ja, en zo niet krijg je geld terugquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:36 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Dus de goedkope codes werken wel gewoon?
Jij wil niet betalen wat het kost maar ergens zo goedkoop mogelijk en dan zijn ze bij microsoft de gieren?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:27 schreef Tlaloc het volgende:
Omdat het toch wel handig is wil ik graag Microsoft Office installeren op mijn pc, en dan uiteraard Office 2019 omdat ik geen abonnement ga aanschaffen ffs (stelletje gieren bij Microsoft).
Alleen, bij de reguliere Microsoft store is de eenmalige aanschaf thuisgebruik / studenten ¤ 150. Terwijl ik hem als ik google voor ca. ¤ 25 op de kop kan tikken.
Waar zit het addertje?
Kost echt geen ¤ 100 per jaar johquote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij wil niet betalen wat het kost maar ergens zo goedkoop mogelijk en dan zijn ze bij microsoft de gieren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets vergelijkbaars met een fiets kopen voor 10 euro van een junk.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:34 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Kost echt geen ¤ 100 per jaar johJawel. Is geen geld toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breitling - Instruments for Professionals
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:34 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Kost echt geen ¤ 100 per jaar johLetterlijk in de post hierboven staat hoeveel het kost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Productiekosten hè.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:14 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Letterlijk in de post hierboven staat hoeveel het kost.
Meestal zijn dit gestolen codes. Je loopt het risico dat de key gebanned wordt.quote:
Waarom is dat relevant? Is dat je legitmatie om het maar goedkoop te scoren? De vergelijking met de gestolen fiets is een goede. Feitelijk doe je aan heling.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:34 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hoeveel het kost voor Microsoft om te maken.
Weet ik veel? Weet alleen dat het voor mij jaarlijks 69 euro kost om het te gebruiken. Je hebt geld zat en dit kost geen drol, krenterig zijn is nergens voor nodig. En gebruik anders OpenOffice.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:34 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hoeveel het kost voor Microsoft om te maken.
Wil ik graag zo houden.quote:Op woensdag 31 juli 2019 11:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Weet ik veel? Weet alleen dat het voor mij jaarlijks 69 euro kost om het te gebruiken. Je hebt geld zat en dit kost geen drol, krenterig zijn is nergens voor nodig. En gebruik anders OpenOffice.
https://products.office.c(...)etab=tab%3aprimaryr1
dit, al zijn ze dus alleen legitiem voor in de organisatie; koop je er 1 kan je net zo goed illegaal gaan draaien, als je dan toch gierig bent..quote:Op woensdag 31 juli 2019 06:23 schreef Peunage het volgende:
Ze zijn legitiem en werken. Addertje onder het gras.... ze zijn niet bedoeld voor consumenten.
Daarover gesproken. Ik gebruik nu al 2 jaar een educatielicentie welke ik via de uni gehad heb.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als je student bent kan het via surfspot. 27 euro voor Office 2019.
Helaas kan ik al meer dan een half jaar niet via surfspot bestellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |