Hoe hoog hangt die?quote:Op zondag 21 juli 2019 19:52 schreef wieksel het volgende:
Vrienden van me hebben een schaduw doek in hun achtertuin gehangen. Nu geven buren een aantal huizen verdop aan dat dit illegaal is en ze dit moeten verwijderen. Ik kon zelf niets vinden, iemand een idee of dit ergens op gegrond is?
Jezus... Waarom in godsnaam zijn die buren hier tegen. Een aantal huizen verderop ookquote:Op zondag 21 juli 2019 19:58 schreef wieksel het volgende:
2,90 m hoog. Alleen voor de komende hittegolf. Dus na week of 2 weer weg.
Koophuis, dus geen verhuurder. Vlgs mij ook geen VVe
Dit zal de echte reden wel zijn ja.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:31 schreef KoningPils het volgende:
Maar nu kunnen de buren niet meer bij de buren in hun tuin kijken
Als jij 2 meter 10 bent en je zet een parasol neer zal die vast ook hoger zijn dan 2 meter. En anders dan een schutting is het geen permanent bouwwerk.quote:Op zondag 21 juli 2019 22:57 schreef Chinless het volgende:
Mag niet hoger dan 2 meter toch?? Net als je schutting... dusssss
Precies.quote:
1. Worden niet aangeklaagdquote:Op zondag 21 juli 2019 21:28 schreef LXIV het volgende:
Typisch Nederland dat zo overbevolkt is dat mensen die een doek ophangen door de buren drie huizen verder aangeklaagd worden.
Nee want dan ben je de helft van het effect kwijt en gaat het meer als een oven dienen dan als een schaduwbrenger.quote:Op zondag 21 juli 2019 20:56 schreef Sorella het volgende:
2.90 is wel wat aan de hoge kant, als je vrienden het schaduwdoek op 2.20 hangt klagen de buren misschien niet.
Misschien een idee ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |