abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juli 2019 @ 00:36:14 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188066575
Dan maar te hopen dat ze geen remake van Jack The Ripper gaan opnemen. Ik wil niet weten hoe die acteur zich moet gaan inleven... :') :') :') :') :')

quote:
Actrice aangehouden voor drugshandel op Tomorrowland

100 xtc-pillen, 20 gram cocaïne, 11 gram ketamine, een hoeveelheid mdma dat het eigen gebruik overstijgt en wat marihuana. Daarmee werd de Nederlandse actrice Imanuelle Grives (34), bekend van ’Flikken Maastricht, betrapt op Tomorrowland. “Met zulke hoeveelheden kan het niet anders dan dat de verdachte de drugs wilde verkopen”, zegt het parket. De Nederlandse werd zondag gearresteerd en blijft aangehouden.

De bekende Nederlandse actrice Imanuelle Grives (34) werd zondag betrapt met hoeveelheden soft- en harddrugs die het eigen gebruik overstijgen. “Na doorgedreven onderzoek werd een huiszoeking georganiseerd bij haar tijdelijke verblijfplaats”, bevestigt Stéphanie Chomé van het parket van Antwerpen. “Daar werden nog cocaïne en verschillende soorten synthetische drugs aangetroffen.”

“In totaal zijn ongeveer honderd xtc-pillen in beslag genomen en meer dan twintig gram cocaïne. Ook ketamine en mdma werd in zulke hoeveelheden gevonden dat ze enkel voor verkoop konden dienen. Tot slot werden er nog gebruikershoeveelheden illegale softdrugs aangetroffen.”

“Naast de 34-jarige Nederlandse werden nog twee andere vrouwen gearresteerd”, besluit Chomé. “Ze werden maandag alle drie voorgeleid bij de onderzoeksrechter. De 34-jarige vrouw blijft aangehouden op verdenking van handel en bezit van verdovende middelen en handel en bezit van psychotrope stoffen. De twee andere verdachten mochten beschikken.”

“Voor een acteerrol”
Grives verschijnt vrijdag voor de raadkamer in Antwerpen. Dan wordt er beslist of ze verder aangehouden blijft. Volgens de advocaat van de Nederlandse actrice gaat het om een experiment voor een nieuw televisieprogramma en niet echt om het lucratieve. Ze zou zich op Tomorrowland aan het inleven geweest zijn hoe het voelt om drugs te dealen. Ze ontkende dan ook niet dat ze de drugs wilde verkopen op het festival. Het is niet bekend voor welk programma dat dan zou zijn.

“Ik vond het eerst ook een onwaarschijnlijk verhaal, maar ze wilde zich echt voor een nieuwe film inleven in haar rol als drugshandelaar”, aldus haar advocaat. “Ze wilde ervaren hoe het in zijn werk gaat en welke spanning erbij komt kijken. Maar ze heeft er niks van gebakken en is betrapt. Ze beseft nu ook dat het een hele domme actie is geweest. Maar we moeten dit verhaal zeker nuanceren. Ik doe veel drugsgerelateerde zaken, maar dit is toch echt een ander geval. Ze is geen standaard drugshandelaar of iemand die verslaafd is. We hopen dat de rechter haar verhaal ook aannemelijk vindt. We moeten eerst vrijdag afwachten, maar hopelijk zal het straks allemaal meevallen.”

Het is nog niet duidelijk hoeveel drugs er in totaal op Tomorrowland in beslag zijn genomen en hoeveel dealers er gesnapt zijn. Die cijfers worden later deze week vrijgegeven.

Imanuelle Grives is een bekend gezicht op de Nederlandse televisie. Ze is bekend van onder andere ‘Flikken Maastricht’, ‘Flikken Rotterdam’ en ‘Wie Is De Mol’.

https://m.hln.be/in-de-bu(...)morrowland~a99ec57b/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_188066591
Nog nooit van gehoord. Maarja, kut voor d'r.
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 23 juli 2019 @ 00:40:11 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188066629
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 00:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker voor der. Hopelijk krijgt ze een veroordeling voor poging tot doodslag of zoiets.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_188066636
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 00:36 schreef Nikonlover het volgende:
Dan maar te hopen dat ze geen remake van Jack The Ripper gaan opnemen. Ik wil niet weten hoe die acteur zich moet gaan inleven... :') :') :') :') :')
[..]

Hard gillen of ombouwen tot Imanuel :?
  dinsdag 23 juli 2019 @ 00:51:05 #5
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188066757
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 00:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Celblok H
pi_188066765
Geloof er geen fuck van..
pi_188066923
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 00:51 schreef madam-april het volgende:
Geloof er geen fuck van..
Tuurlijk niet. Niet met die hoeveelheden. En als dat al zo zou zijn (super dom sws) dan zou ze dat wel van tevoren even hebben (laten) documenteren. Wedden dat deze 'rol' straks ook "nog niet bekend of getekend is, maar ze had zelf het idee om [vul in]"
graag verwijderen
pi_188066983
Ik geloof Dr wel. Ook echt respect dat ze dit doet voor de rollen! Hopelijk werkt de politie mee en kan ze ook eens oefenen hoe het is om tijdje in de cel te zitten. Dit is echt leven voor je vak, nogmaals echt waanzinnig goed.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 23 juli 2019 @ 01:13:24 #9
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_188067039
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 00:40 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Lekker voor der. Hopelijk krijgt ze een veroordeling voor poging tot doodslag of zoiets.
Poging tot doodslag? Wat?

Je helpt wat mensen die er zelf naar op zoek zijn aan een leuke festival-ervaring.. 't is wat hoor.
Huilen dan.
pi_188067177
Wat een dom wijf, of het verhaal nu wel of niet klopt.
pi_188067260
quote:
Makkelijk voor de rechter te checken, willen wel weten welke rol 't is wat ze nog moet schieten natuurlijk :p
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_188067370
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 01:31 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Makkelijk voor de rechter te checken, willen wel weten welke rol 't is wat ze nog moet schieten natuurlijk :p
Als het niet bestaat....
Eigen project, anders verzinnen haar gurltjes wel wat :7
pi_188067404
Alsof dit smoesje relevant is.
pi_188067416
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 01:47 schreef LorneMalvo het volgende:
Lijkt me ook een simpele zaak. Iedere dealer heeft zo zijn eigen redenen.
pi_188067485
Laatste zinnetje : 'en wie is de mol'

Ik : ja, duh. Van flikken Maastricht zou ik het dan weer niet weten wie zij speelt, terwijl ik de serie redelijk volg.
Somebody that I used to know
pi_188067715
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 01:47 schreef LorneMalvo het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 01:48 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Lijkt me ook een simpele zaak. Iedere dealer heeft zo zijn eigen redenen.
Dit.

Drugs verkopen om geld te verdienen maakt je natuurlijk een schimmige en slechte dealer, dat type waar die advocaat op doelt. Maar drugs verkopen om een rol te spelen om geld te verdienen is dikke prima. Nuance.
"Pools are perfect for holding water"
pi_188067716
Ken haar ook niet!
Cindy De Vuyst
  dinsdag 23 juli 2019 @ 04:04:46 #19
117098 Hathor
Effe niet
pi_188067749
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 01:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik geloof Dr wel. Ook echt respect dat ze dit doet voor de rollen! Hopelijk werkt de politie mee en kan ze ook eens oefenen hoe het is om tijdje in de cel te zitten. Dit is echt leven voor je vak, nogmaals echt waanzinnig goed.
_O_
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_188067810
Heeft ze acteerlessen van Frank Masmeijer gehad?
pi_188067833
Gordon gaat nu Rutte vragen de zeer getalenteerde premier van België te bellen
  FOK!fotograaf dinsdag 23 juli 2019 @ 06:34:58 #22
842 Zorro
Z
pi_188067838
Laten we hopen dat haar volgende rol niet die van een seriemoordenaar is dan.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 23 juli 2019 @ 06:38:20 #23
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_188067849
quote:
Maar maakt het uit? Drugs dealen is drugs dealen.

Dat kan zijn voor de knaken of dat kan zijn om je voor te bereiden op een rol maar het effect is hetzelfde; dat je drugs aan het dealen bent.

Als ienand jouw schedel intrapt, zou je dan genoegen nemen met het excuus 'ik wilde weten wat er bij het kopschoppen komt kijken'

Crimineel gedrag is crimineel gedrag
Laffe huichelaar
pi_188067850
Hopelijk krijgt ze in de toekomst geen rol als seriemoordenaar
U MAD?
  dinsdag 23 juli 2019 @ 06:40:33 #25
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_188067852
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 06:38 schreef de_boswachter het volgende:
Hopelijk krijgt ze in de toekomst geen rol als seriemoordenaar