gelukkig is hun verdediging ook niet je van hetquote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kansen creëeren ja, doelpunten maken is nogal een probleem. Eindpassing slordig, verkeerde keuzes, mislukte voorzetten, slecht ingeschoten, miscommunicaties enz.
Vitesse versloeg PSV ook vorig seizoen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:05 schreef Fargo het volgende:
[..]
Vitesse was vorig jaar al beter dan deze ploeg en zoveel is er niet veranderd aan het elftal.
LASK moet je ook kunnen hebben, en daarna waarschijnlijk Kiev is ook wel te doen. Die zijn ook niet meer zo bijzonder hoor, en tegen die tijd is PSV ook alweer meer ingespeeld.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toen maar 1 voorronde tegen BATE. Nu speel je de laatste voorronde tegen Porto of Kiev waarschijnlijk, dat is wel een ander niveau.
Uh, nee.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vitesse versloeg PSV ook vorig seizoen.
Als PSV het niveau van vorig jaar in de CL haalt zijn ze zeker niet kansloos tegen Porto. Als PSV zo speelt als in de 2e seizoenshelft wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 17:36 schreef Simmertje het volgende:
Kiev is echt niet meer de ploeg zoals het ooit was, stelde vorig jaar tegen Ajax ook weinig voor. Porto ben je wel vrij kansloos als PSV.
hij trainde bij Stuttgart ook dus zal wel fit zijn maar nog (te) weinig met de groep getraind neem ik aanquote:
Nee. Heeft op 30 juni nog finale met Duitsland onder 21 gespeeld op jeugd EK en daarna vakantie gehad, dus duurt nog wel ff denk ik.quote:
quote:
Nou, dat is geregeld dus.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
Zoet - Dumfries Luckassen Viergever Sadílek - Gutiérrez Bergwijn Rosario - Lozano Malen Bruma
Ik kijk hier van op. Mark ging best wel tekeer tegen Guti afgelopen zaterdag. Arme knul is de zondebok als het niet loopt.quote:
vanwege aanmelding?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mag sowieso niet spelen van de UEFA in deze tweeluik.
Moet vooraf ingeschreven staan ja. En is gekocht tussen deze tweeluik in dus niet speelgerechtigd.quote:
OKquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Moet vooraf ingeschreven staan ja. En is gekocht tussen deze tweeluik in dus niet speelgerechtigd.
Viel toch wel mee met dat tekeer gaan? Coaches doen dat wel vaker met spelers.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik kijk hier van op. Mark ging best wel tekeer tegen Guti afgelopen zaterdag. Arme knul is de zondebok als het niet loopt.
Minimaal twee keer denk ik wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:07 schreef PSVCL het volgende:
Je zal minimaal een keer moeten scoren met zoet op doel.
Huh? Je bedoelt toch niet dat filmpje dat de naast elkaar staan met de handen over elkaar? Sensatiezoekerij heet datquote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik kijk hier van op. Mark ging best wel tekeer tegen Guti afgelopen zaterdag. Arme knul is de zondebok als het niet loopt.
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 20:52 schreef Gutanoth het volgende:
Guti en mark zijn geen vriendentwitter:RMalteser twitterde op zaterdag 27-07-2019 om 20:15:31@:peterwolbers #ajapsv #VanBommelLekker sfeertje bij #PSV https://t.co/9bolAMWtUN reageer retweet
Zoet, hoop dat die zijn dag heeft. Die is tot dusverre niet echt betrouwbaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:07 schreef PSVCL het volgende:
Je zal minimaal een keer moeten scoren met zoet op doel.
Ja, daar ontsnapten we als door een godswonder aan een nederlaag.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 16:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
50-50?
Heb je de heenwedstrijd gezien?
Verliezen zou een schande zijn, en met een gelijkspel ben je door.
Jij vond een nederlaag representatief voor de krachtsverhoudingen? PSV was 2 klassen beter maar liet na door te drukken. Dit Basel moet je gewoon pakken.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, daar ontsnapten we als door een godswonder aan een nederlaag.
Die van je moeder?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:57 schreef Scarface88 het volgende:
Hopelijk kan ik dit keer wel goede stream vinden. Vorige week veel issues. Als iemand goede heeft mijn DM staat open ik kan ruilen voor fotos van tieten. Niet mijn tieten trouwens.
Gewoon aan iemand Ziggie account vragen. VPN op NL zetten en dan naar https://www.ziggogo.tvquote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:57 schreef Scarface88 het volgende:
Hopelijk kan ik dit keer wel goede stream vinden. Vorige week veel issues. Als iemand goede heeft mijn DM staat open ik kan ruilen voor fotos van tieten. Niet mijn tieten trouwens.
En we lieten zien verdedigend enorm kwetsbaar te zijn. Zoals we nu ook weer laten zien, we zijn as we speak virtueel uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 19:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij vond een nederlaag representatief voor de krachtsverhoudingen? PSV was 2 klassen beter maar liet na door te drukken. Dit Basel moet je gewoon pakken.
Zoet zet zijn lijn met uitstekend keeperswerk weer voort.quote:
Van deze zwakke ploeg kan je ook gewoon geen fatsoenlijk begin verwachten.quote:
Heb geen vrienden met Ziggy zal VPN eens proberen.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gewoon aan iemand Ziggie account vragen. VPN op NL zetten en dan naar https://www.ziggogo.tv
Of gewoon vpn aanzetten en dan op veronica website
Komt recht op em afquote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:10 schreef LethalNinja het volgende:
Wat een schot, dat kan je Zoet moeilijk verwijten. Nou kom op jongens, tijd om gelijk te maken!
Ja heb je gelijk in, maar wel heel erg snel/ hard.. Ook geluk natuurlijk voor die aanvaller dat hij zo weinig omhoog gingquote:
Gelijkspel toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 18:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vitesse versloeg PSV ook vorig seizoen.
80% Nederland heeft ziggo. Vast wel familie lid die het heeft.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Heb geen vrienden met Ziggy zal VPN eens proberen.
Daar zal het niet aan liggen, PSV is gewoon niet zo goed...quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:14 schreef Scarface88 het volgende:
Hoe kun je trouwens in dit kleur shirts spelen dat bijna zelfde kleur als het gras is? Lastig vanuit je ooghoeken je medespelers vinden met deze kleur.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:14 schreef Scarface88 het volgende:
Hoe kun je trouwens in dit kleur shirts spelen dat bijna zelfde kleur als het gras is? Lastig vanuit je ooghoeken je medespelers vinden met deze kleur.
Understatement van de dag. Het is dramatisch slecht.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Daar zal het niet aan liggen, PSV is gewoon niet zo goed...
Ik las een kwartier geleden hier nog dat PSV veeeeeeeel beter is dan Basel dus dat het een makkie wordt. Daar heb ik maar vertrouwen in dan.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:19 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Understatement van de dag. Het is dramatisch slecht.
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:20 schreef Scarface88 het volgende:
Haha bijna 2-0 omdat Zoet de bal voor speler van Basel bokst. Wat is er mis met Zoet? Man man man wat kut.
Gaat het?quote:Op dinsdag 30 juli 2019 15:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het over de defensie tijdens PSV - Basel hadden.
Jezus, dat kan je van 10 van de 11 zeggen. Maar ik heb zelf nooit begrepen waarom iedereen vorig jaar zo lyrisch over dat jong was.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:46 schreef PSVCL het volgende:
Waarom doet Rosario mee?voegt weer helemaal niks toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |