Je lijkt een voorzichtige obsessie te hebben met Zjak.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:24 schreef El-Stinho het volgende:
Ik word zo moe van Nieuwlaat. Morgen ga ik het denk ik lekker via een Sky-streampje kijken.
Dit is geen obsessie, beste Slob. Die man blijft maar praten en praten en praten en overanalyseren en overanalyseren. Ziet dingen die er niet zijn, roept lukraak dingen die 10 seconden later ontkracht worden. En maar praten en maar praten.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je lijkt een voorzichtige obsessie te hebben met Zjak.
Wel heel knap dat Gurney zelden een extra beurt nodig had om een finish te gooien in de laatste fase.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Prachtig potje.
Ik vind het wel lullig voor Wright. Ik had het hem gegund.
Hij was wel extreem vervelend netquote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is geen obsessie, beste Slob. Die man blijft maar praten en praten en praten en overanalyseren en overanalyseren. Ziet dingen die er niet zijn, roept lukraak dingen die 10 seconden later ontkracht worden. En maar praten en maar praten.
Zjak is geen dienende commentator; Zjak stelt zichzelf centraal.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 23:29 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij was wel extreem vervelend net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |