Sow en nu een lekker bakje thee en rustig doorademen maar.quote:Op maandag 29 juli 2019 17:04 schreef Juud79 het volgende:
Pffff er is hier ook al weken niets fatsoenlijks meer te lezen. De grote ‘laten we Merel en Jessie afzeiken’ COS.![]()
Blijkbaar is de rest van de inwoners zo niet boeiend dat alleen Jessie en Merel er nog toe doen.
Gelukkig blijven de mensen waarover topics vol worden geschreven er fijn lang in.
Dank je, 'k had eerst wat anders, maar toen moest ik denken aan de erotische vertilngen van jou omtrent de geslachts daad van meurol en snotkoken en toen schoot mij deze TT te binnen.quote:
Moet Mariska niet werken Zit maar op haar nest.quote:Op maandag 29 juli 2019 17:16 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb Maris ook niet meer gehoord over haar duizeligheid
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juli 2019 17:04 schreef Juud79 het volgende:
Pffff er is hier ook al weken niets fatsoenlijks meer te lezen. De grote ‘laten we Merel en Jessie afzeiken’ COS.![]()
Blijkbaar is de rest van de inwoners zo niet boeiend dat alleen Jessie en Merel er nog toe doen.
Gelukkig blijven de mensen waarover topics vol worden geschreven er fijn lang in.
dppd....is ook niet ernstig....quote:Op maandag 29 juli 2019 17:16 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb Maris ook niet meer gehoord over haar duizeligheid
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juli 2019 17:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Dank je, 'k had eerst wat anders, maar toen moest ik denken aan de erotische vertilngen van jou omtrent de geslachts daad van meurol en snotkoken en toen schoot mij deze TT te binnen.
Dus jouw komt alle eer toe.
![]()
Ik zie haar niet veel meer werkenquote:Op maandag 29 juli 2019 17:18 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Moet Mariska niet werken Zit maar op haar nest.
Jessie kan nog niet zonder zijn tamponquote:Op maandag 29 juli 2019 17:18 schreef BloesBloes het volgende:
Ik word ook een beetje moe zo langzamerhand van dat stuk wauwelend spekvet. Roddelend zeikwijf dat het is. Tijd dat ze die eruit schoppen, Daaaag Greet ga paps maar helpen op de boerderie!![]()
quote:
Hoorde ik het toch goed.quote:Op maandag 29 juli 2019 17:21 schreef snetje het volgende:
Merel fluistert tegen Gerrit dat ze nog wat geld heeft ...al maanden en dat het nu goed van pas komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |