Toen moest je ook poepen?quote:Op maandag 22 juli 2019 14:38 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Heb er weleens een op Spanje gehad die ik toch minder vond en waarbij ik een voedselvergiftiging op liep
quote:Op maandag 22 juli 2019 14:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk diarree dat als water uit de goever stroomde![]()
![]()
Beter dat dan dat er bepaalde vloeistoffen via de verkeerde richting eruit gaan.quote:
Lekker aan de cola en bananen.. veel water..quote:Op maandag 22 juli 2019 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ziek worden op vakantie is wel een van mijn nachtmerries
quote:Op maandag 22 juli 2019 15:04 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Lekker aan de cola en bananen.. veel water..
TOP RIU, MET JE OUWE MEUK IN SPANJE!![]()
Geloof dat het 6 jaar geleden is nu.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]is niet wat ik gewend ben van Riu
Is mij wel eens overkomen, zit je ineens in een Filipijns ziekenhuis met iemand waarvan je zou zweren dat het de conciërge was, maar die dus de dokter blijkt te zijn en je vrolijk een high 5 geeft!quote:Op maandag 22 juli 2019 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ziek worden op vakantie is wel een van mijn nachtmerries
Ah okayquote:Op maandag 22 juli 2019 15:12 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Geloof dat het 6 jaar geleden is nu.
Een van de laatste jaren in dat hotel, voordat de renovatiewerkzaamheden/upgrade plaats zou vinden. Costa Meloneras, Hotel Oasis.
De horrorquote:Op maandag 22 juli 2019 15:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Is mij wel eens overkomen, zit je ineens in een Filipijns ziekenhuis met iemand waarvan je zou zweren dat het de conciërge was, maar die dus de dokter blijkt te zijn en je vrolijk een high 5 geeft!Röntgenfoto's in een spreekkamer vol mensen die even naar buiten moeten lopen als het jaren '70 apparaat aan gaat en uit de printer een digitale foto komt.
Zit je in het kantoor van de arts met nog 4 vreemden die allemaal voor hun eigen kwaaltjes daar zitten en die alles dus van elkaar meehoren omdat je allemaal direct om het bureau van de dokter zitten. Een arts die geen röntgenfoto's kan analyseren en je maar wat antibiotica meegeeft omdat hij ook niet precies wat er met je mis is en dat spul tegen heel veel kwalen werkt.
Hielp overigens wel. Ik had waarschijnlijk een longontsteking.
Ja dit is trouwens bij elkaar in 2 verschillende ziekenhuizen gebeurd; bij de eerste moest ik hartstikke lang wachten en ik was gewoon te ziek om dat vol te kunnen houden en ben terug naar het hotel gegaan om daar op bed te liggen tot ik genoeg aangesterkt was om het opnieuw in een ander ziekenhuis te proberen!quote:
Ben je mooi klaar meequote:Op maandag 22 juli 2019 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit is trouwens bij elkaar in 2 verschillende ziekenhuizen gebeurd; bij de eerste moest ik hartstikke lang wachten en ik was gewoon te ziek om dat vol te kunnen houden en ben terug naar het hotel gegaan om daar op bed te liggen tot ik genoeg aangesterkt was om het opnieuw in een ander ziekenhuis te proberen!
Ja was niet handig nee, en dat terwijl je in elk houten hokje langs de weg kleine zakjes shampoo of conditioner kon kopen, en nagenoeg de allerzwaarste antibiotica die je hier op recept kunt krijgen!quote:
quote:Op maandag 22 juli 2019 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was niet handig nee, en dat terwijl je in elk houten hokje langs de weg kleine zakjes shampoo of conditioner kon kopen, en nagenoeg de allerzwaarste antibiotica die je hier op recept kunt krijgen!Verkopen ze per losse capsule, en wisselgeld krijg je in een soort roomboterbabbelaars uitgekeerd in sommige gevallen! (I shit you not! Ongeveer 10 cent = 1 snoepje, terwijl de lonen daar al bizar laag liggen.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |