abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220461825
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 30 maart 2026 @ 17:58:15 #252
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_220468555
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2026 20:56 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Hopelijk duurt het niet zo lang voordat die serie uitgezonden gaat worden. Het bericht is van 3kwart jaar geleden dus zou het al op film moeten staan.
In ieder geval zin aan :Y
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_220534910
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 8 april 2026 @ 18:02:53 #254
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_220535364
Oeh :9~ Nu nog kijken of ik ga wachten en de hele serie in 1x bingen of gewoon elke week een aflevering kijken :%
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_220535789
Toch wel jammer dat dit het laatste seizoen is. Zou mooi zijn als er nog een tweede spinoff komt.
  woensdag 8 april 2026 @ 19:45:53 #256
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_220536030
Misschien dat er nog een derde seizoen van GenV komt? :?
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_220541239
Dat waren 2 goede afleveringen _O_
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  FOK!Fotograaf donderdag 9 april 2026 @ 16:44:23 #258
364681 over_hedge
pi_220541301
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 19:06 schreef polderturk het volgende:
Toch wel jammer dat dit het laatste seizoen is. Zou mooi zijn als er nog een tweede spinoff komt.
die komen er dan ook. Spinoff over soldier boy is al aangekondigd
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_220547541
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 16:44 schreef over_hedge het volgende:

[..]
die komen er dan ook. Spinoff over soldier boy is al aangekondigd
NICE.
De introductie van soldier boy in seizoen vier was wel cool. Daar kan een goed verhaal omheen gebouwd worden. De teamgenoten moeten in zijn schaduw blijven. Proberen ze uit zijn schaduw te komen? Dan krijgen ze een pak slaag. Al zijn teamgenoten begonnen hem te haten en uiteindelijk verraden ze hem.
  vrijdag 10 april 2026 @ 19:15:26 #260
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_220550077
Ik vond S5e2 wel een beetje raar maar na de laatste paar seconden gezien te hebben verscheen er wel een glimlach op mijn gezicht. O-)

Edit, beetje cryptisch om niet te spoileren.
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_220554357
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2026 19:15 schreef boertie het volgende:
Ik vond S5e2 wel een beetje raar maar na de laatste paar seconden gezien te hebben verscheen er wel een glimlach op mijn gezicht. O-)

Edit, beetje cryptisch om niet te spoileren.
Ik vond Voldemort wel een leuke twist.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_220556222
Ik zat een beetje rond te surfen over The Boys en het blijkt dat bijna iedereen Homelander de villain vindt.
Er ging echt een wereld voor me open.
Homelander is toch the good guy? Hij is de gevestigde orde (soort van politie) die voor de overheid werkt en niks anders dan vrede en veiligheid wilt. Hij is alleen een jongen (boys) met een getraumatiseerde jeugd, waardoor die ze woede niet zo goed kan beheersen en samen met macht en superkracht, gaat dat soms mis en legt ie wat mensen om. Maar volgens mij geniet hij daar niet echt van (alleen tijdelijk misschien) en wilt hij dat eigenlijk niet?
Terwijl Butcher een haatdragende gast is die wraak wilt en er alles aan doet om dat te krijgen, waarbij het hem niet uitmaakt wie er sterft.
Hughie wilt ook alleen maar wraak omdat iemand van The Seven per ongeluk zijn vriendinnetje uit elkaar liet spatten.
Starlight idem. Voert een organisatie aan die alleen maar wilt rellen, gewoon terroristen dus.

Maar blijkbaar zien een hoop mensen dit anders en vinden ze Homelander the bad guy en sommige vinden Butcher zelfs the good guy, wtf!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220556679
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 16:25 schreef Gremen het volgende:
Ik zat een beetje rond te surfen over The Boys en het blijkt dat bijna iedereen Homelander de villain vindt.
Er ging echt een wereld voor me open.
Homelander is toch the good guy? Hij is de gevestigde orde (soort van politie) die voor de overheid werkt en niks anders dan vrede en veiligheid wilt. Hij is alleen een jongen (boys) met een getraumatiseerde jeugd, waardoor die ze woede niet zo goed kan beheersen en samen met macht en superkracht, gaat dat soms mis en legt ie wat mensen om. Maar volgens mij geniet hij daar niet echt van (alleen tijdelijk misschien) en wilt hij dat eigenlijk niet?
Terwijl Butcher een haatdragende gast is die wraak wilt en er alles aan doet om dat te krijgen, waarbij het hem niet uitmaakt wie er sterft.
Hughie wilt ook alleen maar wraak omdat iemand van The Seven per ongeluk zijn vriendinnetje uit elkaar liet spatten.
Starlight idem. Voert een organisatie aan die alleen maar wilt rellen, gewoon terroristen dus.

Maar blijkbaar zien een hoop mensen dit anders en vinden ze Homelander the bad guy en sommige vinden Butcher zelfs the good guy, wtf!
Homelander=Trump en MAGA
Had je dat niet door?
Vakman pur sang
pi_220556977
Er zijn geen good guys. Alleen een very good boy O+ (Terror)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_220557070
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 17:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Homelander=Trump en MAGA
Had je dat niet door?
Nee, eigenlijk niet, was is de overeenkomst dan?
En wie moet Butcher & Co dan voorstellen?
Ze zijn dan allemaal evil! >:)
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220557105
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 18:27 schreef Gremen het volgende:

[..]
Nee, eigenlijk niet, was is de overeenkomst dan?
En wie moet Butcher & Co dan voorstellen?
Ze zijn dan allemaal evil! >:)
Homelander is Trump en zijn entourage is Maga.
Zijn narcisme is een voorbeeld van Trump.

Butcher en zijn vrienden zijn de liberale oppositie, vandaar ook een transgender, een dove en een Fransman
Vakman pur sang
pi_220578606
De animatie spin-off The Boys: Diabolical heeft ook een paar leuke afleveringen. Vooral die over Homelander gaat, geeft een beetje een diepere kijk hoe hij is begonnen.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_220583988
Eerste twee afleveringen zijn echt top! Ouderwetse diabolische chaos. De humor is ook weer on point. Echt een aantal keer hardop moeten lachen. Hoop zo dat dit laatste seizoen de epische afsluiting wordt die deze serie verdient.
pi_220718279
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220718422
Onlangs aan The Boys begonnen en wat een grappige serie zeg. Seizoen 1 koste iets wat moeite maar seizoen 2 en 3 in 3 dagen gekeken... nu halverwege seizoen 4... pfff

Alweer bijna uitgekeken dus (want maar 5 seizoenen tot nu toe).

Maar zeker een 7 waard tot zover! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220718955
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:22 schreef Chandler het volgende:
Onlangs aan The Boys begonnen en wat een grappige serie zeg. Seizoen 1 koste iets wat moeite maar seizoen 2 en 3 in 3 dagen gekeken... nu halverwege seizoen 4... pfff

Alweer bijna uitgekeken dus (want maar 5 seizoenen tot nu toe).

Maar zeker een 7 waard tot zover! :Y
Dan is Gen V (spin-off van The Boys) ook nog wel een aanrader.
The Boys seizoenen 1-3, Gen V seizoen 1, The Boys seizoen 4, Gen V seizoen 2 en tot slot The Boys seizoen 5
pi_220719709
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220723165
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 10:50 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]
Dan is Gen V (spin-off van The Boys) ook nog wel een aanrader.
The Boys seizoenen 1-3, Gen V seizoen 1, The Boys seizoen 4, Gen V seizoen 2 en tot slot The Boys seizoen 5
Precies die ja! Moet even kijken waar ik die kan gaan zien.

De bloopers bewaar ik even voor later, straks zie ik dingen die ik nog niet moet zien..

Zo weer verder kijken
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220723276
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:05 schreef Chandler het volgende:

[..]
Precies die ja! Moet even kijken waar ik die kan gaan zien.

De bloopers bewaar ik even voor later, straks zie ik dingen die ik nog niet moet zien..

Zo weer verder kijken
Volgend jaar komt er ook een prequel (serie).
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220723284
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 20:14 schreef Aether het volgende:

[..]
Volgend jaar komt er ook een prequel (serie).
Van The Boys? nice! Dan hebben we iig nog even iets om naar uit te kijken!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')