abonnement Unibet Coolblue
pi_188213870
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 22:42 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je doet alsof dit door de islam komt. Terwijl het altijd zo is geweest.
[..]

Je kan wel met uitroeptekens lopen strooien maar je beseft toch wel dat je iets dat vanuit de reclamehoek komt je moeilijk aan de islam kan hangen?
En vroeger heette het ook geen kerst of pasen, maar midwinternacht en zo. Dus we hebben iets teruggenomen wat christenen ons ooit hebben afgepakt. Alleen maar goed.
[..]

Typisch weer een opmerking die typisch is voor rechtse idiote mensen. Echt, ik heb nergens gezegd dat alleen mijn dingen het druk doen waard zijn.
En ik heb nooit begrepen dat tradities van vreemdelingen heilig moeten zijn. Suikerfeest bijvoorbeeld, nooit gevierd. Om over de ramadan maar te zwijgen. Maar je mag het wel. Net zoals je het kerstdiner MAG vieren, en ook de mis mag bijwonen als je niet lid van een kerk bent.
[..]

Prima toch? En als wij daar niet naar kijken, is het probleem opgelost.
[..]

Weer die uitroeptekens. Waarom toch? Gewoon praten is veel beter. Maar gewoon praten is normaal bij links, en een uitzondering bij rechts.
Er zijn genoeg moslims die het goede uit de koran halen en heel gastvrij zijn. Die onze cultuur waarderen. Die hun moslimschap heel anders invullen dan de 1% die nu het nieuws haalt.
[..]

Ik heb ze gisteren toevallig daarover een mail gestuurd. 55% van de reageerders was hierop tegen.
[..]

Allah Akbar
[..]

Het ging nu in Nederland. En als ze dat in Syrie of Irak done hebben we er hier geen last van. Of hoorde je de explosie en doet nu je oortje zeer..
[..]

Nogmaals, het ging om NL...
[..]

Jij bent een nare man of vrouw, zoveel is mij duidelijk na dit schrijven. Mij dingen in de mond leggen. Totaal naast de discussie antwoorden en wat al niet meer. Het ging mij erom dat we 1 aanslag hebben zonder dat dit specifiek islam gerelateerd is. En eentje omdat iemand het nodig vond aangezien de tekeningen van Wilders. Meer hebben we niet gehad.
[..]

Wreed misschien, maar die vroegen er inderdaad om. Als je iets uit wilt lokken moet je wel de goeden uitlokken. Een vlieg vliegt ook niet naar een mens met een vliegenmepper.
[..]


[..]

Ach kerel, flikker toch een eind op man.. Er zijn zoveel miljard moslims en hiervan is 3% (hele hoge schatting) zo extreem als jij wilt dat ze zijn. Dus inderdaad, dat ligt aan de islam. Die ander 97% heeft de koran gewoon niet goed gelezen, want deden ze dat wel zouden ze allemaal zo zijn als die 3%... Echt, ga een hobby zoeken.

Weet je trouwens dat de meeste Wilders stemmers, en mensen die zo anti islam zijn, dit alleen maar zijn vanwege wat ze zien op tv of internet? In het dagelijks leven hebben ze niks met moslims te maken. Zo vreemd.
Dit is niet Joop.nl, weet je dat wel?
Vakman pur sang
  dinsdag 30 juli 2019 @ 22:51:48 #102
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188213946
Opvallend dat moslims blijkbaar nóg meer gehaat worden dan transgenders.
Resistance is futile.
pi_188213998
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 22:47 schreef van_Lamehuizen het volgende:

En hoe omvangrijk is het probleem in absolute aantallen als je 3, of van mijn part 1% van een miljard neemt? Hoeveel ellende kunnen deze mensen dan aanrichten?
Daar gaat het toch niet om? Jij doet alsof het door de koran en de islam komt. Maar als maar 3 of 1 % zo gek is als een deur dan kan je de islam of de koran wel uitsluiten lijkt me. En elke cultuur heeft zijn percentages aan gekken, de cultuur van de islam niet uitgezonderd.

quote:
Grappig, ik dacht eigenlijk dat je gewoon autochtoon links was maar deze enorme berg stuitende onzin brengt me toch hard aan het twijfelen. *O*
Wat is dan precies onzin? Want volgens mij ben jij het juist die onzin te berde brengt. Wat je ook duidelijk laat zien als je van de hak op de tak springt, mijn woorden uit hun verband haalt en daarmee punten probeert te scoren en ook nog steeds met uitroeptekens werkt... Maar goed, mijn woorden zijn inderdaad onzin...

Zoals de gekken in het gesticht menen dat zij die slechts op bezoek komen de gekken zijn. De apen in de dierentuin denken dat de aapjeskijkers de apen zijn..

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dit is niet Joop.nl, weet je dat wel?
So what? alsof mijn mening alleen op joop.nl gedeeld wordt..

Ooit eens gekeken op joop.nl maar niet echt boeiende site vind ik..

Het is veel leuker lichtend links te zijn in de rechtse duisternis van fok. Als er maar 1 door mijn onzin bekeerd wordt tot een verstandig en weldenkend medemens is mijn missie in het leven geslaagd.
pi_188214046
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 22:54 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
Daar gaat het toch niet om? Jij doet alsof het door de koran en de islam komt. Maar als maar 3 of 1 % zo gek is als een deur dan kan je de islam of de koran wel uitsluiten lijkt me. En elke cultuur heeft zijn percentages aan gekken, de cultuur van de islam niet uitgezonderd.
Welk percentage van de nazi's was actief in de vernietigingskampen schattepatat? Niets mis met gematigde nazi's toch, ook als die in Adolf Hitler nog steeds een perfect tijdloos voorbeeld zien voor iedereen. _O_ (En hun kinderen met het nazistisch gedachtengoed indoctrineren.)

Ik ben heel goed bevriend met mensen die puur cultureel nazi zijn en de uitbater van de nazi friettent hier op de hoek daar kun je me toch een leuk praatje mee maken en wat verkoopt die me toch een lekkere friet!!! _O_
pi_188214051
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 22:51 schreef Seven. het volgende:
Opvallend dat moslims blijkbaar nóg meer gehaat worden dan transgenders.
Oh ja? Die worden ook weggepest en in elkaar geslagen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_188214111
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 22:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Welk percentage van de nazi's was actief in de vernietigingskampen schattepatat? Niets mis met gematigde nazi's toch, ook als die in Adolf Hitler nog steeds een perfect tijdloos voorbeeld zien voor iedereen. _O_ (En hun kinderen met het nazistisch gedachtengoed indoctrineren.)

Ik ben heel goed bevriend met mensen die puur cultureel nazi zijn en de uitbater van de nazi friettent hier op de hoek daar kun je me toch een leuk praatje mee maken en wat verkoopt die me toch een lekkere friet!!! _O_
Echt, als er hier op fok een negeer modus was had jij hierin gestaan. Je kan de discussie niet winnen en dan maar op de nazi-tour gaan.

Veel plezier in je bubbel. En erger je niet teveel aan de moslims, is slecht voor je hart.
pi_188214116
quote:
16s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 22:57 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Oh ja? Die worden ook weggepest en in elkaar geslagen?
Met woorden zeker.
pi_188214137
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 23:00 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Met woorden zeker.
Hoogstens 3% dus valt te relativeren allemaal.
Conscience do cost.
pi_188214146
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 23:01 schreef ems. het volgende:

[..]

Hoogstens 3% dus valt te relativeren allemaal.
Klopt. Mij zul je er ook niet over horen klagen. Het zijn de zure rechtse reageerders die reageren.
pi_188214184
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 23:00 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Met woorden zeker.
Nou gelukkig maar dat reageren met oorlogswapens en bloedvergieten dan in jouw ogen gelegitimeerd is!!!

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 22:42 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
Wreed misschien, maar die vroegen er inderdaad om. Als je iets uit wilt lokken moet je wel de goeden uitlokken. Een vlieg vliegt ook niet naar een mens met een vliegenmepper.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 22:42 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
Allah Akbar
  dinsdag 30 juli 2019 @ 23:06:47 #111
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188214223
quote:
16s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 22:57 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Oh ja? Die worden ook weggepest en in elkaar geslagen?
Ik bedoel hier op fok natuurlijk. Transgenders worden op verscheidene subfora neergesabeld, tot ze gepest worden door buitenlanders.
Resistance is futile.
pi_188214224
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 22:42 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Het gaat erom dat je doet alsof dit door de islam komt. Terwijl het altijd zo is geweest.
[..]

Je kan wel met uitroeptekens lopen strooien maar je beseft toch wel dat je iets dat vanuit de reclamehoek komt je moeilijk aan de islam kan hangen?
En vroeger heette het ook geen kerst of pasen, maar midwinternacht en zo. Dus we hebben iets teruggenomen wat christenen ons ooit hebben afgepakt. Alleen maar goed.
[..]

Typisch weer een opmerking die typisch is voor rechtse idiote mensen. Echt, ik heb nergens gezegd dat alleen mijn dingen het druk doen waard zijn.
En ik heb nooit begrepen dat tradities van vreemdelingen heilig moeten zijn. Suikerfeest bijvoorbeeld, nooit gevierd. Om over de ramadan maar te zwijgen. Maar je mag het wel. Net zoals je het kerstdiner MAG vieren, en ook de mis mag bijwonen als je niet lid van een kerk bent.
[..]

Prima toch? En als wij daar niet naar kijken, is het probleem opgelost.
[..]

Weer die uitroeptekens. Waarom toch? Gewoon praten is veel beter. Maar gewoon praten is normaal bij links, en een uitzondering bij rechts.
Er zijn genoeg moslims die het goede uit de koran halen en heel gastvrij zijn. Die onze cultuur waarderen. Die hun moslimschap heel anders invullen dan de 1% die nu het nieuws haalt.
[..]

Ik heb ze gisteren toevallig daarover een mail gestuurd. 55% van de reageerders was hierop tegen.
[..]

Allah Akbar
[..]

Het ging nu in Nederland. En als ze dat in Syrie of Irak done hebben we er hier geen last van. Of hoorde je de explosie en doet nu je oortje zeer..
[..]

Nogmaals, het ging om NL...
[..]

Jij bent een nare man of vrouw, zoveel is mij duidelijk na dit schrijven. Mij dingen in de mond leggen. Totaal naast de discussie antwoorden en wat al niet meer. Het ging mij erom dat we 1 aanslag hebben zonder dat dit specifiek islam gerelateerd is. En eentje omdat iemand het nodig vond aangezien de tekeningen van Wilders. Meer hebben we niet gehad.
[..]

Wreed misschien, maar die vroegen er inderdaad om. Als je iets uit wilt lokken moet je wel de goeden uitlokken. Een vlieg vliegt ook niet naar een mens met een vliegenmepper.
[..]


[..]

Ach kerel, flikker toch een eind op man.. Er zijn zoveel miljard moslims en hiervan is 3% (hele hoge schatting) zo extreem als jij wilt dat ze zijn. Dus inderdaad, dat ligt aan de islam. Die ander 97% heeft de koran gewoon niet goed gelezen, want deden ze dat wel zouden ze allemaal zo zijn als die 3%... Echt, ga een hobby zoeken.

Weet je trouwens dat de meeste Wilders stemmers, en mensen die zo anti islam zijn, dit alleen maar zijn vanwege wat ze zien op tv of internet? In het dagelijks leven hebben ze niks met moslims te maken. Zo vreemd.
Dus een spotprentje tekenen is een goede reden om een aantal mensen af te slachten?
Lijkt mij dat jij niet thuishoort in deze samenleving!

Je bent behoorlijk geradicaliseerd!

#aivd
pi_188214277
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 23:00 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
Echt, als er hier op fok een negeer modus was had jij hierin gestaan.
Het staat een beetje weggestopt maar vanaf 1,70 per maand is het mogelijk!

https://fok.nl//shop/abonnementen.php

Doe er je voordeel mee!

(Beheerders, kan ik misschien een commissie krijgen als ik hier meerdere users toe weet aan te zetten? *O* )
pi_188214324
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 23:06 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik bedoel hier op fok natuurlijk. Transgenders worden op verscheidene subfora neergesabeld, tot ze gepest worden door buitenlanders.
Transgenders zien er met enige regelmaat belachelijk uit. Dat uitspreken is wat anders dan ze fysiek bejegenen.
Conscience do cost.
pi_188214377
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 23:12 schreef ems. het volgende:
Transgenders zien er met enige regelmaat belachelijk uit.
Uitgaand van daadwerkelijk dermate grote problematiek dat ze met hun oorspronkelijke geslacht/genderrol echt niet kunnen leven is het natuurlijk nogal wreed om ze daar dan op te pakken. Dat keur ik in principe ook af.

De types uit de OP lijken me echter fetishisten.. :X
pi_188214496
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 23:06 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Dus een spotprentje tekenen is een goede reden om een aantal mensen af te slachten?
Lijkt mij dat jij niet thuishoort in deze samenleving!

Je bent behoorlijk geradicaliseerd!

#aivd
Ik ben helemaal niet geradicaliseerd. Sterker nog, een vredelievender mens dan mij moet ik nog tegenkomen. MAAR als je weet dat er mensen zijn die zo idioot denken als sommige van de moslims (de terroristen) dan moet je gewoon eieren voor het geld kiezen en geen spotprenten tekenen. Liever blo jan dan do jan. Maar zij bleven maar uitdagen en uitdagen en stoer doen.
Beetje zoals Theo van Gogh. Ook maar schoppen tegen iedereens schenen, en dan is er een idioot die zoiets wreeds doet als het vermoorden van hem. Een weldenkend mens telt tot 10.

Trouwens, om geradicaliseerd te zijn moet je moslim zijn toch? En dat ben ik niet, zal het ook nooit worden.
pi_188214520
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 23:21 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
MAAR als je weet dat er mensen zijn die zo idioot denken als sommige van de moslims (de terroristen) dan moet je gewoon eieren voor het geld kiezen en geen spotprenten tekenen.
Het gaat niet om het spottende karakter, puur het afbeelden van de profeet is reden genoeg om zo afgeslacht te worden of een fatwa daartoe tegen je te krijgen. Lees je toch eens in man.
pi_188214576
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 22:54 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]


Het is veel leuker lichtend links te zijn in de rechtse duisternis van fok. Als er maar 1 door mijn onzin bekeerd wordt tot een verstandig en weldenkend medemens is mijn missie in het leven geslaagd.
Lichtend links, je lult als een extreem linkse occupyer.
2e deel is Nobel maar niet haalbaar.
Vakman pur sang
  dinsdag 30 juli 2019 @ 23:25:55 #119
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188214579
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 22:42 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
Die hun moslimschap heel anders invullen dan de 1% die nu het nieuws haalt.
1% zegt die. _O- _O- _O-
Ga bij de Volkskrant solliciteren man.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_188214622
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 23:21 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
Beetje zoals Theo van Gogh. Ook maar schoppen tegen iedereens schenen, en dan is er een idioot die zoiets wreeds doet als het vermoorden van hem. Een weldenkend mens telt tot 10.
Was het een idioot of konden velen van Gogh's bloed wel drinken en hadden velen begrip voor in ieder geval de gevoelens van Bouyeri? (Zoals je hier op Fok! ook idioten hebt die begrip uitspreken voor het "gedachtengoed" van Breivik, zij het gelukkig in veel mindere mate.)

Maar goed ik heb het nu tegen iemand die alle begrip heeft voor de slachtpartij bij Charlie Hebdo en de islamitische aanwezigheid hier waarmee deze altijd aanwezige dreiging samenhangt helemaal prima vindt. Iedereen die zich daar druk om maakt wegzet als "rechtse idiote mensen".

Over _O_ van Gogh _O_ gesproken trouwens:


Een ziener temidden van blinden. Hadden we er maar meer zoals hij. Hadden we hem nog maar. :'(
pi_188214629
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 23:21 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet geradicaliseerd. Sterker nog, een vredelievender mens dan mij moet ik nog tegenkomen. MAAR als je weet dat er mensen zijn die zo idioot denken als sommige van de moslims (de terroristen) dan moet je gewoon eieren voor het geld kiezen en geen spotprenten tekenen. Liever blo jan dan do jan. Maar zij bleven maar uitdagen en uitdagen en stoer doen.
Beetje zoals Theo van Gogh. Ook maar schoppen tegen iedereens schenen, en dan is er een idioot die zoiets wreeds doet als het vermoorden van hem. Een weldenkend mens telt tot 10.

Trouwens, om geradicaliseerd te zijn moet je moslim zijn toch? En dat ben ik niet, zal het ook nooit worden.
Je bent aan het trollen nu toch? Hoop ik? ;(
Vakman pur sang
pi_188214650
Die twee ken ik, heb geregeld contact met ze via whats app. Ze wonen nu in een van de vier galerij flats in omgeving van Heerlerbaan en schijnt dat daar nabij het kleine winkelcentrum ook pauper volk rond hang (ken die wijk). Maar vooral de flinkere Kristina gaat ook zomaar de confrontatie met de jeugd aan om hun op de plaats te zetten wat ze wel of niet mogen bij het plein voor het Maankwartier. dat heb ik met mijn transvriendin zelf geconstateerd en gezegd dat je openbare orde aan politie moet overlaten en niet als burger de toezichthouder of moraalridder moet gaan uithangen want dat ga je nooit winnen.

Volgt dit wel even.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_188214705
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 18:11 schreef Orion_in_space het volgende:
MAASTRICHT - Een transgenderkoppel in Heerlen krijgt een nieuwe flat omdat de politie en de gemeente er niet in slagen een eind te maken aan de terreur van een groep buurtjongeren.

Kristiana Moretti en Arianne Brink worden al anderhalf jaar lang lastiggevallen bij de Auroraflat, zo schrijft De Limburger. Er wordt gepest, bedreigd en zelfs geweld tegen hen gebruikt.

Eén van de daders kreeg 30 dagen celstraf en 100 uur werkstraf omdat hij van mei 2018 tot februari 2019 het stel terroriseerde. Kristiana en Arianne werden uitgescholden voor ’vieze manwijven’ en ’omgebouwde kutvent’.

In elkaar geslagen
Toen ze er iets van zeiden, werd Moretti in elkaar geslagen. Burgemeester Emile Roemer legde de treiteraars een gebiedsverbod op, maar dat vond de rechter weer te zwaar want hij ’kon niet meer naar de bibliotheek’ en met de trein naar z’n familie. Daarna werd een beperkter straatverbod opgelegd dat de dader vervolgens weer overtrad.

Afgelopen zomer moesten omstanders de twee zelfs ontzetten toen ze weer mishandeld dreigden te worden. Kristiana werd toen weer in het gezicht gestompt. Ze liep een hersenschudding op en bezoekt nog steeds een psycholoog. Tegen De Limburger zeggen ze dat het gaat om jongeren van ’buitenlandse komaf’.

Verhuizen
Omdat politie en woningbouwvereniging er niet in slagen het hangtuig in bedwang te krijgen, gaat het transgenderkoppel verhuizen.

Tegen de krant zegt het stel gecapituleerd te zijn voor het aanhoudende geweld. „We hopen deze episode achter ons te laten.”

Niks opgelost
De gemeente zei begin 2019 nog dat de situatie in de flat onder controle zou zijn. Een opgerichte ’werkgroep’ zou de problemen grotendeels opgelost hebben. Tegen De Limburger zeiden sommige bewoners dat ze zo snel mogelijk willen verhuizen. Er wordt geblowd op de trappen, tasjes gejat en op straat in drugs gedeald, aldus de krant.

https://www.telegraaf.nl/(...)nitief-weggetreiterd

Ons eens zo tolerante landje wordt langzaam maar zeker veranderd in een land vol haat naar mensen die er anders uit zien. Ik ben benieuwd hoe het hier over 20 jaar uit ziet. Jullie (klein) kinderen zullen dit zeker nog meemaken.
Dit vind ik nog het meest opvallend.

Tja, zo'n rechter heeft er ook geen last van......die niet.
pi_188214774
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 23:32 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Dit vind ik nog het meest opvallend.

Tja, zo'n rechter heeft er ook geen last van......die niet.
Als die knakker het beperktere verbod al met de voeten trad, wat geeft je dan de indruk dat hij een omvangrijker gebiedsverbod wel gerespecteerd zou hebben?

Wat doen de op zich best nog te begrijpen bedenkingen van deze rechter er dan nog toe? Dat die kerel aan een gebiedsverbod dat hem opgelegd is totale lak heeft is hier toch het probleem?
pi_188214780
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 23:21 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet geradicaliseerd. Sterker nog, een vredelievender mens dan mij moet ik nog tegenkomen. MAAR als je weet dat er mensen zijn die zo idioot denken als sommige van de moslims (de terroristen) dan moet je gewoon eieren voor het geld kiezen en geen spotprenten tekenen. Liever blo jan dan do jan. Maar zij bleven maar uitdagen en uitdagen en stoer doen.
Beetje zoals Theo van Gogh. Ook maar schoppen tegen iedereens schenen, en dan is er een idioot die zoiets wreeds doet als het vermoorden van hem. Een weldenkend mens telt tot 10.

Trouwens, om geradicaliseerd te zijn moet je moslim zijn toch? En dat ben ik niet, zal het ook nooit
worden.
Je hebt geen geloof nodig om te radicaliseren.
Je hebt ook extreem rechts en extreem links idioten die geradicaliseert zijn.

Mohammed B heeft tijd genoeg gehad om tot 10 te tellen, en voor zover ik begrepen heb was hij psychisch in orde.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')