ja en ik maar denken dat maris ZWAAR aan het overdrijven was......mylene en jens klaagden nooit.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 06:37 schreef Mjelleke het volgende:
Nu alweer een klaagzang over t slapen in t martelhofke...
ze gaat vanmiddag even babbelen erover....( blijkbaar komt er een dokter...) ze heeft opgezwollen handen...en dat heeft met haar nek te maken....volgens Lexcquote:
tja..dat snap ik wel.....ze willen blijkbaar wel laten zien dat er niks gebeurd daar......tis ook een domme verhaallijn...dat vind ik tenminste...quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:05 schreef Mjelleke het volgende:
Wat me opvalt is dat er al een tijdje geen slaapstreams van de boot te zien zijn. De focus ligt helemaal op Adriaan en Franny
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:13 schreef sylly1 het volgende:
Jordi was om 5 uur al wakker, slecht geslapen.
Jordi: ik was eerder op dan Mariska, who's gonna beat me
zware dag?...staat er zoveel in het script...?...quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:14 schreef sylly1 het volgende:
wat is iedereen vroeg op: merel, mariska, Jordi, andrea, lex, Shelley.
Maris: het wordt een zware dag vandaag, tegen Merel?
laten we het hopenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:15 schreef Maria. het volgende:
[..]
zware dag?...staat er zoveel in het script...?...
En ze nam graag de Afsluitdijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 07:26 schreef sylly1 het volgende:
Mariska grijpt de autorit van Gerrits ouders aan om over collega's te vertellen die in Groningen wonen en voor een vergadering ook al vroeg moesten gaan rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |