abonnement Unibet Coolblue
pi_188464711
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 08:27 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ga toch weg gast. Ik zei al eerder dat ik tot Goud 3 of 2 speel, dat zijn bij mij ongeveer 20 potjes, waarvan een aanzienlijk deel de tegenstander eerder weggaat. Je speelt er vrijdag een paar, zaterdag een paar en zondag en dan ben je er. En bij lange na niet elk weekend.

Daarnaast effe wat bronzen packs openen als je op de pot zit of wat dan ook. Kost het tijd? Tuurlijk kost het tijd, daarom is het ook een hobby. Draait je hele leven erom? Absoluut niet zeg :')

En stel dat iemand nog meer tijd aan FUT besteedt, als diegene dat mooi vindt, waarom dan niet? Leven en laten leven.
2 team full met legend met gold 3 en wat bronze packs openen als je op de wc zit? Oke :D

Maar dat hobby gedeelte klopt heel. Moet je idd zelf weten. Ik heb zelf ook veel te veel tijd in fut gestoken en ook geld uitgegeven aan packs. (paar jaar geleden)

Alleen met veel te veel tijd die ik er toen ik stak kwam ik nog niet in de buurt van een full legend team :P behalve toen die fifa dat je voor 2 euro 1 miljoen coins kon kopen.

Daarom kijk ik er van op dat je blijkbaar dat nu zonder veel moeite kan krijgen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_188473137
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:52 schreef over_hedge het volgende:

[..]

2 team full met legend met gold 3 en wat bronze packs openen als je op de wc zit? Oke :D

Maar dat hobby gedeelte klopt heel. Moet je idd zelf weten. Ik heb zelf ook veel te veel tijd in fut gestoken en ook geld uitgegeven aan packs. (paar jaar geleden)

Alleen met veel te veel tijd die ik er toen ik stak kwam ik nog niet in de buurt van een full legend team :P behalve toen die fifa dat je voor 2 euro 1 miljoen coins kon kopen.

Daarom kijk ik er van op dat je blijkbaar dat nu zonder veel moeite kan krijgen.
Ah dat is het dus, je bent gewoon een beetje jelly dat iedereen nu voor niks topteams heeft terwijl jij jaren geleden geld over de balk smeet.
pi_188473203
@over_hedge :')

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2019 08:44:57 ]
  FOK!fotograaf vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:25:09 #154
364681 over_hedge
pi_188474300
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 08:35 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ah dat is het dus, je bent gewoon een beetje jelly dat iedereen nu voor niks topteams heeft terwijl jij jaren geleden geld over de balk smeet.
De tering. Waarom ben je zo fucking butt hurt?

Maar ja dat is het :') ik ben super jaloers dat jij nu al je tijd aan een slechte fifa verneukt ipv ik
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_188474309
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:25 schreef over_hedge het volgende:

[..]

De tering. Waarom ben je zo fucking butt hurt?

Maar ja dat is het :') ik ben super jaloers dat jij nu al je tijd aan een slechte fifa verneukt ipv ik
_O- sneuneus
  FOK!fotograaf vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:26:21 #156
364681 over_hedge
pi_188474315
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:25 schreef aTypisch het volgende:

[..]

_O- sneuneus
:')__!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_188474333
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 19:52 schreef over_hedge het volgende:

[..]

2 team full met legend met gold 3 en wat bronze packs openen als je op de wc zit? Oke :D

Maar dat hobby gedeelte klopt heel. Moet je idd zelf weten. Ik heb zelf ook veel te veel tijd in fut gestoken en ook geld uitgegeven aan packs. (paar jaar geleden)

Alleen met veel te veel tijd die ik er toen ik stak kwam ik nog niet in de buurt van een full legend team :P behalve toen die fifa dat je voor 2 euro 1 miljoen coins kon kopen.

Daarom kijk ik er van op dat je blijkbaar dat nu zonder veel moeite kan krijgen.
Heb je FIFA 19 uberhaupt geprobeerd??

Na 10 jaar FUT heb ik voor het eerst CR7 kunnen halen namelijk, moet genoeg zeggen over 19
  FOK!fotograaf vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:31:19 #158
364681 over_hedge
pi_188474369
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:27 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Heb je FIFA 19 uberhaupt geprobeerd??

Na 10 jaar FUT heb ik voor het eerst CR7 kunnen halen namelijk, moet genoeg zeggen over 19
Ja. De eerste week. Heb een wedstrijd of 50 gespeeld. Maar vind dat fut verneukt is met de 28 verschillende soorten kaarten. De meest niet zeggende spelers hebben al 90+ rating kaartjes.

Maar ik vroeg me gewoon af hoeveel geld en/of tijd hij in zijn 2 full legends team gestoken heeft. Maar blijkbaar mag je dat niet vragen of zo
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_188474413
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:31 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja. De eerste week. Heb een wedstrijd of 50 gespeeld. Maar vind dat fut verneukt is met de 28 verschillende soorten kaarten. De meest niet zeggende spelers hebben al 90+ rating kaartjes.

Maar ik vroeg me gewoon af hoeveel geld en/of tijd hij in zijn 2 full legends team gestoken heeft. Maar blijkbaar mag je dat niet vragen of zo
Aan coins komen in deze FUT is zo makkelijk geworden waar je nauwelijks moeite voor hoeft te doen en als je ook nog het ‘uitgeef drang’ kan vermijden dan kan zoiets best makkelijk.

Tevens vroeg je niks normaals, je insueerde meteen dat ie een leugenaar was.
  FOK!fotograaf vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:36:11 #160
364681 over_hedge
pi_188474442
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:33 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Aan coins komen in deze FUT is zo makkelijk geworden waar je nauwelijks moeite voor hoeft te doen en als je ook nog het ‘uitgeef drang’ kan vermijden dan kan zoiets best makkelijk.

Tevens vroeg je niks normaals, je insueerde meteen dat ie een leugenaar was.
Geloofde idd niet dat je met 20 potjes in het weekend en wat bronze packs op de wc kopen aan 2 full legends teams kan komen.

Anyway. Laten we er maar over ophouden.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_188474482
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:36 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Geloofde idd niet dat je met 20 potjes in het weekend en wat bronze packs op de wc kopen aan 2 full legends teams kan komen.

Anyway. Laten we er maar over ophouden.
Potjes zeggen geen fuck, ik speel er jaarlijks 1000 ofzo. Gaat erom dat je niet aan domme bullshit uitgeeft zoals ik meestal deed voor SBC’s en slim gaat traden.
pi_188474485
Zijn er in dit stadium manieren om munten te maken? Ga een tijdje 19 worden en plan R9 te halen. Mijn normale manieren van snipen lijken momenteel een beetje riskant, aangezien alle goud is gecrasht, dus niet zeker hoe de markt verder gaat. Sommige vrienden in de groep van Apknite hebben ook dezelfde vraag.
pi_188474990
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:39 schreef weR1all het volgende:
Zijn er in dit stadium manieren om munten te maken? Ga een tijdje 19 worden en plan R9 te halen. Mijn normale manieren van snipen lijken momenteel een beetje riskant, aangezien alle goud is gecrasht, dus niet zeker hoe de markt verder gaat. Sommige vrienden in de groep van Apknite hebben ook dezelfde vraag.
BPM werkt nog steeds.
pi_188475046
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:25 schreef over_hedge het volgende:

[..]

De tering. Waarom ben je zo fucking butt hurt?

Maar ja dat is het :') ik ben super jaloers dat jij nu al je tijd aan een slechte fifa verneukt ipv ik
Je moet eens opflikkeren met die stomme aannames van je, dat iedereen die een paar icons heeft ik weet niet hoeveel packs gekocht moet hebben, want met alleen 20 wedstrijden spelen en bronzen packs kopen lukt het nooit volgens jou. Dat wil maar niet tot je doordringen en daar zijn sommigen waaronder ik een beetje klaar mee.
  FOK!fotograaf vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:16:56 #165
364681 over_hedge
pi_188476345
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 11:27 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Je moet eens opflikkeren met die stomme aannames van je, dat iedereen die een paar icons heeft ik weet niet hoeveel packs gekocht moet hebben, want met alleen 20 wedstrijden spelen en bronzen packs kopen lukt het nooit volgens jou. Dat wil maar niet tot je doordringen en daar zijn sommigen waaronder ik een beetje klaar mee.
:D damn jij hebt issues.

Geen idee hoeveel packs je gekocht hebt. Daarom vraag ik het. Maar je voelt je nogal aangevallen :*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_188476394
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 11:27 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Je moet eens opflikkeren met die stomme aannames van je, dat iedereen die een paar icons heeft ik weet niet hoeveel packs gekocht moet hebben, want met alleen 20 wedstrijden spelen en bronzen packs kopen lukt het nooit volgens jou. Dat wil maar niet tot je doordringen en daar zijn sommigen waaronder ik een beetje klaar mee.
Hij zanikt inderdaad wat ik zo lees :)

"Ja. De eerste week. Heb een wedstrijd of 50 gespeeld. Maar vind dat fut verneukt is met de 28 verschillende soorten kaarten. De meest niet zeggende spelers hebben al 90+ rating kaartjes."

Feit is dat er in de eerste week bijna nog geen kaarten waren, na 2 maand was ik blij toen ik Hamsik packte, en 2 maand daarna met Alex Sandro ook. Dus dikke bullshit dat hij al z'n conclusies daarop kon baseren.

Vind het wel knap hoe je de teams bij elkaar hebt gesprokkeld. Maar zoals ik m'n kameraad nu bezig zie, is dit dus best haalbaar. Ik heb in de laatste week 100+k verdiend door alleen Smolov voor 9,9k te kopen, en deze snel te verkopen voor 12,5k. Dit was een tip van hem, hij deed dit 4 dagen lang. Forrest en Smolov en heeft +/- 700k tot 1MIO binnengeharkt. Doet geen sbc's en is niet goed in het spel. Heeft een volledig TOTS Serie A (scheelt dat die geen drol kosten).

Feit dat jij met 20 potjes spelen meestal Goud 1 hebt, zegt ook al weer dat je wel aardig wat kan met FIFA 19, dus snap niet dat hij er zo butthurt door is. Beetje een jankerd met jaloezie lijkt het zo :)
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_188476418
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:16 schreef over_hedge het volgende:

[..]

:D damn jij hebt issues.

Geen idee hoeveel packs je gekocht hebt. Daarom vraag ik het. Maar je voelt je nogal aangevallen :*
Jonge, hou nou toch eens op man. Ik zie hier nauwelijks discussies langer dan 3x over en neer gaan, en jij presteert het om continu te bashen op Saekerhett dat hij koopt. Hard te geloven dat iemand wellicht gewoon feeling heeft voor traden? Heb je een team, dan kan ik daar even over gaan zaniken dat jij ook gekocht hebt omdat het wss beter is dan mijne?
It's nice to be important, but it's more important to be nice
  FOK!fotograaf vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:26:42 #168
364681 over_hedge
pi_188476475
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:20 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Hij zanikt inderdaad wat ik zo lees :)

"Ja. De eerste week. Heb een wedstrijd of 50 gespeeld. Maar vind dat fut verneukt is met de 28 verschillende soorten kaarten. De meest niet zeggende spelers hebben al 90+ rating kaartjes."

Feit is dat er in de eerste week bijna nog geen kaarten waren, na 2 maand was ik blij toen ik Hamsik packte, en 2 maand daarna met Alex Sandro ook. Dus dikke bullshit dat hij al z'n conclusies daarop kon baseren.

Vind het wel knap hoe je de teams bij elkaar hebt gesprokkeld. Maar zoals ik m'n kameraad nu bezig zie, is dit dus best haalbaar. Ik heb in de laatste week 100+k verdiend door alleen Smolov voor 9,9k te kopen, en deze snel te verkopen voor 12,5k. Dit was een tip van hem, hij deed dit 4 dagen lang. Forrest en Smolov en heeft +/- 700k tot 1MIO binnengeharkt. Doet geen sbc's en is niet goed in het spel. Heeft een volledig TOTS Serie A (scheelt dat die geen drol kosten).

Feit dat jij met 20 potjes spelen meestal Goud 1 hebt, zegt ook al weer dat je wel aardig wat kan met FIFA 19, dus snap niet dat hij er zo butthurt door is. Beetje een jankerd met jaloezie lijkt het zo :)
In de eerste week had je al one to watch en cl kaarten en ifs. Dus al 3 special cards in de eerste week. Nog 2 weken later komen daar Halloween kaarten bij en man of the match kaarten. En dan vergeet ik er nog een paar. Dat maakt het voor mij en ook voor andere niet meer leuk. En die conclusie over al die special cards is natuurlijk niet iets alleen van deze fut. Van de rest ben ik na rond de 50 gestopt omdat ik de gameplay niet best vind.

Hey maar idd. Ben super jaloers dat ik geen goed team heb :(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!fotograaf vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:27:39 #169
364681 over_hedge
pi_188476487
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:22 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Jonge, hou nou toch eens op man. Ik zie hier nauwelijks discussies langer dan 3x over en neer gaan, en jij presteert het om continu te bashen op Saekerhett dat hij koopt. Hard te geloven dat iemand wellicht gewoon feeling heeft voor traden? Heb je een team, dan kan ik daar even over gaan zaniken dat jij ook gekocht hebt omdat het wss beter is dan mijne?
Continu te bashen? :D ok.

Jullie doen net of we het over drugs hebben ipv fifa points kopen . Maar je kan ook uitleggen hoe makkelijk het blijkbaar dit jaar was om aam coins te komen ipv meteen butt hurt te zijn dat iemand denkt dat je geld uitgegeven hebt

Zoals ik eerder al aangaf. Paar jaar geleden kocht ik zelfs ook gewoon fifa points. Oh en ik zei ook al laten we er over ophouden. Maar jullie blijven zelf reageren
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_188476572
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:27 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Continu te bashen? :D ok.

Jullie doen net of we het over drugs hebben ipv fifa points kopen . Maar je kan ook uitleggen hoe makkelijk het blijkbaar dit jaar was om aam coins te komen ipv meteen butt hurt te zijn dat iemand denkt dat je geld uitgegeven hebt
Hij zegt toch BPM en WL? Ik heb dit jaar 2/3x WL gedaan, en daar zaten de meeste rewards in. Als hij zo makkelijk Goud 1 haalt heet die op donderdag aardige rewards + krijgt die automatisch Rivals Rewards.

Dus vooralsnog:
BPM, WL rewards, DR rewards, traden (waar heel veel in dit forum makkelijk coins hebben geharkt). Ja ik geloof hem zonder dat die geld heeft uitgegeven.
It's nice to be important, but it's more important to be nice
  FOK!fotograaf vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:41:08 #171
364681 over_hedge
pi_188476620
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:35 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Hij zegt toch BPM en WL? Ik heb dit jaar 2/3x WL gedaan, en daar zaten de meeste rewards in. Als hij zo makkelijk Goud 1 haalt heet die op donderdag aardige rewards + krijgt die automatisch Rivals Rewards.

Dus vooralsnog:
BPM, WL rewards, DR rewards, traden (waar heel veel in dit forum makkelijk coins hebben geharkt). Ja ik geloof hem zonder dat die geld heeft uitgegeven.
Nou oke prima. Dan zat ik er naast en kan je blijkbaar makkelijk aan fullegends teams komen door gold 2/3 te halen. Dan weet ik dat nu.

Nog steeds geen reden om zo boos te worden omdat iemand denkt dat het geld of veel tijd zou kosten :p

Maar het is zo goed als weekend. Dus fijn weekend allemaal succes met de wl
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:18:48 #172
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_188477961
Het was dit jaar inderdaad wel erg extreem qua hoe makkelijk het was om een idioot goed team bij elkaar te spelen. Ik heb tot aan TOTS 3x een WL gespeeld en had al een bizar goed team ter waarde van 2-2,5 miljoen coins als ik het me goed herinner. (Prime Socrates, FFS Militao, FFS De Ligt, zo goed als geen enkele gouden kaart meer), tijdens TOTS ging het helemaal hard.

Ben benieuwd of ze volgend jaar de Division Rivals rewards hetzelfde houden of dat het allemaal wat minder gaat worden, dat is de grootste verandering geweest denk ik. Met minimaal spelen (5-6 potjes als je de helft wint) iedere week 32000 coins of 4 relatief goede packs untradeable in divisie 5.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:07:22 #173
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_188478830
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 13:16 schreef over_hedge het volgende:

[..]

:D damn jij hebt issues.

Geen idee hoeveel packs je gekocht hebt. Daarom vraag ik het. Maar je voelt je nogal aangevallen :*
Wat ben jij een sneu type zeg :')
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:10:44 #174
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_188478898
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Het was dit jaar inderdaad wel erg extreem qua hoe makkelijk het was om een idioot goed team bij elkaar te spelen. Ik heb tot aan TOTS 3x een WL gespeeld en had al een bizar goed team ter waarde van 2-2,5 miljoen coins als ik het me goed herinner. (Prime Socrates, FFS Militao, FFS De Ligt, zo goed als geen enkele gouden kaart meer), tijdens TOTS ging het helemaal hard.

Ben benieuwd of ze volgend jaar de Division Rivals rewards hetzelfde houden of dat het allemaal wat minder gaat worden, dat is de grootste verandering geweest denk ik. Met minimaal spelen (5-6 potjes als je de helft wint) iedere week 32000 coins of 4 relatief goede packs untradeable in divisie 5.
Rivals mogen ze gewoon zo houden. Voor rang 2 moest je in de meeste divisie toch al flink spelen. Dus een hele WL en flink wat rivals.
  FOK!fotograaf vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:47:46 #175
364681 over_hedge
pi_188479473
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Wat ben jij een sneu type zeg :')
Haha dat is wel grappig dat dat van jou komt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Redactie Sport vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:50:12 #176
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188479511
Erg leuk dat dit topic altijd zo oergezellig is!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:48:05 #177
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_188480379
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:47 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Haha dat is wel grappig dat dat van jou komt.
Ga hier gewoon weg joh, lekker lopen trollen doe je maar ergens anders.
  FOK!fotograaf vrijdag 16 augustus 2019 @ 18:38:30 #178
364681 over_hedge
pi_188481018
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 17:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ga hier gewoon weg joh, lekker lopen trollen doe je maar ergens anders.
Nee wat jij post voegt lekker veel toe :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 19:06:56 #179
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_188481358
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 18:38 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nee wat jij post voegt lekker veel toe :')
Ik post hier altijd ontopic. Jij loopt alleen maar te zuigen.

FIFA 19 is overigens wel echt klaar geen futties, flashback SBC of upgrades meer.
pi_188481539
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 19:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ik post hier altijd ontopic. Jij loopt alleen maar te zuigen.

FIFA 19 is overigens wel echt klaar geen futties, flashback SBC of upgrades meer.
logisch
je moet klaar zijn met 19 zodat je 20 koopt en weer lekker met geld gaat smijten in voor wat packs bij het begin
  FOK!fotograaf vrijdag 16 augustus 2019 @ 19:26:10 #181
364681 over_hedge
pi_188481565
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 19:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ik post hier altijd ontopic. Jij loopt alleen maar te zuigen.

FIFA 19 is overigens wel echt klaar geen futties, flashback SBC of upgrades meer.
Ja posten met jij bent sneu nadat de discussie zelfs al klaar was is echt on topic. En wat precies was er offtopic aan de discussie?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 19:50:23 #182
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_188481857
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 19:23 schreef aTypisch het volgende:

[..]

logisch
je moet klaar zijn met 19 zodat je 20 koopt en weer lekker met geld gaat smijten in voor wat packs bij het begin
FIFA 20 duurt nog een maandje, laat die upgrade sbc's gewoon doorlopen.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 16:45:06 #183
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_188539920

Ziet er heel houterig uit... Wat vinden jullie?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  FOK!fotograaf dinsdag 20 augustus 2019 @ 16:56:33 #184
364681 over_hedge
pi_188540105
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:45 schreef satecl het volgende:

Ziet er heel houterig uit... Wat vinden jullie?
Houterig vind ik wel mee vallen. Alleen ze doen ongeveer 0 tricks? Hoort heel die gamemode niet om tricks te draaien.

De keepers lijken wel weer aids
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:25:40 #185
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_188542902
Volta is alleen leuk als het een soort 5 v 5 of mijn part 3 v 3 clubs zou zijn met gekke skillmoves. Nu is het totaal niet boeiend
pi_188542994
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:56 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Houterig vind ik wel mee vallen. Alleen ze doen ongeveer 0 tricks? Hoort heel die gamemode niet om tricks te draaien.

De keepers lijken wel weer aids
Weinig trucjes want het is een beetj ehet concept van zaalvoetbal, alleen in de eerste seconden ligt iemand vol op zijn muil wat ook bijzonder is.


Verder prima toch
  FOK!fotograaf dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:26:08 #187
364681 over_hedge
pi_188544111
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 19:29 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Weinig trucjes want het is een beetj ehet concept van zaalvoetbal, alleen in de eerste seconden ligt iemand vol op zijn muil wat ook bijzonder is.

Verder prima toch
Ik dacht dat het meer fifa street zou zijn. Dit vind ik er niet zo boeiend uitzien op deze manier.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_188547818
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 20:26 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik dacht dat het meer fifa street zou zijn. Dit vind ik er niet zo boeiend uitzien op deze manier.
Ja het is een beetje half half, ze weten het zelf ook niet echt lijkt mij
pi_188548186
fifa 97 met wat betere graphics
:]
  FOK!fotograaf dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:55:40 #190
364681 over_hedge
pi_188548652
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 22:34 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja het is een beetje half half, ze weten het zelf ook niet echt lijkt mij
Is het niet dat de spelers die spelen in de video geen idee hebben wat ze doen? :P Want in de trailer zag je wel veel tricks
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:57:59 #191
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_188548743
Jezus die Volta gameplay is een partij slecht. _O- Ik hoop dat het Switch gameplay is want het ziet er ten eerste niet uit. Ten tweede lijkt het net Fut19 met al die ballen die constant naar de aanvallende partij terug vallen, hoop dat het echte product toch wel een stukje beter is dan dit..

Al zal het ook wel niet veel gespeeld worden na een weekje, veel mensen zullen toch weer hardcore voor FUT gaan.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  FOK!fotograaf dinsdag 20 augustus 2019 @ 23:00:40 #192
364681 over_hedge
pi_188548809
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 22:57 schreef GotenSSJ het volgende:
veel mensen zullen toch weer hardcore voor FUT gaan.
Dat sowieso. Maar ik zie dit vooral als een toffe gamemode om op de bank tegen/met elkaar te spelen met wat vrienden en wat biertjes erbij
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_188554225
Heb echt tering zin in een nieuwe FUT

Nog een maandje :r
  woensdag 21 augustus 2019 @ 12:16:08 #194
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188554282
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:45 schreef satecl het volgende:

Ziet er heel houterig uit... Wat vinden jullie?
Dit ziet er echt niet uit... En als het zaalvoetbal moet voorstellen mogen ze wel andere moves erin zetten en keepers anders laten duiken want zo doen ze dat niet in zaal.
pi_188648998
Zijn er al meer icons bekend?

Ik las net dit: https://www.nu.nl/voetbal(...)ents-award-uefa.html

Als Cantona als icon erbij zit ga ik weer spelen, anders niet (vast wel, maar ik blijf volhouden dat ik niet ga spelen).
pi_188684122
komen er nu verder helemaal geen sbc' s meer? want dan quick sell ik de tl.
:]
  donderdag 29 augustus 2019 @ 12:53:47 #197
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_188685952
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:23 schreef wootahH het volgende:
komen er nu verder helemaal geen sbc' s meer? want dan quick sell ik de tl.
Volgens mij niet, Fifa 19 dood laten bloeden zodat iedereen weer netjes in de rij gaat staan om Fifa 20 te kopen :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 29 augustus 2019 @ 13:39:27 #198
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_188686562
MM zullen wel nog komen lijkt me
pi_188686619
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zijn er al meer icons bekend?

Ik las net dit: https://www.nu.nl/voetbal(...)ents-award-uefa.html

Als Cantona als icon erbij zit ga ik weer spelen, anders niet (vast wel, maar ik blijf volhouden dat ik niet ga spelen).
Ik wil een Gio prime moment, goal tegen Uruguay
pi_188686631
quote:
6s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:42 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ik wil een Gio prime moment, goal tegen Uruguay
Dat zou ook genot zijn ja, Koeman ernaast.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')