nogmaals, nee. so what.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:40 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ben je er überhaupt ooit geweest?
moet ik je nou dat bord gaan uitleggen?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct en waar stond dat bord?
Maar goed, ik mis nog steeds het "belachelijk maken"...
Dan zeg je maar: "Ik vind het smakeloos" ipv "Het is smakeloos".quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:42 schreef pokkerdepok het volgende:
wordt losgelaten op duizenden mensen op een festival, dus daar mag ik best een mening over hebben.
Nou... De tweets lieten toch heel wat anders zien, maar ja, die muts heeft alle op private gezet.quote:onzin. is helemaal geen sprake van hier.
hans is dan tenminste nog en cabaretier. op een paar gekke extremisten na, vind iedereen gewoon dat ie zn gang mag gaan.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vind Hans Teeuwen niet grappig, een heleboel anderen wel. En nu?
dat zei god. kennelijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:43 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wat zegt soera 8:55? Toch iets van dat ongelovigen beesten zijn?
Kwetsend.
Ga er volgend jaar eens heen een dagkaart is maar drie tientjes. Dan zul je zien dat er lang niet alleen witte boeren rondlopen maar volk van allerhande afkomst. Verdiep je eens in de geschiedenis van de ZC.quote:
Lijkt me slim ja, want ik zie het "belachelijk maken" niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:44 schreef pokkerdepok het volgende:
moet ik je nou dat bord gaan uitleggen?
Oppervlakkig gezien zal je weinig merken. Maar probeer maar eens een relatie te hebben met een religieus iemand.. gaat vaak mis omdat jij altijd degene bent die zich moet aanpassen aan hun overtuiging.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:39 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
die indruk krijg ik nauwelijks. nog nooit een moslim tegen gekomen die mij probeerde te bekeren.
En die bestaat niet, dus was het een gelovige, kwetsend!quote:
okee, prima. ik krijg de indruk dat de meeste mensen dat vinden.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan zeg je maar: "Ik vind het smakeloos" ipv "Het is smakeloos".
[..]
jij suggereerd dat ZC daarom is gezwicht. dat is onzin.quote:Nou... De tweets lieten toch heel wat anders zien, maar ja, die muts heeft alle op private gezet.
Dus?quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:45 schreef pokkerdepok het volgende:
hans is dan tenminste nog en cabaretier. op een paar gekke extremisten na, vind iedereen gewoon dat ie zn gang mag gaan.
lijkt me best leuk.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ga er volgend jaar eens heen een dagkaart is maar drie tientjes. Dan zul je zien dat er lang niet alleen witte boeren rondlopen maar volk van allerhande afkomst. Verdiep je eens in de geschiedenis van de ZC.
dat ligt meer bij jou, vrees ik.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lijkt me slim ja, want ik zie het "belachelijk maken" niet.
Ja, dat laat dit topic wel weer zien he...quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:47 schreef pokkerdepok het volgende:
okee, prima. ik krijg de indruk dat de meeste mensen dat vinden.
Geen onzin.quote:jij suggereerd dat ZC daarom is gezwicht. dat is onzin.
Jij biedt iets aan, ik zeg ja. Toen werd het stil...quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:44 schreef pokkerdepok het volgende:
moet ik je nou dat bord gaan uitleggen?
Nou nee, zoals je hier aan de reacties kan zien ligt het maar aan 1 persoon, en dat ben jij. Niemand hier vindt het beledigend, alleen jij.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:49 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
dat ligt meer bij jou, vrees ik.
Ik vind jouw usernaam beledigend voor mensen die een kind zijn verloren aan pokken, als ik nog een paar users vind neem ik aan dat het geen probleem is als we voor een ban zorgen totdat je een minder beledigende usernaam aanneemtquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:49 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
dat ligt meer bij jou, vrees ik.
dat mag toch, jij voelt je van binnen ook beter als hen.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Oppervlakkig gezien zal je weinig merken. Maar probeer maar eens een relatie te hebben met een religieus iemand.. gaat vaak mis omdat jij altijd degene bent die zich moet aanpassen aan hun overtuiging.
Overigens heb ik het niet over bekeren. Maar over gelovigen die bijna allemaal wolven in schaapskleren zijn en zich van binnen beter voelen dan anderen.
beetje onzin.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En die bestaat niet, dus was het een gelovige, kwetsend!
En hou op met "als ik een keer iets over nederlanders zeg", we hebben hier bijna een hele cultuur opgebouwd rond zelfspot.
is dus wat anders dan borden ophangen op een muziekfestival, die aan de oppervakkige teoschouwer nogal twijfelachtig overkomen.quote:
Mensen die ernstig gelovig zijn zitten vaak in mijn allergie. Of ik mij beter voel dan hen zou ik niet durven zeggen, maar ik denk het niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:51 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
dat mag toch, jij voelt je van binnen ook beter als hen.
Ja, maar die liggen dan bij het overtreden van de grondrecht ofzoquote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:52 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
beetje onzin.
iedereen heeft zn grenzen, wil ik maar even zeggen. nederlanders ook.
Dat zeg ik dan ook niet. Ik zeg dat ze stellen dat niet-religieuzen eeuwig zullen lijden. Vind ik nou niet bepaald vriendelijk. En ja, niet-religieuzen geven geen neuk, want we geloven toch niet in die onzin. Maar vanuit het perspectief van een religieuze, die dus wel heilig overtuigd is van het bestaan van hemel en hel, is het nogal wat om te stellen dat mensen die anders denken dan jij, eeuwig zullen branden. Vanuit hun perspectief is de hel zo'n beetje het ergste wat er is, om maar een indicatie te geven van wat zij over ons denken.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:19 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik zie religieuze mensen niet echt actief niet-religieuzen belachelijk maken.
tja, dit is toch een verzamelplek van bepaalde mensen..quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, dat laat dit topic wel weer zien he...![]()
[..]
tuurlijk wel. ze zijn zich gaan realiseren dat hun flauwe humor nogal makkelijk anders geinterpreteerd kan worden.quote:Geen onzin.
Ik voel me weldegelijk beter, ik hoef me niet door een sprookjesboek te laten leiden dat ik boos word om een simpel grapje. En ik verpest het plezier van anderen niet met mijn achterhaalde meningen en opgedrongen foute moraal.quote:Op zaterdag 27 juli 2019 11:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mensen die ernstig gelovig zijn zitten vaak in mijn allergie. Of ik mij beter voel dan hen zou ik niet durven zeggen, maar ik denk het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |