abonnement Unibet Coolblue
pi_188370742
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 00:17 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Kom je veel kerels tegen dan?


Maar Jezus 8 van de 10 mannen die ik nu tegenkom zijn net topmodellen. Ben verbaast dat ik überhaupt matches krijg...
Nee dat niet. Maar wel zo heel af en toe.

Vroeg me altijd af hoe die er tussen kwamen.
pi_188370839
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2019 00:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

In vergelijking met jou of gewoon in het algemeen?
In het algemeen. Ik vind mijzelf niet heel onaantrekkelijk 🙃.
Sisco Certified
pi_188387191
Vanaf volgende maand begeef ik mij weer onder leeftijdsgenoten, denk dat ik het online daten langzaamaan gedag zeg, heeft echt eindeloos veel tijd gekost en alleen maar frustratie. Hopen dat ik offline weer wat contact weet te maken. De single periode duurt en duurt maar en dat is echt niet goed voor je zelfvertrouwen, zelfs condooms zijn bijna over de datum...
pi_188387211
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 10:38 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Vanaf volgende maand begeef ik mij weer onder leeftijdsgenoten, denk dat ik het online daten langzaamaan gedag zeg, heeft echt eindeloos veel tijd gekost en alleen maar frustratie. Hopen dat ik offline weer wat contact weet te maken. De single periode duurt en duurt maar en dat is echt niet goed voor je zelfvertrouwen, zelfs condooms zijn bijna over de datum...
Je gaat weer aan de studie?
Heb je in ieder geval mensen met grofweg dezelfde interesses.
pi_188387240
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2019 11:36 schreef gooddaddy het volgende:
Lexa vindt ik niets omdat dat voor mij gewoon niet werkte. Wil je iets met datingapps, dan zul je sowieso moeten betalen.
Voor mij schijnt Paiq gewoon goed te werken. Heb daar best al leuke gesprekken gevoerd. Nog niet tot een date gekomen, maar die gesprekken zijn in ieder geval al meer dan ik met welke andere app dan ook heb bereikt (klinkt zieliger dan het is, maar dat is niet zo)
OKCupid heb ik waarschijnlijk wel al eens naar gekeken en dat zal dan wel niets geworden zijn om wat voor reden dan ook. Misschien nog eens proberen.

Edit: OKCupid nog maar eens geproebeerd dan en dat werkt dus echt niet. Bij OKCupid heb ik er heel veel last van dat 10 km naar het oosten Duitsland ligt en 15 km naar het westen België. En dat er mijn provincie dus niet veel mensen OKCupid gebruiken met als resultaat 95% Duitse en Belgische voorstellen. En daar ben ikniet naar op zoek
Heb je pepper al eens geprobeerd?
Dat is weer een heel ander systeem zag ik.

Moet je wel ook betalen overigens...
Maar vriendin van mij is er toch wel heel enthousiast over.
(En heeft alweer jaren een relatie met iemand die ze daar ontmoette... en is mijn leeftijd dus dat zit voor jou vast ook wel in de richting)
pi_188387276
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 10:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je gaat weer aan de studie?
Heb je in ieder geval mensen met grofweg dezelfde interesses.
Nee nieuwe baan
pi_188387357
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 10:46 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nee nieuwe baan
Geloof dat er nog steeds veel nieuwe relaties ontstaan op de werkvloer.
pi_188387441
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 10:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Geloof dat er nog steeds veel nieuwe relaties ontstaan op de werkvloer.
Ben er niet op uit maar is wel makkelijker. Ben op een leeftijd van eind 20 waar ik bij de vrouwelijke studenten van 21 het niet ga winnen van hun leeftijdsgenoten en aan de andere kant kom ik juist veel 25+jarigen tegen met een klein kind van een eerdere relatie of die meteen een hele sollicitatieprocedure er van maken... Lijkt me niet echt gezond als je zelf amper een relatie hebt gehad meteen een kind van een ander erbij.
pi_188387696
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 10:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ben er niet op uit maar is wel makkelijker. Ben op een leeftijd van eind 20 waar ik bij de vrouwelijke studenten van 21 het niet ga winnen van hun leeftijdsgenoten en aan de andere kant kom ik juist veel 25+jarigen tegen met een klein kind van een eerdere relatie of die meteen een hele sollicitatieprocedure er van maken... Lijkt me niet echt gezond als je zelf amper een relatie hebt gehad meteen een kind van een ander erbij.
Ik vind sowieso die hele kruisverhoren en sollicitatiegesprekken nogal vervelend.

Als een gesprek enkel bestaat uit vragen... heb ik niet het gevoel dat het echt lekker loopt.

Overigens denk ik dat als het echt klikt met die 25-jarige.. dat dat kind ook wel goedkomt hoor.
Tenslotte is de moeder degene die verantwoordelijk is voor zo’n gup.
Jij bent niet verantwoordelijk voor zo’n kind... daar groei je vanzslf in als je daar vaker komt.
Vaak groeit dat gelijk met de genegenheid voor een dergelijk kind :)
Doordat je er op gesteld bent ga je je verantwoordelijk voelen.
Maar zeker in het begin ben je niet de nieuwe vader of iets dergelijk. Soms komt dat nooit en blijf je altijd “de vriend van” en dat is ook prima.

Eind 20 is wel de leeftijd dat veel vrouwen een kind willen ook.... want bijna 30.
Die grens is puur psychologisch want ik verbaas me altijd hoeveel mensen perse voor hun 30ste een kind willen want anders zijn ze te oud en dat brengt dan risico’s met zich mee en dergelijke.
Maar voor het volgende nageslacht kunnen ze ineens wel 35 of ouder zijn :)
pi_188387704
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 10:46 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Nee nieuwe baan
Gefeliciteerd trouwens :)
pi_188387776
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 10:38 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Vanaf volgende maand begeef ik mij weer onder leeftijdsgenoten, denk dat ik het online daten langzaamaan gedag zeg, heeft echt eindeloos veel tijd gekost en alleen maar frustratie. Hopen dat ik offline weer wat contact weet te maken. De single periode duurt en duurt maar en dat is echt niet goed voor je zelfvertrouwen, zelfs condooms zijn bijna over de datum...
Het feit dat je gefrustreerd raakt over het single zijn is precies de reden waarom het (online) daten niet lukt.
pi_188387828
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 11:22 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het feit dat je gefrustreerd raakt over het single zijn is precies de reden waarom het (online) daten niet lukt.
:Y :Y
pi_188387847
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 11:26 schreef black-soldier het volgende:

[..]

:Y :Y
Iets met een vicieuze cirkel inderdaad.
pi_188387896
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 10:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ben er niet op uit maar is wel makkelijker. Ben op een leeftijd van eind 20 waar ik bij de vrouwelijke studenten van 21 het niet ga winnen van hun leeftijdsgenoten en aan de andere kant kom ik juist veel 25+jarigen tegen met een klein kind van een eerdere relatie of die meteen een hele sollicitatieprocedure er van maken... Lijkt me niet echt gezond als je zelf amper een relatie hebt gehad meteen een kind van een ander erbij.
Ik ben midden 20 en date ook voornamelijk 21-25 jarige vrouwen. Voldoende dates mee gehad. Maar ik merk wel (ook uit mijn eigen omgeving) dat vrouwen van 21-25 nog niet altijd allemaal weten wat ze willen. Wel of geen kinderen, wel of geen koophuis, wel of geen relatie. Ze zijn ook nog tamelijk jong. Iemand van midden 20 en eind 20 weten al wel beter wat ze willen, want meer levenservaring, klaar met studeren etc. Vrouwen van 21-25 studeren vaak nog en zitten ook nog wel vaak met hun hoofden daar.

Er is een hele grote groep vrouwen van die leeftijd dat zich helemaal niet wil binden. Zij willen scharrelen, jong voelen, rondneuken, drug gebruiken, zuipen. Deze groep is best groot kan ik je zeggen. Op de universiteit is denk ik iets meer dan 50% zo en willen single blijven. Ja, dan blijft je pool natuurlijk kleiner.

Maar dit neemt niet weg dat er wel degelijk genoeg vrouwen zijn die al wel weten wat ze willen en een relatie willen. Het is aan jou de taak om die vrouw te vinden. Zelfmedelijden en stress hoort daar niet bij. Je moet blijven gaan. Gefrustreerd raken om een date of een vrouw is het laatste waar ik aan denk en voel. Het is 'maar' een date!
pi_188387935
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 11:27 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Iets met een vicieuze cirkel inderdaad.
Precies dat.
pi_188387951
Of er gewoon mee kappen en je eigen ding gaan doen.

Dat werkt toch ook behoorlijk goed :)
pi_188388018
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 11:35 schreef Uhmmpie het volgende:
Of er gewoon mee kappen en je eigen ding gaan doen.

Dat werkt toch ook behoorlijk goed :)
Wat is dan 'je eigen ding doen'?
pi_188388244
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 11:40 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Wat is dan 'je eigen ding doen'?
Gewoon stoppen met serial dating en leuke dingen gaan doen met vrienden.
Het is zomer... lekker festivals en dagjes naar buiten. Geniet.

Dat vinden vrouwen aantrekkelijker dan continu op apps zitten.
pi_188388279
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 11:59 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Gewoon stoppen met serial dating en leuke dingen gaan doen met vrienden.
Het is zomer... lekker festivals en dagjes naar buiten. Geniet.

Dat vinden vrouwen aantrekkelijker dan continu op apps zitten.
Wat dacht je van beiden?

Waarom zou je moeten kiezen tussen het een of het ander? Ik ben aan de ene kant bezig met leuke dingen doen (vrienden drankjes doen, bioscoop, uit eten, weet ik veel wat) en aan de andere kant houd ik potentiële dates in de gaten. Of dat nou on- of offline is maakt niet uit. Ik blijf proberen naast mijn dagelijks leven.
pi_188388300
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 11:59 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Gewoon stoppen met serial dating en leuke dingen gaan doen met vrienden.
Het is zomer... lekker festivals en dagjes naar buiten. Geniet.

Dat vinden vrouwen aantrekkelijker dan continu op apps zitten.
Gewoon beide. Het 1 sluit het ander niet uit.

Je moet alleen geen vriendin zoeken om zelf gelukkig van te worden. Als je het zo benadert, word je ook nooit gefrustreerd van daten.
pi_188388332
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 12:05 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Gewoon beide. Het 1 sluit het ander niet uit.

Je moet alleen geen vriendin zoeken om zelf gelukkig van te worden. Als je het zo benadert, word je ook nooit gefrustreerd van daten.
Op het moment dat je er gefrustreerd van raakt... kun je er beter gewoon mee stoppen :)

Overigens 2x accuut gestopt met daten... en spontaan 2x een avondje met iemand uit geweest.. gewoon zo maar.
Wat achteraf beter ging dan meeste dates.

Dus je instelling en verwachtingen.. hebben wel degelijk een invloed op je gedrag en hoe je over komt :)
pi_188388559
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2019 12:08 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Op het moment dat je er gefrustreerd van raakt... kun je er beter gewoon mee stoppen :)

Overigens 2x accuut gestopt met daten... en spontaan 2x een avondje met iemand uit geweest.. gewoon zo maar.
Wat achteraf beter ging dan meeste dates.

Dus je instelling en verwachtingen.. hebben wel degelijk een invloed op je gedrag en hoe je over komt :)
Ja, maar als je de balans kunt vinden tussen leven en daten, dan straal je dat ook uit ;)
pi_188388816
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 10:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ben er niet op uit maar is wel makkelijker. Ben op een leeftijd van eind 20 waar ik bij de vrouwelijke studenten van 21 het niet ga winnen van hun leeftijdsgenoten en aan de andere kant kom ik juist veel 25+jarigen tegen met een klein kind van een eerdere relatie of die meteen een hele sollicitatieprocedure er van maken... Lijkt me niet echt gezond als je zelf amper een relatie hebt gehad meteen een kind van een ander erbij.
Ik kan je nu al vertellen dat je waarschijnlijk met je nieuwe collega's ook niet giga veel succes gaat hebben. Niet lullig bedoeld, maar je wilt zo wanhopig graag een vriendin, dat je dat waarschijnlijk ook uitstraald naar je nieuwe vrouwelijke collegas.

Probeer eerst voor jezelf te accepteren dat single zijn helemaal niet erg is. Zodra je dat kan, dan zal het daten ook veel makkelijker gaan, omdat je dan het idee hebt dat je niks te verliezen hebt.
pi_188391386
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 10:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ben er niet op uit maar is wel makkelijker. Ben op een leeftijd van eind 20 waar ik bij de vrouwelijke studenten van 21 het niet ga winnen van hun leeftijdsgenoten en aan de andere kant kom ik juist veel 25+jarigen tegen met een klein kind van een eerdere relatie of die meteen een hele sollicitatieprocedure er van maken... Lijkt me niet echt gezond als je zelf amper een relatie hebt gehad meteen een kind van een ander erbij.
Hoezo moet je studentes van 21? Je kan ook vrouwen zoeken die van jouw leeftijd zijn. Genoeg kinderloze vrouwen op die leeftijd.

Het is wel zo ja dat er veel alleenstaande jonge vrouwen zijn van 25 en ouder. Sommige hebben zelfs op die leeftijd al 2 of 3 kinderen. Vind het altijd jammer dat hun oorspronkelijke relatie is mislukt, want toch, is wel de vader van hun 2 of 3 kinderen en zit een hele investering achter in tijd en alles.

Zo'n sollicitatieprocedure is wel grappig trouwens. _O-
pi_188391457
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 15:16 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hoezo moet je studentes van 21? Je kan ook vrouwen zoeken die van jouw leeftijd zijn. Genoeg kinderloze vrouwen op die leeftijd.

Het is wel zo ja dat er veel alleenstaande jonge vrouwen zijn van 25 en ouder. Sommige hebben zelfs op die leeftijd al 2 of 3 kinderen. Vind het altijd jammer dat hun oorspronkelijke relatie is mislukt, want toch, is wel de vader van hun 2 of 3 kinderen en zit een hele investering achter in tijd en alles.

Zo'n sollicitatieprocedure is wel grappig trouwens. _O-
Als ze alleen vragen stelt, dan beantwoord ik ze ook als een echte sollicitatiegesprek. Dan kijken ze me met wazige ogen aan. _O- Prachtig.

En je constatering dat vrouwen van midden 20 al een paar koters hebben klopt idd. Maar genoeg vrouwen die dat niet hebben gelukkig :)
pi_188392044
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2019 12:08 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Op het moment dat je er gefrustreerd van raakt... kun je er beter gewoon mee stoppen :)

Overigens 2x accuut gestopt met daten... en spontaan 2x een avondje met iemand uit geweest.. gewoon zo maar.
Wat achteraf beter ging dan meeste dates.

Dus je instelling en verwachtingen.. hebben wel degelijk een invloed op je gedrag en hoe je over komt :)
Ja goh, dat is ook wat ik roep. Als je verwacht dat iemand jou gelukkig maakt, in plaats van dat je dat zelf doet, verwacht je iets van de ander. Dan gaat het mis, want zij worden de bron van jou geluk.

Daarom zeg ik, je kan best van je leven genieten en op apps zitten. Je hoeft er echt niet mee te stoppen. Zo lang je maar niet denkt dat je daar iemand vindt die jou gelukkig kan maken en alle shit voor je kan oplossen. Dat moet je zelf doen.
pi_188392081
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 15:16 schreef Gruj0 het volgende:

Zo'n sollicitatieprocedure is wel grappig trouwens. _O-
Wat wordt hiermee bedoeld? Ik heb dit nooit.
pi_188392084
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:04 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja goh, dat is ook wat ik roep. Als je verwacht dat iemand jou gelukkig maakt, in plaats van dat je dat zelf doet, verwacht je iets van de ander. Dan gaat het mis, want zij worden de bron van jou geluk.

Daarom zeg ik, je kan best van je leven genieten en op apps zitten. Je hoeft er echt niet mee te stoppen. Zo lang je maar niet denkt dat je daar iemand vindt die jou gelukkig kan maken en alle shit voor je kan oplossen. Dat moet je zelf doen.
On point. Exact wat ik probeer te zeggen. Los eerst je eigen emotionele, financiële shit op, voordat je aan een langetermijnrelatie gaat denken.
pi_188392123
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:06 schreef black-soldier het volgende:

[..]

On point. Exact wat ik probeer te zeggen. Los eerst je eigen emotionele, financiële shit op, voordat je aan een langetermijnrelatie gaat denken.
Daarom zei ik dus... beter gewoon stoppen met daten en je eigen ding gaan doen :)

Vrouwen van welke leeftijd dan ook.. zitten niet te wachten op een extra kind als partner :)
pi_188392185
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:06 schreef black-soldier het volgende:

[..]

On point. Exact wat ik probeer te zeggen. Los eerst je eigen emotionele, financiële shit op, voordat je aan een langetermijnrelatie gaat denken.
Yes. Zo had ik laatst een meid gedate. Zag er best knap uit, en op een bankje zitten zoenen met haar. Alles leek wel oke.

Toen had ik een druk weekend, en eventjes niet snel genoeg gereageerd. Kreeg ik een heel essay terug met dat ze toch wel even verwacht had dit weekend af te spreken, dat ze had lopen huilen om wat andere problemen (met daarbij: ja zo zijn vrouwen :') ), en dat mensen tegenwoordig om het minste iets afkappen :')

Toen heb ik maar netjes gezegd dat dit het was voor mij. Die was niet stabiel. Ergens heb ik dan ook medelijden met zo iemand, ik heb dan niet het idee dat ze het in zich hebben om hun eigen shit op te lossen, of om ook maar te realiseren dat ze dit ZELF moeten doen.
pi_188392223
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:10 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Yes. Zo had ik laatst een meid gedate. Zag er best knap uit, en op een bankje zitten zoenen met haar. Alles leek wel oke.

Toen had ik een druk weekend, en eventjes niet snel genoeg gereageerd. Kreeg ik een heel essay terug met dat ze toch wel verwacht had dit weekend af te spreken, dat ze had lopen huilen om wat andere problemen (met daarbij: ja zo zijn vrouwen :') ), en dat mensen tegenwoordig om het minste iets afkappen :')

Toen heb ik maar netjes gezegd dat dit het was voor mij. Die was niet stabiel. Ergens heb ik dan ook medelijden met zo iemand, ik heb dan niet het idee dat ze het in zich hebben om hun eigen shit op te lossen, of om ook maar te realiseren dat ze dit ZELF moeten doen.
Ja, ik had er ook ooit eentje die ook niet helemaal mentaal stabiel was en net uit een depressie stapte. Ja, ik ga niet je huispsycholoog spelen. Los je shit maar eerst op. Heb het toen ook beëindigd.
pi_188392233
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:06 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Wat wordt hiermee bedoeld? Ik heb dit nooit.
Als je alleen vragen krijgt.

Ik had ooit een keer een vraag: 'wat zijn je zwakke punten'?
pi_188392354
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:13 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Als je alleen vragen krijgt.

Ik had ooit een keer een vraag: 'wat zijn je zwakke punten'?
'Knuffelen. Ik train nu met m'n kussen, maar ik zoek nog een trainingsmaatje voor in het echt'.

Het wordt pas een probleem als je serieus in gaat op dit soort vragen. Dan sta je ook toe dat het een interview wordt, want zij weet dan ook niet meer wat ze moet zeggen.

Ik zie het als positief dat een vrouw vragen stelt, want dat betekent dat ze bij wil dragen aan het gesprek. Het is dan aan mij om het gesprek een richting in te sturen zodat je uiteindelijk met haar op date kan (mits ze ook aan mijn eisen voldoet natuurlijk). Maar elke vraag is munitie om er een bepaalde draai aan te geven en het te hebben over de dingen die jij wil bespreken.
pi_188392477
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:19 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

'Knuffelen. Ik train nu met m'n kussen, maar ik zoek nog een trainingsmaatje voor in het echt'.

Het wordt pas een probleem als je serieus in gaat op dit soort vragen. Dan sta je ook toe dat het een interview wordt, want zij weet dan ook niet meer wat ze moet zeggen.

Ik zie het als positief dat een vrouw vragen stelt, want dat betekent dat ze bij wil dragen aan het gesprek. Het is dan aan mij om het gesprek een richting in te sturen zodat je uiteindelijk met haar op date kan (mits ze ook aan mijn eisen voldoet natuurlijk). Maar elke vraag is munitie om er een bepaalde draai aan te geven en het te hebben over de dingen die jij wil bespreken.
Op de app vragen stellen is prima. Maar op de eerste date zelf heb ik dat soort vragen gehad zoals het leek op een sollicitatiegesprek. Kon er achteraf wel om lachen.
pi_188392488
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:13 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Als je alleen vragen krijgt.

Ik had ooit een keer een vraag: 'wat zijn je zwakke punten'?
Zeer groot geschapen, sommige vrouwen kunnen dat niet aan.
pi_188392500
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:27 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Op de app vragen stellen is prima. Maar op de eerste date zelf heb ik dat soort vragen gehad zoals het leek op een sollicitatiegesprek. Kon er achteraf wel om lachen.
Beter is nog om er dan om te lachen en haar te vragen voor welke baan dit is :P

Geeft weer heel veel mogelijkheden om er iets leuks van te maken en te lachen samen.
pi_188392508
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:19 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

'Knuffelen. Ik train nu met m'n kussen, maar ik zoek nog een trainingsmaatje voor in het echt'.

Het wordt pas een probleem als je serieus in gaat op dit soort vragen. Dan sta je ook toe dat het een interview wordt, want zij weet dan ook niet meer wat ze moet zeggen.

Ik zie het als positief dat een vrouw vragen stelt, want dat betekent dat ze bij wil dragen aan het gesprek. Het is dan aan mij om het gesprek een richting in te sturen zodat je uiteindelijk met haar op date kan (mits ze ook aan mijn eisen voldoet natuurlijk). Maar elke vraag is munitie om er een bepaalde draai aan te geven en het te hebben over de dingen die jij wil bespreken.
Vragen stellen mag best..

Maar het lijstje af:
Waar woon je?
Heb je kinderen?
Wat doe je voor werk?
Kun je iets vertellen over je hobbies?
Wat denk je hier te vinden?

En dan op elk antwoord daar niet op ingaan maar door naar de volgende vraag.

Vraag dan niks.
pi_188392536
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Vragen stellen mag best..

Maar het lijstje af:
Waar woon je?
Heb je kinderen?
Wat doe je voor werk?
Kun je iets vertellen over je hobbies?
Wat denk je hier te vinden?

En dan op elk antwoord daar niet op ingaan maar door naar de volgende vraag.

Vraag dan niks.
Dat heb ik dus nooit. Stellen mensen hier geen interessante wedervragen ofzo?

Ik vermijd dat soort topics altijd, dus we hebben het er alleen over tussen neus en lippen door. Maar dat is nooit het hele gesprek.
pi_188392751
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:28 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Beter is nog om er dan om te lachen en haar te vragen voor welke baan dit is :P

Geeft weer heel veel mogelijkheden om er iets leuks van te maken en te lachen samen.
Ja, ik neem het niet al te serieus. Bij die ene keer ging ik er voor de grap serieus reageren. Toen wist ze ook even niet meer wat te zeggen en besefte ze ook dat het een awkward vraag was :P

Daarna nooit meer gebeurd gelukkig.
pi_188392753
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:30 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dat heb ik dus nooit. Stellen mensen hier geen interessante wedervragen ofzo?

Ik vermijd dat soort topics altijd, dus we hebben het er alleen over tussen neus en lippen door. Maar dat is nooit het hele gesprek.
Nahja als je mazzel hebt “oh vind ik ook leuk” en dan meteen de volgende vraag er overheen...

Dan eh... vind ik dat geen leuk en boeiend gesprek maar eentje van velen.
Prima.. kennelijk vinden andere mensen dat geen punt.

Maar ik praat liever gewoon met mensen en dat je dan gaandeweg elkaar beter leert kennen.

Ooit weleens midden in de nacht een hele discussie gehad over dat ik het raar vonden dat mensen de namen van diegene zn kinderen bijzonder vonden omdat ze er nog nooit van hadden gehoord.
(De ene komt uit een computerspel.. de andere uit een thea beckman boek... toch een schrijver die veel mensen hebben gelezen)

En dat vind ik een stuk leuker dan beetje vragenuurtje. Dan ben ik daarna wel uitgepraat.. kan er ook niks aan doen.
pi_188392766
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:30 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dat heb ik dus nooit. Stellen mensen hier geen interessante wedervragen ofzo?

Ik vermijd dat soort topics altijd, dus we hebben het er alleen over tussen neus en lippen door. Maar dat is nooit het hele gesprek.
Sowieso stel ik vragen. Maar ik probeer er meer een lopend gesprek van te maken dan het stellen van vragen. Maar vragen stellen is onvermijdelijk.

Maar niet wat haar sterke en zwakke punten zijn :P
pi_188392918
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:46 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Sowieso stel ik vragen. Maar ik probeer er meer een lopend gesprek van te maken dan het stellen van vragen. Maar vragen stellen is onvermijdelijk.

Maar niet wat haar sterke en zwakke punten zijn :P
Haha nee... en hwt is leuk ook als iemand antwoord geeft.. dat je daar eventueel op reageert ipv een rij vragen die eigenlijk meer interview dan gesprek zijn.

Vragen horen erbij.. maar je kunt het ook overdreven.
Ik vroeg ooit iemand of hij soms een standaardlijstje met vragen/wensen/eisen had.
Hij bleek autist en had inderdaad een lijstje met wat hij belangrijk vond.
Geopperd dat ie dat lijstje ook in 1x mocht copypasten en dan kon ik in 1x antwoord geven en daarna een normaal gesprek voeren.

Dat vond ie prima :)
Dus ik heb netjes zn lijstje gelezen.. opgemerkt dat ik daar op meerdere punten niet aan voldeed en wat dan het gevolg daarvan zou zijn.

Uiteindelijk om een heel andere reden (waar hij echt niks aan kon doen!) niet gedate.
pi_188392956
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha nee... en hwt is leuk ook als iemand antwoord geeft.. dat je daar eventueel op reageert ipv een rij vragen die eigenlijk meer interview dan gesprek zijn.

Vragen horen erbij.. maar je kunt het ook overdreven.
Ik vroeg ooit iemand of hij soms een standaardlijstje met vragen/wensen/eisen had.
Hij bleek autist en had inderdaad een lijstje met wat hij belangrijk vond.
Geopperd dat ie dat lijstje ook in 1x mocht copypasten en dan kon ik in 1x antwoord geven en daarna een normaal gesprek voeren.

Dat vond ie prima :)
Dus ik heb netjes zn lijstje gelezen.. opgemerkt dat ik daar op meerdere punten niet aan voldeed en wat dan het gevolg daarvan zou zijn.

Uiteindelijk om een heel andere reden (waar hij echt niks aan kon doen!) niet gedate.
Welke reden dan?

Weer typisch: 'het ligt niet aan jou maar aan mij' afwijzing?
pi_188393132
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:19 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

'Knuffelen. Ik train nu met m'n kussen, maar ik zoek nog een trainingsmaatje voor in het echt'.

Het wordt pas een probleem als je serieus in gaat op dit soort vragen. Dan sta je ook toe dat het een interview wordt, want zij weet dan ook niet meer wat ze moet zeggen.

Ik zie het als positief dat een vrouw vragen stelt, want dat betekent dat ze bij wil dragen aan het gesprek. Het is dan aan mij om het gesprek een richting in te sturen zodat je uiteindelijk met haar op date kan (mits ze ook aan mijn eisen voldoet natuurlijk). Maar elke vraag is munitie om er een bepaalde draai aan te geven en het te hebben over de dingen die jij wil bespreken.
Die is wel geniaal. Ga ik onthouden :+

Opzich ook wel een goede graadmeter. Als de dame in kwestie daar niet om kan lachen, kan je je gelijk afvragen of ze wel van humor houdt.
pi_188393333
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 17:02 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Welke reden dan?

Weer typisch: 'het ligt niet aan jou maar aan mij' afwijzing?
Weer typisch? Normaal doe ik dat niet :)
Date was al gepland.. en toen viel de hele blokkendoos van mijn leven ineens om omdat iemand er een zeer welgemikte en bewuste trap gaf.
Ik had niet de behoefte dat te delen met een potentiele date.. hij had niet de social skills daarmee over weg te kunnen.
Ik had op dat moment te veel aan mn hoofd om relaxt te kunnen daten... daar kon ie ook niet zo best mee uit de voeten (wat logisch is natuurlijj.. hoef je niet autistisch voor te zijn.. dat is gewoon niet leuk en niet netjes)

Maar hij ging vervolgens onwijs lopen drammen over aangeleerde sociale vaardighedem waar ik dus ook aan moest geloven... prima.
Maar toen dus gewoon even niet.
ik ken ze, ik snap ze.. maar wilde dat niet doen met iemand die ik effectief gezien nauwelijks kende.
pi_188393826
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 17:17 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Die is wel geniaal. Ga ik onthouden :+

Opzich ook wel een goede graadmeter. Als de dame in kwestie daar niet om kan lachen, kan je je gelijk afvragen of ze wel van humor houdt.
Exact. Mensen die kunnen lachen om dit soort situaties en zichzelf zitten mentaal doorgaans goed in elkaar. Mensen die alles serieus nemen zijn in feite erg onzeker en depressed. Daarom waarderen mensen humor en zelfspot ook zo, het zegt iets over je zelfvertrouwen.

Overigens raad ik je niet aan om dit soort zinnetjes uit je hoofd te leren, maar meer om on the spot dit soort dingen te verzinnen. Dat gaat je in het echt ook helpen. Het vereist wel, dat je het hele datinggebeuren niet te serieus neemt (zoals je in sommige topics nog wel ziet gebeuren hier).
pi_188394175
Maar heeft iemand nog wat van onze hoteldater gehoord inmiddels?

Over concrete dates gesproken :)
pi_188394255
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 18:24 schreef Uhmmpie het volgende:
Maar heeft iemand nog wat van onze hoteldater gehoord inmiddels?

Over concrete dates gesproken :)
M'n nieuwe nier bevalt prima, dank voor het vragen.
pi_188394381
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 18:24 schreef Uhmmpie het volgende:
Maar heeft iemand nog wat van onze hoteldater gehoord inmiddels?

Over concrete dates gesproken :)
Dat is het andere topic :P

Maar nee niks over gehoord. Zal vast wel een leuke tijd hebben gehad.
pi_188394393
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 18:03 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Exact. Mensen die kunnen lachen om dit soort situaties en zichzelf zitten mentaal doorgaans goed in elkaar. Mensen die alles serieus nemen zijn in feite erg onzeker en depressed. Daarom waarderen mensen humor en zelfspot ook zo, het zegt iets over je zelfvertrouwen.

Overigens raad ik je niet aan om dit soort zinnetjes uit je hoofd te leren, maar meer om on the spot dit soort dingen te verzinnen. Dat gaat je in het echt ook helpen. Het vereist wel, dat je het hele datinggebeuren niet te serieus neemt (zoals je in sommige topics nog wel ziet gebeuren hier).
Nee snap ik, het moet gewoon spontaan komen. Maar meer het idee van op zulke vragen reageren met zulke antwoorden was nog niet echt in mij opgekomen :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')