ik werk.
Als je die mogelijkheid hebt... doen. Anders op Google zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |