Ik zeg dagelijks goedemorgenquote:
Hahaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:24 schreef eNGine10 het volgende:
Ik zeg dagelijks goedemorgenmaar post daar ook niet veel
Ach de meeste slowchats veranderen over tijd. Heel vroeger zat ik nog wel in de DIG SC, tot die werd overgenomen door 13jarige kleutertjesquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zeg dagelijks goedemorgenmaar post daar ook niet veel
Ja ik ookquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha
Snap het wel, ben daar een beetje klaar mee eigenlijk haha. Heb het hier in ONZ beter naar mijn zin.
Veel slowchats waar ik gepost heb zijn gesloten of waren tijdelijke zoals EK.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach de meeste slowchats veranderen over tijd. Heel vroeger zat ik nog wel in de DIG SC, tot die werd overgenomen door 13jarige kleutertjes
En ik heb 1 post in de MEN SCquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja ik ook
[..]
Veel slowchats waar ik gepost heb zijn gesloten of waren tijdelijke zoals EK.
Ik zie dat je daar met je soulmate zitquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die wordt momenteel héél druk bezocht inderdaad
Ha haquote:Op zaterdag 27 juli 2019 15:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie dat je daar met je soulmate zit
Met dit weer heb ik echt geen trek in bbq!quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:07 schreef aloa het volgende:
Gewoon weer barbecuen zo. Kan zomaar de laatste tropische dag zijn dit jaar
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Met dit weer heb ik echt geen trek in bbq!Moet het iets koeler voor zijn.
Je hoeft er niet de hele tijd boven te staan
Zal vast nog wel wat hitte komen idd. Afgelopen jaren in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:13 schreef devzero het volgende:
[..]Je hoeft er niet de hele tijd boven te staan
Ik ga vandaag denk ik een mooi stukje zalm op de bbq gooien. En de laatste tropische dag van het jaar? Misschien ergens in september of zo
Zalmquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:13 schreef devzero het volgende:
[..]Je hoeft er niet de hele tijd boven te staan
Ik ga vandaag denk ik een mooi stukje zalm op de bbq gooien. En de laatste tropische dag van het jaar? Misschien ergens in september of zo
Lekker buiten zitten, barbecue, biertje...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Met dit weer heb ik echt geen trek in bbq!Moet het iets koeler voor zijn.
Op, maar wel met aluminiumfolie. De echte BBQer zal vast wel trukjes hebben, maar bij blijft de vis anders aan het rek vast zitten. Hoe heet de bbq ook is.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zalm
In aluminiumfolie dan neem ik aan?
Rooster eerst insmeren met olie of iets dergelijks? Vlees plakt bij mij in ieder geval nooit vast.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Op, maar wel met aluminiumfolie. De echte BBQer zal vast wel trukjes hebben, maar bij blijft de vis anders aan het rek vast zitten. Hoe heet de bbq ook is.
Vlees is een stuk makkelijker, zal wel met de textuur te maken hebben. Het idee is dat je rooster zo heet mogelijk is, want dan schroeit het vlees/vis snel dicht en kun je het daarna op een koelere stukje gaar krijgen. Maar wat met vlees bij mij altijd werkt, werkt echt bijna nooit met vis.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Rooster eerst insmeren met olie of iets dergelijks? Vlees plakt bij mij in ieder geval nooit vast.
Anders eerst dichtschroeien in een pan en daarna verder op de barbecue.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Vlees is een stuk makkelijker, zal wel met de textuur te maken hebben. Het idee is dat je rooster zo heet mogelijk is, want dan schroeit het vlees/vis snel dicht en kun je het daarna op een koelere stukje gaar krijgen. Maar wat met vlees bij mij altijd werkt, werkt echt bijna nooit met vis.
Het is hier amper 21 gradenquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
geen zin in alcohol met dit weer
wat erg uitzonderlijk is
Grote verschillen iddquote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is hier amper 21 graden![]()
halve liters klappen nu toch?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 16:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tering jantje, ik had een iets rustiger middagje qua werk willen hebben.
Vandaag? 32quote:Op zaterdag 27 juli 2019 17:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Wel veel vroeger bij jou! Wat is de maximum temp daar dan?
Zalm met gebakken aardappelen of steak met gegrilde groente. Kan nog niet kiezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |