Zou hdero dat ook doen?quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Die post vast tegenwoordig onder een andere naam.
Oh okay nou dan is het tijd om te gaan slapenquote:Op woensdag 24 juli 2019 00:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haags gaf net wel toe dat het nachtbagger is omdat het om 00:43 geopend is..
Ga maar op de top van de mount everest staan, dat is pas teringhoogquote:
Kom ik dagelijks.quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga maar op de top van de mount everest staan, dat is pas teringhoog
Jij bent stiekem soms ook wel een klein beetje gemeen hè?quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn postcounter stond wel een stuk hoger die ochtend
Ik was echt niet de enige die avond hoorquote:Op woensdag 24 juli 2019 01:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jij bent stiekem soms ook wel een klein beetje gemeen hè?
Moet je wel eerst ff in de file staanquote:Op woensdag 24 juli 2019 01:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga maar op de top van de mount everest staan, dat is pas teringhoog
Ik gunde mensen best punten hoor, maar bij hem lag het net ietsjes andersquote:Op woensdag 24 juli 2019 01:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jij bent stiekem soms ook wel een klein beetje gemeen hè?
En dat.allemaal vanwege een hittegolf hierquote:Op woensdag 24 juli 2019 01:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Moet je wel eerst ff in de file staan[ afbeelding ]
Haha ik vind het wel een mooie actiequote:Op woensdag 24 juli 2019 01:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was echt niet de enige die avond hoor
Dat weet ik toch gekkiequote:Op woensdag 24 juli 2019 01:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gunde mensen best punten hoor, maar bij hem lag het net ietsjes anders
Ja klopt ik ga daar ook ff staan om af te koelenquote:Op woensdag 24 juli 2019 01:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dat.allemaal vanwege een hittegolf hier
quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dat.allemaal vanwege een hittegolf hier
Tickets zijn niet aan te slepen zie ik.quote:Op woensdag 24 juli 2019 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja klopt ik ga daar ook ff staan om af te koelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |