abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7788745
Zijn er hier mannen die hun bindingsangst overwonnen hebben?
En hoe hebben ze dat precies gedaan?
[b][i]Ex mea sententia, adversus solem ne loquitor[/i][/b]
  woensdag 8 januari 2003 @ 23:08:28 #2
37538 Flamingo
aka Armageddon
pi_7788779
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 23:06 schreef YvonnePonne het volgende:
**serieus graag**

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 09-01-2003 09:18]

[url=http://www.woestforum.nl/forum/][b]WOEST! Forum! l33t dope aue![/b][/url]
  woensdag 8 januari 2003 @ 23:09:33 #3
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_7788807
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 23:06 schreef YvonnePonne het volgende:
Door gewoon door te blijven gaan als je denkt dat je niet meer kan lijkt mij?
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_7788925
Volgens mij is bindingsangst een beetje bullshit.... tuurlijk, er zullen factoren zijn die een man afschrikt, maar een algehele angst om je te binden? Je bent toch ook aan je ouders/familie/vrienden verbonden? 'Bindingsangst' is gewoon een mooi woord, meer niet
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
  woensdag 8 januari 2003 @ 23:15:26 #5
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_7788964
**Onzin in Onzin, graag**

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 09-01-2003 09:20]

pi_7789044
Bindingsangst bij mannen. Mijn idee is dat mannen te snel een relatie aangaan. 'Als het een gat heeft, is het al gauw goed'. Na een poosje is de lol er een beetje af, zien ze dat er naast dat goddelijke lichaam een beetje minder goddelijk karakter zit en om het meisje niet te kwetsen, noemen ze de reden dat ze het uitmaken 'bindingsangst'.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_7789228
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 23:18 schreef YvonnePonne het volgende:
Laat ook maar...

Doe maar een slotje ofzo...

Sorry, mijn reactie was heel flauw.
Heb zelf een tijdje iets gehad met een jongen die, naar eigen zeggen, een zware vorm van bindingsangst had, en dat is op een ontzettende rotmanier over gegaan. Veel meer kan ik er nu even niet over zeggen, omdat ik er zelf nog niet helemaal uit ben...
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_7790340
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 23:18 schreef YvonnePonne het volgende:
Laat ook maar...

Doe maar een slotje ofzo...

Op verzoek van topic-opener (tijdelijk) gesloten, in afwachting van de beoordeling van een R&P-mod.
pi_7792672
Topic gaat weer open,
nu met serieuze reacties graag.

Voor de topicstarter: Modjes slapen ook wel eens.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_7792758
Zoals eerder gezegt is bindingsangst een mooi woord voor een rotsmoes om niet meer met je om te hoeven gaan.

't is lekker makkelijk te zeggen, en je hoeft gelijk niet meer na te denken wat er nu eigenlijk aan de hand is.

donderdag 9 januari 2003 @ 09:35:18 #11
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_7792792
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 09:32 schreef skyhigh het volgende:
Zoals eerder gezegt is bindingsangst een mooi woord voor een rotsmoes om niet meer met je om te hoeven gaan.

't is lekker makkelijk te zeggen, en je hoeft gelijk niet meer na te denken wat er nu eigenlijk aan de hand is.

Dit is nogal zwart/wit want vaak is het wel zo, dat ontken ik ook niet

Maar er zijn ook echt mensen die dit hebben

[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_7792920
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 09:35 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Dit is nogal zwart/wit want vaak is het wel zo, dat ontken ik ook niet

Maar er zijn ook echt mensen die dit hebben

k, uitzonderingen daargelaten dan
pi_7793182
die neiging had ik dus wel in het begin. Ik was nogal een vrijbuiter, en mijn vriendin ook. Allebei geen behoeft aan een erg vaste relatie.

Het was op een gegeven moment zelfs zo erg dat ik tegen mijn vrienden riep ( die wisten dat ik absoluut geen relatie man was) dat ik geen relatie wilde, behalve met haar En dat is dus gelukt

Mijn devies: Wanneer een man de absolute echte mega ware gevonden heeft, zal hij na een tijdje ontdooien en zal de bindingsangst verdwijnen

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  donderdag 9 januari 2003 @ 12:20:19 #14
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_7794918
Grappige topic, bij mij is het precies anders om.
Ik merk dat er bij mij een soort van verlatings angst is ?? niet dat ik beslag of angsvallig in de buurt bij mijn meisje blijf. Maar altijd heb ik weer van die spook verhalen die de boel zo krom maken. komt ook omdat ze in het begin van onze relatie 3 maal heeft gezoent met een ander.

Voorbeeld, als ik haar bel gaat de telefoon over op eens is hij uit krijg je meteen voicemail. Optie A ze wil je niet spreken optie B de baterij is op? Uren later bleek het optie B te zijn, in die tussen tijd toch over A blijven denken. Erg freaky en niet leuk.

Maar goed even ontopic, mijn meisje heeft dus wel bindings angst A O kan lekker botsen. Zolang ik van haar het vertrouwen krijg dat alles goed is wat ik soms niet krijg en erg moeilijk is en ga ik me zelf op vreten. Dan kan ik haar los laten 4 dagen niet zien spreken geen probleem ik laat haar zo vrij gaan als ik maar weet dat ze bij mij hoort. Stukje bij beetje lukt het en het grappige is hoe meer ik haar los laat hoe meer zij naar mij toe komt???????????????

Basicly ben ik dus de kluts kwijt en snap er soms niets meer van

Dwannie is like god is rubbing your tummy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')