Hopelijk duurt het niet zo lang voordat die serie uitgezonden gaat worden. Het bericht is van 3kwart jaar geleden dus zou het al op film moeten staan.quote:
die komen er dan ook. Spinoff over soldier boy is al aangekondigdquote:Op woensdag 8 april 2026 19:06 schreef polderturk het volgende:
Toch wel jammer dat dit het laatste seizoen is. Zou mooi zijn als er nog een tweede spinoff komt.
NICE.quote:Op donderdag 9 april 2026 16:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
die komen er dan ook. Spinoff over soldier boy is al aangekondigd
Ik vond Voldemort wel een leuke twist.quote:Op vrijdag 10 april 2026 19:15 schreef boertie het volgende:
Ik vond S5e2 wel een beetje raar maar na de laatste paar seconden gezien te hebben verscheen er wel een glimlach op mijn gezicht.
Edit, beetje cryptisch om niet te spoileren.
Homelander=Trump en MAGAquote:Op zaterdag 11 april 2026 16:25 schreef Gremen het volgende:
Ik zat een beetje rond te surfen over The Boys en het blijkt dat bijna iedereen Homelander de villain vindt.
Er ging echt een wereld voor me open.
Homelander is toch the good guy? Hij is de gevestigde orde (soort van politie) die voor de overheid werkt en niks anders dan vrede en veiligheid wilt. Hij is alleen een jongen (boys) met een getraumatiseerde jeugd, waardoor die ze woede niet zo goed kan beheersen en samen met macht en superkracht, gaat dat soms mis en legt ie wat mensen om. Maar volgens mij geniet hij daar niet echt van (alleen tijdelijk misschien) en wilt hij dat eigenlijk niet?
Terwijl Butcher een haatdragende gast is die wraak wilt en er alles aan doet om dat te krijgen, waarbij het hem niet uitmaakt wie er sterft.
Hughie wilt ook alleen maar wraak omdat iemand van The Seven per ongeluk zijn vriendinnetje uit elkaar liet spatten.
Starlight idem. Voert een organisatie aan die alleen maar wilt rellen, gewoon terroristen dus.
Maar blijkbaar zien een hoop mensen dit anders en vinden ze Homelander the bad guy en sommige vinden Butcher zelfs the good guy, wtf!
Nee, eigenlijk niet, was is de overeenkomst dan?quote:Op zaterdag 11 april 2026 17:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Homelander=Trump en MAGA
Had je dat niet door?
Homelander is Trump en zijn entourage is Maga.quote:Op zaterdag 11 april 2026 18:27 schreef Gremen het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, was is de overeenkomst dan?
En wie moet Butcher & Co dan voorstellen?
Ze zijn dan allemaal evil!
Dan is Gen V (spin-off van The Boys) ook nog wel een aanrader.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 09:22 schreef Chandler het volgende:
Onlangs aan The Boys begonnen en wat een grappige serie zeg. Seizoen 1 koste iets wat moeite maar seizoen 2 en 3 in 3 dagen gekeken... nu halverwege seizoen 4... pfff
Alweer bijna uitgekeken dus (want maar 5 seizoenen tot nu toe).
Maar zeker een 7 waard tot zover!
Precies die ja! Moet even kijken waar ik die kan gaan zien.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 10:50 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Dan is Gen V (spin-off van The Boys) ook nog wel een aanrader.
The Boys seizoenen 1-3, Gen V seizoen 1, The Boys seizoen 4, Gen V seizoen 2 en tot slot The Boys seizoen 5
Volgend jaar komt er ook een prequel (serie).quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:05 schreef Chandler het volgende:
[..]
Precies die ja! Moet even kijken waar ik die kan gaan zien.
De bloopers bewaar ik even voor later, straks zie ik dingen die ik nog niet moet zien..
Zo weer verder kijken
Van The Boys? nice! Dan hebben we iig nog even iets om naar uit te kijken!quote:Op dinsdag 5 mei 2026 20:14 schreef Aether het volgende:
[..]
Volgend jaar komt er ook een prequel (serie).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |