Veel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar weet echt niet meer wat ze allemaal heeft geroepen
ik moest lachen om iets met het woord fuckquote:
Dan kom jij nog wel een keer aan de beurt. Maar eerst wachten tot het 'ik ben ervan weg' spel is uitgespeeld.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
iemand had iets gepost met "fucking" nog iets en ik had er een lach smilie als reactie op gezet, dezeDat was mis blijkbaar
Verstandig!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Nee, de verpakking was niet goed afgesloten, dus heb me er niet aan gewaagd
Tssssk, tokkie!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik moest lachen om iets met het woord fuck
Hoop doet levenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan kom jij nog wel een keer aan de beurt. Maar eerst wachten tot het 'ik ben ervan weg' spel is uitgespeeld.
naar LINKS!!! naar RECHTS!!!quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je dacht dat ik enkel satésaus wilde eten?
Voornamelijk thriller-achtige boeken. Lars Kepler/Jo Nesbo. Dat soort boeken. Geen enorm zware kost in elk geval.quote:
Volgens mij heb ik ook nog geen veeg uit de pan gekregen. Weet niet of ze lekker kookt ook..quote:
echt? nee toch?quote:
Wandel ze !quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:27 schreef Recce het volgende:
Het is droog inmiddels. Ik ga een stukje wandelen.
Wat jammer, ik hoop dat er nog iets overblijft naast het computeren. Zelf heb ik sinds ik ziek werd geen concentratie meer waardoor ik niet kan lezen. Vind het heel erg maar gelukkig is er ook voor mj het internet.quote:
Wandel'zequote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:27 schreef Recce het volgende:
Ik had geen saté, maar wel zin in wat satésaus bij mijn frietjesquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:27 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik ken mensen die geen saté eten zonder satésaus bijvoorbeeld, ik weet niet wat jij voor rigoreuze eetprincipes hebt.
Kijk uit voor die kloterupsenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:27 schreef Recce het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |