ja 12-11 achter terwijl je zelf mag beginnen is niet raarquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
Dominee Zjak blijft maar zeuren en zeuren en praten en praten. Houd gewoon een keer je waffel dicht.
Heeft ie de baard in de keel gekregen?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel prettiger dan een jaar geleden oid
Er zijn geen scheidsrechters meer bij de BDOquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heeft ie de baard in de keel gekregen?
Nog altijd beter dan die Nederlander bij de BDO, Marco. Die kan geen engels. Minety-five enz
Gurney is wat dat betreft wel een teringtegenstander, die gooit minder en blijft er nog in hangen ook.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:10 schreef Tagliano het volgende:
106 gemiddeld over dit format is wel bijzonder knap
En hun master of ceremony is ook al wegquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er zijn geen scheidsrechters meer bij de BDO
Gurney is ook wel een type die wel eens een legje laat lopen voor mijn gevoelquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gurney is wat dat betreft wel een teringtegenstander, die gooit minder en blijft er nog in hangen ook.
Maar ik vind het toch leuker als ie dat tegen vGerwen doet, ik gun Wright wel heel erg de Matchplay.
Lakeside is niet meer op Lakesidequote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En hun master of ceremony is ook al weg
hebben ze nou al een locatie voor hun World Darts Trophy? Nog steeds geen kaartverkoop aangekondigd terwijl t al over n paar weken isquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lakeside is niet meer op Lakeside
Maar volgens de grote baas stromen de sollicitaties binnen dus dan is het goed
King George's Hall in Blackburnquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
hebben ze nou al een locatie voor hun World Darts Trophy? Nog steeds geen kaartverkoop aangekondigd terwijl t al over n paar weken is
Hamilton hahaquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
Tiebreaks in een kwartfinale de agelopen jaren
Cullen v Anderson 2018
Whitlock v Wade & Hamilton v Lewis 2013
Lol.
Whitlock v Hamilton in 2011 blijft legendarisch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |