Geen idee eigenlijk, ze schijnt te druk met andere dingen te zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:26 schreef puzziepie het volgende:
Heeft Shell nou al Tranny aangesproken dan?
Dan hoop ik dat dat nog gaat komenquote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ze schijnt te druk met andere dingen te zijn.
Gaat 'm nie worden, vanaf overmorgen BURKA verbod!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Staat je goed Shelly ophouwe zo, alleen nog iets meer voor je sjaggie gezicht graag.![]()
[ afbeelding ]
Ik ben tegen sluiertjes hoor.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Staat je goed Shelly ophouwe zo, alleen nog iets meer voor je sjaggie gezicht graag.![]()
[ afbeelding ]
Oh ja dat is ook zo.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Gaat 'm nie worden, vanaf overmorgen BURKA verbod!
Niet als een medebewoner er op tegen is lijkt mij en ik neem aan dat anderen haar wél graag zien.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook zo.
Mja dit is eigen terrein dan mag het wel volgens mij.
Ik heb er ook niks mee, maar dat chagrijnig ongeïnteresseerd hoofd van Shelly word ik ook niet bepaald vrolijk van.quote:
dat zie ik echt anders....quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks mee, maar dat chagrijnig ongeïnteresseerd hoofd van Shelly word ik ook niet bepaald vrolijk van.
Hun liever dan ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Niet als een medebewoner er op tegen is lijkt mij en ik neem aan dat anderen haar wél graag zien.
Dat dan wel weer.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:32 schreef Maria. het volgende:
[..]
dat zie ik echt anders.......ze is lekker onverstoorbaar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |