Ik vind de dip(val) erna vooral opvallend.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 13:24 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hoezo dan? Greg werd jarenlang 2e, 3e en 4e totdat hij koersslimheid kreeg.
Ja, vorig jaar reed Apaphilippe geen top 50 in de tijdritquote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:50 schreef Kravat het volgende:
Vind het wel juist mooi Alaphilippe die full Ricardo Ricco gaat.
Net hetzelfde met Yates in de giro vorig jaar.
Al 7 opeenvolgende jaren in de top 20 meeste punten op ProCyclingStats, maar soitquote:Op zaterdag 20 juli 2019 13:31 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Ik vind de dip(val) erna vooral opvallend.
Maar geen topprestaties meer. En laat doping nou net die 2% extra geven.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 13:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Al 7 opeenvolgende jaren in de top 20 meeste punten op ProCyclingStats, maar soit
En Microdoses epo, en rommelen met attesten en ander groeihormoonspul etc etc.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 10:06 schreef bonke het volgende:
de toppers zitten nog steeds op hun hotelkamertje zuurstofrijk bloed te wisselen
Behoorlijk verschil tussen Yates en Lollerflip. Yates blonk uit in datgene wat hij altijd al redelijk kon; Klimmen. Lollerflip daarentegen transformeert even van puncher naar klassementstopper....quote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:50 schreef Kravat het volgende:
Vind het wel juist mooi Alaphilippe die full Ricardo Ricco gaat.
Net hetzelfde met Yates in de giro vorig jaar.
Mwah, van Avermaet reed al jaren ereplaatsen bijeen, alleen ging hij iets slimmer koersen. Enige lachwekkende prestatie van Krek is die op de Olympische spelen, waar op Zeits en Lollerflip na alleen maar pure klimmers in de top 25 eindigden.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 13:20 schreef J.Caesar het volgende:
Als er 1 opvallende renner tussenzit vind ik het Van Avermaet.
Niet nu, wel een aantal jaar geleden.
Hij wordt ook een dagje ouder he, stel dat je na je 32ste gemiddeld 1% per jaar slechter wordt.. zit je er ook al opquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:10 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Maar geen topprestaties meer. En laat doping nou net die 2% extra geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |