quote:
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:22 schreef Caland het volgende:
De plakken kaas op pasta zijn nu dus verleden tijd?
Altijd al geweest. Woog voornamelijk 70-75 tot ik eind twintig was, toen schoot het omhoog naar de 90 en verder tot 105.quote:
Ja dat is wel geinig, al zijn die boten niet vooruit te branden vergeleken met modern spul.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Skûtsjesilen heb ik ook een keer gezien, best wel leuk, ook een keer gevaren met zo'n wedstrijdboot
vind hem niet meer zo leuk, maar goed dat hij stopt.quote:
Eensquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vind hem niet meer zo leuk, maar goed dat hij stopt.
een trucje werkt maar zo langquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
vind hem niet meer zo leuk, maar goed dat hij stopt.
goed dat Slam dat ook ziet. 538 had dit soort dingen compleet uitgemolken.quote:
Op ZDF dit keer. We gooien het vandaag over een volledig andere boeg.quote:
PSV op ZDF? Dat lijkt me sterkquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op ZDF dit keer. We gooien het vandaag over een volledig andere boeg.
Ik kan al nauwelijks naar oefenwedstrijden van mn eigen club kijken, laat staan eldersquote:
je moet toch wat als je de opvolger van suley wil wordenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan al nauwelijks naar oefenwedstrijden van mn eigen club kijken, laat staan elders
Alsof ik aandachtig naar oefenwedstrijden ga zitten kijken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:46 schreef Adames het volgende:
[..]
je moet toch wat als je de opvolger van suley wil worden
ben je nog de eeuwige forummaagd of doe je om een andere reden zo gefrustreerd tegen mij?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op ZDF dit keer. We gooien het vandaag over een volledig andere boeg.
uit-shirtquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, toen hadden ze ook een uit-shirt.
jij vindquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij redden ons altijd uit de discussie uiteindelijk, in het Feyenoord-topic ook maar jij vind jezelf blijkbaar zo interessant dat je posts meent te moeten verwijderen zodra we dat stadium naderen.
@GGMMquote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij redden ons altijd uit de discussie uiteindelijk, in het Feyenoord-topic ook maar jij vind jezelf blijkbaar zo interessant dat je posts meent te moeten verwijderen zodra we dat stadium naderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |