Ja en ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:52 schreef Mjelleke het volgende:
Hebben jullie Mylène ooit horen zingen? Of die wens ooit horen uitspreken?
Ik heb haar horen zingen en het was een rampquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:52 schreef Mjelleke het volgende:
Hebben jullie Mylène ooit horen zingen? Of die wens ooit horen uitspreken?
Uhuhuquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:52 schreef zodeju het volgende:
Leuk voor Mylene, heeft geen onaardige stem......
Oh.....quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb haar horen zingen en het was een ramp
adje is de beste 'acteur' daarquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:54 schreef Harrison het volgende:
Adje wil wel nog lederen portemonnees kopen en riemen en zo. Hij is alleen vegan met eten, zei hij net. Maar waarom wast hij zijn kleding dan niet met wasmiddel? Hij wil ook geen producten waar eierschalen in verwerkt zijn. Volgens mij is hij echt alleen voor zijn rol in Utopia vegan geworden. Zei iemand hier gisteren ook al.
quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:57 schreef Bramenstruik het volgende:
Leuk filmpje van Ikbal, en je hoort ook dat meisje zeggen al een schuld van bijna een ton, slachtoffer van onze consumptiemaatschappij, zo jong, en dan al van de radar willen verdwijnen, beetje compassie had ik hier eigenlijk wel verwacht
dan blijf ik nog ff zittenquote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:58 schreef Flow3r het volgende:
Hij gaat haar zo op haar bek stompen![]()
[ afbeelding ]
word harstikke moe van dat wijfquote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze praat tegen hem alsof hij haar zoon is, of na 25 jaar huwelijk gesnapt is op vreemd gaan.
Echt! Ze heeft duidelijk op haar post gewacht. Had eerst bevestiging nodig voordat ze durfde te reageren.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:00 schreef krabje het volgende:
die familie van shel moet verboden worden om dit soort shit te verkondigen in een brief.
shel voelt zich gesterkt door haar familie,maar ja die hebben net zoveel hersens als shel zelfquote:Op vrijdag 26 juli 2019 12:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze praat tegen hem alsof hij haar zoon is, of na 25 jaar huwelijk gesnapt is op vreemd gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |