Ha die Charlotte III hoe staat het er mee? Al vakantie?quote:Op maandag 22 juli 2019 14:13 schreef Charlotte3 het volgende:
Haags is liefde, haags is leven. ... wie heeft dit verzonnen?
Jij al klaar voor vandaag?quote:Op maandag 22 juli 2019 14:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Charlotte III hoe staat het er mee? Al vakantie?
Tijdens het ontbijt al aan de slag geweest. Net terug van een uurtje sportschool. Nu late lunch en weer een paar zaken doornemen. Zo meteen wat boodschappen halen, koken en dan is de dag al weer voorbij.quote:
Lkkr man.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Tijdens het ontbijt al aan de slag geweest. Net terug van een uurtje sportschool. Nu late lunch en weer een paar zaken doornemen. Zo meteen wat boodschappen halen, koken en dan is de dag al weer voorbij.
Krijg je van die mailtjes van: dit en dat moet nog geregeld worden maar collega x is al op vakantie en het MOET nuen dan vragen wanneer collega x nou van vakantie komt omdat het nodig is...
Ben net terug Stok, verder prima!quote:Op maandag 22 juli 2019 14:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Charlotte III hoe staat het er mee? Al vakantie?
Lekker hoor, waar was je geweest?quote:Op maandag 22 juli 2019 14:23 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ben net terug Stok, verder prima!
Jij dan?
Ben naar Mexico geweestquote:Op maandag 22 juli 2019 14:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Lekker hoor, waar was je geweest?
Ik heb geen vakantie maar kan alles eindelijk op z'n tijd doen zonder agendagebonden te zijn (heeerlijk!)
Nice! Had je een rondreis door Mexico of gewoon beetje in de stad/dorp blijven?quote:Op maandag 22 juli 2019 14:26 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ben naar Mexico geweest.
Oh, dat is fijn..
Ken mezelf erg goed.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:23 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Erg hoor, mensen die zichzelf de hoogte in prijzen.
Geen rondreis zeg, alsjeblieft!quote:Op maandag 22 juli 2019 14:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Nice! Had je een rondreis door Mexico of gewoon beetje in de stad/dorp blijven?
Is het goed relaxen daar?quote:Op maandag 22 juli 2019 14:30 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Geen rondreis zeg, alsjeblieft!
Playa del Carmen, all-in, stadjes in geweest.. paar activiteiten gedaan maar vooral relaxen.
quote:Op maandag 22 juli 2019 14:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ozzy heeft ook een filmpje over haar gemaakt:
(Aanrader!)
Heb er weleens een op Spanje gehad die ik toch minder vond en waarbij ik een voedselvergiftiging op liepquote:
Oh das wel matig jaquote:Op maandag 22 juli 2019 14:38 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Heb er weleens een op Spanje gehad die ik toch minder vond en waarbij ik een voedselvergiftiging op liep
quote:Op maandag 22 juli 2019 14:30 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Geen rondreis zeg, alsjeblieft!
Playa del Carmen, all-in, stadjes in geweest.. paar activiteiten gedaan maar vooral relaxen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |