Die knop zit daardoor dus op de rand van mijn gebogen scherm waar mijn duim wel eens het scherm wil rakenquote:Op maandag 29 juli 2019 19:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
anders lukt je dat ook niet mobiel.
Werkt goed trouwens!
Niet te veel off-topic graag.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die knop zit daardoor dus op de rand van mijn gebogen scherm waar mijn duim wel eens het scherm wil raken
Koop een iPhone.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die knop zit daardoor dus op de rand van mijn gebogen scherm waar mijn duim wel eens het scherm wil raken
Apple fansquote:
Dan weet je zeker dat medewerkers van appel meeluisteren met jouw intieme gesprekkenquote:
Same, niet te duur, gewoon even sfeer proefen en za-zo op de bank genietenquote:Op maandag 29 juli 2019 18:28 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Exact mijn redenen, heb dan ook 2 tickets voor vrijdag alleen
Optioneel of standaard?quote:Op maandag 29 juli 2019 19:48 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Apple fans
Koop een $999 standaard voor je Apple scherm
Optionele standaard voor een scherm zonder standaard standaard. ADquote:
Je kan 'm ook met optionele wall-mount kopen, die kost "maar" ¤100.- (voor een metalen Vesa-mount plaatje)quote:Op maandag 29 juli 2019 19:52 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Optionele standaard voor een scherm zonder standaard standaard. AD
Ik gebruik een MacBook.quote:Op maandag 29 juli 2019 19:48 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Apple fans
Koop een $999 standaard voor je Apple scherm
Ik faalde met op een post van een week geleden reageren. Ik dacht dat ik op de laatste pagina zatquote:
Als de baan droog genoeg is heb je op slicks weer grip, zolang je de snelheid erin kan houden en de banden (dus) warm.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:41 schreef MakkieR het volgende:
Ik zit met een brandende vraag waarop ik nog geen antwoord kon vinden. Op de race van zondag zag je na en zelfs tijdens de regen auto's van banden veranderen van regen banden naar rode banden ( slicks ) Maar rode banden zijn toch voor droog weer, waarom kun je op rode banden ook met nat weer rijden, ik dacht dat je daarmee enkel kon wegglijden met nat weer . Of is er misschien een verschil tussen slicks en rode banden.
Als er echt een laag water op de baan staat, kun je niet met slicks rijden, omdat ze door het ontbreken van profiel het water niet afvoeren en de auto's dus gaan aquaplanen.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:41 schreef MakkieR het volgende:
Ik zit met een brandende vraag waarop ik nog geen antwoord kon vinden. Op de race van zondag zag je na en zelfs tijdens de regen auto's van banden veranderen van regen banden naar rode banden ( slicks ) Maar rode banden zijn toch voor droog weer, waarom kun je op rode banden ook met nat weer rijden, ik dacht dat je daarmee enkel kon wegglijden met nat weer . Of is er misschien een verschil tussen slicks en rode banden.
Nee, rode banden zijn slicks. Maar de zachtste variant in betreffende race. F1-wagens rijden als het niet te hard regent een droge lijn op (delen v)h circuit. Daar kunnen de blauwe full wets en de blauwe intermediates slecht tegen. Die hebben koeling nodig van (regen)water. Die verslijten dan razendsnel en maken je langzaam. Je kunt dan beter zodra je denkt dat het kan qua omstandigheden (!!!) naar de slicks. Bij voorkeur de zachtste band, want die is makkelijker op temperatuur te brengen dan hardere compounds (en daarmee dus grip te creeeren). En slicks zijn per definitie sneller dan full wets of intermediates, dus daar wil je zsm naar switchen.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:41 schreef MakkieR het volgende:
Ik zit met een brandende vraag waarop ik nog geen antwoord kon vinden. Op de race van zondag zag je na en zelfs tijdens de regen auto's van banden veranderen van regen banden naar rode banden ( slicks ) Maar rode banden zijn toch voor droog weer, waarom kun je op rode banden ook met nat weer rijden, ik dacht dat je daarmee enkel kon wegglijden met nat weer . Of is er misschien een verschil tussen slicks en rode banden.
Aquaplaneren heet dat volgens mijquote:Op maandag 29 juli 2019 21:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als er echt een laag water op de baan staat, kun je niet met slicks rijden, omdat ze door het ontbreken van profiel het water niet afvoeren en de auto's dus gaan aquaplanen.
Ze gingen daarom ook van start op full-wets (de blauwe band, met het meeste profiel). Omdat het echter wel meeviel hoeveel regen er nog bij viel, werd de baan droger en droger. Daarom konden ze op een gegeven moment naar slicks. De baan was toen nog wel een beetje vochtig, maar er lag geen laag water meer op.
Nee, Verstappen reed zelfs even op mediums in de regen.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:41 schreef MakkieR het volgende:
Ik zit met een brandende vraag waarop ik nog geen antwoord kon vinden. Op de race van zondag zag je na en zelfs tijdens de regen auto's van banden veranderen van regen banden naar rode banden ( slicks ) Maar rode banden zijn toch voor droog weer, waarom kun je op rode banden ook met nat weer rijden, ik dacht dat je daarmee enkel kon wegglijden met nat weer . Of is er misschien een verschil tussen slicks en rode banden.
Ik vind anders benaming als hypers en ultrasoft veel Amerikaanser. Het zijn banden compounds, geen superhelden.quote:Op maandag 29 juli 2019 21:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als de baan droog genoeg is heb je op slicks weer grip, zolang je de snelheid erin kan houden en de banden (dus) warm.
Max reed op de gele band welke een compound harder is. Deze zijn harder, minder snel warm en daarom mindere grip in koude omstandigheden. Ze slijten minder hard (dat is dus het compromis).
Rode/gele/witte banden zijn altijd slicks. Dan heb je nog intermediates (met profiel) en regenbanden (met veel profiel). Pirelli kiest de echte compound van de banden voor elke race, maar voor de domme Amerikanen gebruiken we maar 3 kleurtjes, anders is het te moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |