dat had ik ook gelezen....hier op fokquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:49 schreef danaqui het volgende:
[..]
Stond alleen in de post van iemand ( weet niet meer wie ik dacht Dil ) dat ze gezoend hadden.
Post van Shel dacht ik. Brief van Lotus.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:49 schreef danaqui het volgende:
[..]
Stond alleen in de post van iemand ( weet niet meer wie ik dacht Dil ) dat ze gezoend hadden.
Owja thnxxquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:52 schreef Harrison het volgende:
[..]
Post van Shel dacht ik. Brief van Lotus.
Pak dan ook ff die 2 andere streams!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:53 schreef Dotteke het volgende:
Denken die twee nu echt dat ze kunnen rappen/zingen
Hier nog 1quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:42 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dan heb ik ook andere streams als jou want ik zie hetzelfde als puzzie
Maar Mike was toch al weg toen Kay Utopia binnen kwam?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:52 schreef Harrison het volgende:
[..]
Post van Shel dacht ik. Brief van Lotus.
Er zullen toch ook wel een paar mannen met mensenkennis zijn?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:56 schreef Harrison het volgende:
[..]
Misschien dat vooral mannen in die Lolita-act trappen
Ja, het leek Dyl en Kay vooral tof om Utopianen te ontmoeten die er al uit waren, hoorde ik hem gisteren zeggen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:57 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Maar Mike was toch al weg toen Kay Utopia binnen kwam?
Stacken.quote:
ja cees heeft gezegd......jess moest zijn zachte kant laten zien.......en meteen karacter-wissel....quote:
Ja die zijn hier ook hoor!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zullen toch ook wel een paar mannen met mensenkennis zijn?
Ja, die had ik ook aan, heb er altijd twee aanstaanquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:54 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Pak dan ook ff die 2 andere streams!
Dré en Myl aan het verfen/schilderen/kliederen?
Maar veuls leukert om te zien!!
Ja hoor en die schatten mensen feilloos in ....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waren toch caps geplaatst? Franny bovenop 'arme' gerritje die geen kant op konquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zag haar wel ff boven op hem zitten, beiden hadden gewoon kleren aan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:41 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ben bang dat jij dan andere streams ziet dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |