Ja laten we dat maar niet doenquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja moeilijk fappen in die omstandigheden
Limoenquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Fancyyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
YES ik ga dat filmpje die je me stuurde nog even afspelen voor het slapengaan![]()
Jij ook slaap lekker voor straks
Geen idee of er online rummikub isquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:08 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, serieus?
Dat lijkt me leuk! Ik heb soms naar gezelschapsspelletjes online zitten zoeken voor wanneer ik me verveel 's avonds. Maar nooit gezelschap gevonden. Als je niet serieus ben ben ik vreselijk teleurgesteld.
ONZ / [Shell Shockers, een doldwaas schietspel] #4quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:08 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, serieus?
Dat lijkt me leuk! Ik heb soms naar gezelschapsspelletjes online zitten zoeken voor wanneer ik me verveel 's avonds. Maar nooit gezelschap gevonden. Als je niet serieus ben ben ik vreselijk teleurgesteld.
Tot morgen, Limoentjuhquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Fancyyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
YES ik ga dat filmpje die je me stuurde nog even afspelen voor het slapengaan![]()
Omdat het skribbl heetquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
ONZ / [Shell Shockers, een doldwaas schietspel] #4
Kon even het scribble topic niet vinden, maar @:moemoe wil vast wel even helpen
Ik heb dat al bekeken, vind er niet zoveel aanquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:13 schreef devzero het volgende:
[..]
ONZ / [Shell Shockers, een doldwaas schietspel] #4
Kon even het scribble topic niet vinden, maar @:moemoe wil vast wel even helpen
Probeer het te installeren maar lukt nog nietquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat het skribbl heet
ONZ / [Skribbl #3] Wie durft?
Ow jammerquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Probeer het te installeren maar lukt nog niet
Blijft maar op download in behandeling staan maar gebeurd niksquote:
Het schaar filmpje is af ??????quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Fancyyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
Is goed. Meld maar wanneer je zover bentquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Blijft maar op download in behandeling staan maar gebeurd niks
Andere keer?
beter dan een dag te laatquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:18 schreef devzero het volgende:
[..]dat gevoel als je een meetingsruimte in loopt en je realiseert dat je een dag te vroeg bent
Ojaaa, deze is wel leuk! Zou ook een keer willen spelenquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat het skribbl heet
ONZ / [Skribbl #3] Wie durft?
Ja, is meestal wel grappig om te doen. Sommigen zijn erg goed en sommigen totaal niet (ik dusquote:Op woensdag 24 juli 2019 22:24 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ojaaa, deze is wel leuk! Zou ook een keer willen spelen
Zal ik je laten toevoegen in de lokquote?quote:Op woensdag 24 juli 2019 22:24 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ojaaa, deze is wel leuk! Zou ook een keer willen spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |