abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188152220
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 13:13 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

nee dat geloof ik ook niet, hoor. en daarom is het ook geen punt om het te veranderen.
Het is ook geen 'punt' om dat bordje weg te halen, dat is 2 minuten werk, Het gaat mij meer om kleinzielig gedrag, iedereen wordt te kakken gezet maar een select groepje voelt zich 'gediscrimineerd'.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_188152255
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 13:39 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Het is ook geen 'punt' om dat bordje weg te halen, dat is 2 minuten werk, Het gaat mij meer om kleinzielig gedrag, iedereen wordt te kakken gezet maar een select groepje voelt zich 'gediscrimineerd'.
niks mis met aangeven dat je iets niet leuk vind.
pi_188152338
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 13:33 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

okee, je hebt respect voor wensen die je waardeerd, verder niet.
Nee hoor. Als mensen de wens hebben 5 keer per dag te bidden, naar de moskee te gaan en geen varkensvlees te eten respecteer ik dat, hoewel ik niet dezelfde wensen heb. ik heb alleen een probleem met wensen die botsen met onze vrije samenleving.
Hello, my name is Oliver
  zaterdag 27 juli 2019 @ 13:48:25 #229
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_188152371
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 13:36 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

belgenmoppen [...] laten we eerlijk zijn; is ook gewoon racistisch gedoe.
:)
pi_188152375
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 13:38 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

dat is jouw tunnelvisie.

waar baseer je dat op? op randjongeren? wat extremistische daden?
Randjongeren, kinderen, wegkijkende en bagatelliserende volwassenen.
Dat laatste maak jij je trouwens ook schuldig aan, en dan bedoel ik niet het volwassen zijn.

Feit is dat al 1,200 jaar, overal waar de pislam invloed heeft, het een puinhoop wordt.
pi_188152447
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 13:41 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon níet reageren op zo'n dom twitter berichtje en doorscrollen naar het volgende. Kost minder moeite, en heb je veel meer plezier van. Nog beter om gewoon helemaal geen tijd in dat bagger medium te steken.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 13:53:37 #232
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_188152509
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 13:46 schreef het_grobbekuiken het volgende:

[..]

Nee hoor. Als mensen de wens hebben 5 keer per dag te bidden, naar de moskee te gaan en geen varkensvlees te eten respecteer ik dat, hoewel ik niet dezelfde wensen heb. ik heb alleen een probleem met wensen die botsen met onze vrije samenleving.
t is niet dta ik je punt niet snap, maar het wordt nogal snel een vrijbrief voor pesten. ZC bedoelt het denk ik niet zo, maar veel van de vrije meningsuiting strijders wel. inderdaa, omdat zij iets vervelend vinden en vinden dat je die grens keihard moet stellen.
gevolg is dus, dat je mensen irriteerd. ik zie daar geen heil in.
pi_188152512
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 13:48 schreef Kopiko het volgende:

[..]

:)
niet dan?
pi_188152516
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 13:41 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

Iets 'niet leuk' vinden is heel wat anders dan discriminatie. Zag net nog een vrouw in burka, vind ik ook niet leuk dus moet ze dat ding maar uitrekken. Spoor je trouwens ook niet met deze hitte maarja.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  zaterdag 27 juli 2019 @ 13:58:04 #236
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_188152520
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 13:57 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

niet dan?
Het ras "belg"? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_188152531
Wat me opvalt is dat niemand het heeft over waar het de draak steken met de Takbir (Allah akbar) vandaan komt. Het is 100% veroorzaakt door het belachelijke gedrag van jihadisten met hun walgelijke filmpjes. Dat zou tot enig begrip kunnen leiden voor de 'grappenmakers' Voordat ISIS er was had je dit soort grappen niet..moslims hebben die aan hun eigen soortgenoten te danken.
pi_188152538
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 13:48 schreef Loei het volgende:

[..]

Randjongeren, kinderen, wegkijkende en bagatelliserende volwassenen.
Dat laatste maak jij je trouwens ook schuldig aan, en dan bedoel ik niet het volwassen zijn.

Feit is dat al 1,200 jaar, overal waar de pislam invloed heeft, het een puinhoop wordt.
islam deed dat niet alleen. wij, westerse christenen, minstens net zo hard.

je baseert je mening op uitwassen, en negeert al die mensen die helemaal geen problemen maken, maar wel gekrenkt worden.
pi_188152555
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 13:52 schreef Loei het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon níet reageren op zo'n dom twitter berichtje en doorscrollen naar het volgende. Kost minder moeite, en heb je veel meer plezier van. Nog beter om gewoon helemaal geen tijd in dat bagger medium te steken.
racisme is ook wle iets om stelling tegen te nemen, toch? en ook dan is de grens vaag.
pi_188152562
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 13:57 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Iets 'niet leuk' vinden is heel wat anders dan discriminatie. Zag net nog een vrouw in burka, vind ik ook niet leuk dus moet ze dat ding maar uitrekken. Spoor je trouwens ook niet met deze hitte maarja.
misschien als ik jou zie lopen, denk ik ook wel gatver, blijf maar binnen
pi_188152583
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 13:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het ras "belg"? :').
racisme is nou niet bepaald logisch of accuraat...
pi_188152619
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 13:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat me opvalt is dat niemand het heeft over waar het de draak steken met de Takbir (Allah akbar) vandaan komt. Het is 100% veroorzaakt door het belachelijke gedrag van jihadisten met hun walgelijke filmpjes. Dat zou tot enig begrip kunnen leiden voor de 'grappenmakers' Voordat ISIS er was had je dit soort grappen niet..moslims hebben die aan hun eigen soortgenoten te danken.
extremistische moslims zijn niet een groep met andere moslims.
en allah akbar is iets wat doodnormaal is voor moslims, om te zeggen. misschien ken jij het alleen van filmpjes waar men een tank opblaast..
pi_188152676
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 14:03 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

extremistische moslims zijn niet een groep met andere moslims.
en allah akbar is iets wat doodnormaal is voor moslims, om te zeggen. misschien ken jij het alleen van filmpjes waar men een tank opblaast..
Extremisten zijn en blijven moslims en de meeste mensen kennen Allah akbar inderdaad van dat soort filmpjes. Dus de beledigende moslims mogen hun broeders van ISIS bedanken. Weet je..deze discussie is niet zo zinvol.
pi_188152745
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 14:00 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

racisme is ook wle iets om stelling tegen te nemen, toch? en ook dan is de grens vaag.
Niet altijd. In sommige gevallen werkt "stelling nemen tegen" juist averechts. Want, like it or not, mohammedanen hebben hun slechte naam toch echt aan zichzelf te danken. Het is gewoon geen vooroordeel meer, geen racisme, maar een feitelijke weergave. Daar kan en mag je als normaal mens geen stelling tegen nemen.
pi_188152850
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 13:27 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

t is een verhouding tussen hoe jij over godsdienst denkt, en hoezeer je mensen beledigd die kennelijk wel in die godsdienst geloven.

voor je het weet ben je gewoon een katholiek die alle protestanten onacceptabel vind, en zo eeuwen lange strijd veroorzaakt.
dat is geen precieze vergelijking, maar laat wel zien dat we niet voor niets een land hebben waar we vrijheid van godsdienst in de grondwet hebben verankert. omdat intolerantie niets dna ellende had opgeleverd.
Waar gaat dit nu weer allemaal over?

Tis heel simpel;
Allah, Mo en veel van zijn volgelingen "kwetsen" iedereen de tyfus, en dat is normaal en okee, maar als ze zelf "gekwetst" worden, dan zijn de rapen gaar.

Vind je het niet gek dat er steeds meer mensen komen die steeds meer een hekel krijgen aan die altijd hypocriete en initiërend schofferende mensen die die ideologie als zodanig aanhangen???
pi_188152869
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 13:12 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ik geloof meer in een samenlving waar we wat respect hebben voor elkaars wensen.
Wat vind je van de gemiddelde islamitische samenleving, waar de sharia de scepter zwaait? :D
pi_188152884
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 14:07 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Extremisten zijn en blijven moslims en de meeste mensen kennen Allah akbar inderdaad van dat soort filmpjes. Dus de beledigende moslims mogen hun broeders van ISIS bedanken. Weet je..deze discussie is niet zo zinvol.
of je kiest de kant van diegenen die er niets van moeten hebben, ipv ze van je te vervreemden..
pi_188152898
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 14:12 schreef Loei het volgende:

[..]

Niet altijd. In sommige gevallen werkt "stelling nemen tegen" juist averechts. Want, like it or not, mohammedanen hebben hun slechte naam toch echt aan zichzelf te danken. Het is gewoon geen vooroordeel meer, geen racisme, maar een feitelijke weergave. Daar kan en mag je als normaal mens geen stelling tegen nemen.
en als je stelling nemen nou averechjts werkt
pi_188152901
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 14:01 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

misschien als ik jou zie lopen, denk ik ook wel gatver, blijf maar binnen
Ja, daar heb je dus gewoon me te dealen net zoals ik met die moslima. OP de beurt van de moslims moeten zij dat bordje maar accepteren.
pi_188152910
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2019 12:42 schreef Loei het volgende:
De klagers waren zowieso voornamelijk mensen die NIET op de Zwarte Cross aanwezig waren. Achterlijke jank debielen die je er zelfs nooit zou zien, en Lichtenvoorde afdoen als minderwaardig "boertjes gebied".
Er worden nog wel negerslaven uitgebuit in de winstgevende bloemenplantages zie ik.
Over die bloemen gesproken, hier worden drags en homo's belachelijk gemaakt.
Als niemand zin heeft in potenrammen gaan ze meteen door op de strontkar, zover mogelijk het dorp uit.

Nee, qua omgangsvormen moeten ze nog een hoop leren van Amsterdam, met al die ruimdenkende verlichte geesten daar, doorgaans keurig op kleur gesorteerd in hun eigen veilige bubbeltjes waarin ze synchroon hun vingertjes opheffen tegen joden, onvoldoende bedekkende kleding en natuurlijk 'boeren'.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')