abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_188018681
Alvarez op de cvm en Schuurs naast Blind lijkt me ook een reële optie
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_188019461
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 09:31 schreef TheVulture het volgende:
Alvarez op de cvm en Schuurs naast Blind lijkt me ook een reële optie
Het is geen fifa he.

Schuurs kan er geen bal van. En Alvarez is geen ‘cvm’.
pi_188019469
Ik was laatst in Mexico bij de slager. Slager zei toen tegen mij: 'Ajax! Ajax! de Boer, Cruyff, van Basten, Magallan!! Echt serieus gebeurd.
pi_188019728
Het gaat wel écht interessant worden wat Overmars en Ten Hag precies voor ogen hebben met ons verdedigend blok.

- Marin lijkt in alles een jongere versie van Schone dus hij gaat de nieuwe 6 worden
- Eiting krijgt weer een kans en doet het allemaal best ok. Alleen Donny - Eiting - Marin mist écht creativiteit. Het zou mij dan ook niet verbazen als Tadic de 10 gaat worden. Werkt ook beter voor Dolberg / Promes / Neres qua steekballen.

- Martinez lijkt de droomopvolger van Tagliafico, maar iedereen die hem heeft zien spelen blijft hameren dat hij ook goed centraal kan a la Cannavaro. Koppeltje Martinez - Schuurs dan?
- Schuurs staat gewoon zijn mannetje en lijkt echt stappen te hebben gemaakt. Waar De Ligt een 9 was, hebben we straks een 7tje met af en toe uitschieters naar max een 8. Niks mis mee.
- Alvarez lijkt nu al een goede aankoop. En een koppel te gaan vormen met Blind in het centrum. Alleen veel van zijn coaches/teamgenoten zien hem als beest op 6. Interessante extra optie.

Maar je hebt nu zo veel interessante opties:

Nico - Blind - Alvarez - Mazraoui

Nico - Blind - Schuurs - Alvarez (Nous op middenveld)

Nico - Blind - Schuurs - Mazraoui (Alvarez op middenveld)

Nico - Martinez - Schuurs - Alvarez (Blind op middenveld)

Nico - Blind - Alvarez - Dest (Nous op middenveld)

En ga zo verder. Snel kijkend naar deze brainfarts gaat Martinez nog niet zo veel ballen dit jaar, idem voor Kik. Klein geluk: Geen reden om Magallan ooit nog op te stellen, dus dat is wel gunstig.

Alleen net als vorig jaar vind ik echt dat we wat leuke talenten nodig hebben voor de flanken. Promes / Neres met daarachter Lang/ Labyad vind ik echt te karig. Bandé laat ik tot de winter buiten beschouwing.

(jaja Ziyech / Tadic kunnen er ook, maar dat moeten meer de centrale regisseurs zijn).
pi_188019834
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 10:41 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Het is geen fifa he.

Schuurs kan er geen bal van. En Alvarez is geen ‘cvm’.
quote:
Debuted at 18 for the biggest club in Mexico, Club America. Started off as a CB, as soon as he debuted for the Mexican NT, Osorio used him as a CB and RB. Over the last year though, he has been absolutely spectacular as a CDM.
Bedankt voor je input. Denk dat de Mexicanen het wel zullen weten, niet?
.
  zaterdag 20 juli 2019 @ 11:28:32 #156
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_188020012
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 11:01 schreef Itisbangin het volgende:
Het gaat wel écht interessant worden wat Overmars en Ten Hag precies voor ogen hebben met ons verdedigend blok.

- Marin lijkt in alles een jongere versie van Schone dus hij gaat de nieuwe 6 worden
- Eiting krijgt weer een kans en doet het allemaal best ok. Alleen Donny - Eiting - Marin mist écht creativiteit. Het zou mij dan ook niet verbazen als Tadic de 10 gaat worden. Werkt ook beter voor Dolberg / Promes / Neres qua steekballen.

- Martinez lijkt de droomopvolger van Tagliafico, maar iedereen die hem heeft zien spelen blijft hameren dat hij ook goed centraal kan a la Cannavaro. Koppeltje Martinez - Schuurs dan?
- Schuurs staat gewoon zijn mannetje en lijkt echt stappen te hebben gemaakt. Waar De Ligt een 9 was, hebben we straks een 7tje met af en toe uitschieters naar max een 8. Niks mis mee.
- Alvarez lijkt nu al een goede aankoop. En een koppel te gaan vormen met Blind in het centrum. Alleen veel van zijn coaches/teamgenoten zien hem als beest op 6. Interessante extra optie.

Maar je hebt nu zo veel interessante opties:

Nico - Blind - Alvarez - Mazraoui

Nico - Blind - Schuurs - Alvarez (Nous op middenveld)

Nico - Blind - Schuurs - Mazraoui (Alvarez op middenveld)

Nico - Martinez - Schuurs - Alvarez (Blind op middenveld)

Nico - Blind - Alvarez - Dest (Nous op middenveld)

En ga zo verder. Snel kijkend naar deze brainfarts gaat Martinez nog niet zo veel ballen dit jaar, idem voor Kik. Klein geluk: Geen reden om Magallan ooit nog op te stellen, dus dat is wel gunstig.

Alleen net als vorig jaar vind ik echt dat we wat leuke talenten nodig hebben voor de flanken. Promes / Neres met daarachter Lang/ Labyad vind ik echt te karig. Bandé laat ik tot de winter buiten beschouwing.

(jaja Ziyech / Tadic kunnen er ook, maar dat moeten meer de centrale regisseurs zijn).
Denk dat die Martinez wel al veel gaat spelen als hij echt goed is hoor, sowieso al op het begin als Tagliafico nog niet helemaal fit is. Als hij dan een goede indruk achterlaat zie ik hem nog best centraal achterin spelen met Alvarez en dan Blind naar het middenveld.

Denk dat er verder niks meer op de flanken gaat gebeuren als iedereen blijft, je kan nu al genoeg rouleren daar en met de drie spitsen die we hebben zijn er altijd nog andere varianten mogelijk. In geval van uiterste nood kan er altijd nog wel iemand uit de jeugd daar spelen zoals Kühn, Gravenberch, Danilo.
Oh.
  zaterdag 20 juli 2019 @ 11:34:07 #157
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_188020069


Gutierrez en GuardadoGoden _O_
Oh.
pi_188020823
Misschien ben je in de basis iets achteruit gegaan in kwaliteit, maar we hebben wel echt een veel sterkere bank. Vorig jaar was het echt een ramp als iemand uitviel, eigenlijk hadden we maar 1-2 goede spelers op de bank. In zijn geheel is de selectie echt wel sterker nu.
  zaterdag 20 juli 2019 @ 12:51:23 #159
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_188020972
poeh roulatiegenot!!! Die veelzijdigheid is echt ongekend achterin, en als Ziyech en/of Neres zouden blijven heb je ook voorin een prachtselectie. Als we Odegaard hadden kunnen krijgen hadden we echt de beste breedteselectie in jaren gehad, waarmee je eigenlijk gewoon de dubbel en overwintering europa moet af kunnen dwingen zonder te veel moeite.

Zo pieken in de CL als vorig jaar echter...dat zit er niet in ben ik bang.
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_188021139
quote:
Zo nu en dan speelt de Mexciaan op het randje, meent Te Kloese. "Hij is spijkerhard in de persoonlijke duels. Echt op het randje soms. En hij heeft persoonlijkheid. In de finale stoorde Edson zich op een gegeven moment aan opmerkingen van Michael Bradley, een gerespecteerd Amerikaans international. Toen ging hij pontificaal voor Bradley staan, met zijn wijsvinger op zijn mond. Dat hij even stil moest zijn. Ja, Edson is een baas in het veld."
.
pi_188021169
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 13:02 schreef Timooon het volgende:

[..]

Minimaal drie ingrepen door de VAR dus dit jaar?
  Moderator zaterdag 20 juli 2019 @ 13:04:53 #162
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188021172
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 13:02 schreef Timooon het volgende:

[..]

Zou je niet ergens een keer een bron bij zetten
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_188021209
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 13:02 schreef Timooon het volgende:

[..]

Een Pepe 2 dus
pi_188021226
We missen alleen een creatief type op het middenveld zoals Frenkie. Odegaard was perfect geweest.
  zaterdag 20 juli 2019 @ 13:09:37 #165
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_188021237
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 13:08 schreef SuperFokker het volgende:
We missen alleen een creatief type op het middenveld zoals Frenkie. Odegaard was perfect geweest.
Het middenveld is de enige linie waar ik niet helemaal tevreden over ben inderdaad.
Oh.
pi_188021266
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het middenveld is de enige linie waar ik niet helemaal tevreden over ben inderdaad.
Op welke positie speelt Unuvar?
  zaterdag 20 juli 2019 @ 13:12:57 #167
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188021283
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 13:08 schreef SuperFokker het volgende:
We missen alleen een creatief type op het middenveld zoals Frenkie. Odegaard was perfect geweest.
Odegaard lijkt toch niet op De Jong qua spel
  zaterdag 20 juli 2019 @ 13:14:31 #168
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_188021307
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 13:11 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Op welke positie speelt Unuvar?
Aanvallende middenvelder, maar denk dat hij in een systeem van Ten Hag meer vanaf de flanken zal komen net als Ziyech.
Oh.
pi_188021333
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 13:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

Odegaard lijkt toch niet op De Jong qua spel
Wat zie jij als verschillen dan? Ik vind vooral dat ze beiden een versnelling, bal vast kunnen houden en met de bal en een goede steekpass hebben.
  zaterdag 20 juli 2019 @ 13:18:46 #170
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188021364
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 13:17 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Wat zie jij als verschillen dan? Ik vind vooral dat ze beiden een versnelling, bal vast kunnen houden en met de bal en een goede steekpass hebben.
Odegaard verdedigt niet mee en is verdedigend niet zo goed als De Jong dus die kan niet op die positie, zou op de plek van Ziyech wel kunnen
pi_188021395
Erg benieuwd naar Alvarez. Ziet er uit als een aanwinst.
pi_188021582
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 13:04 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Zou je niet ergens een keer een bron bij zetten
Google doet het gewoon hoor.

https://www.fcupdate.nl/v(...)mplimenten-een-baas/ :P
.
  Moderator zaterdag 20 juli 2019 @ 13:54:45 #173
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_188021863
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 13:36 schreef Timooon het volgende:

[..]

Google doet het gewoon hoor.

https://www.fcupdate.nl/v(...)mplimenten-een-baas/ :P
Neuh maar is wel zo netjes om die erbij te zetten toch
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_188021913
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 13:08 schreef SuperFokker het volgende:
We missen alleen een creatief type op het middenveld zoals Frenkie. Odegaard was perfect geweest.
Eens.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 20 juli 2019 @ 14:20:09 #175
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188022347
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 13:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Eens.
De Jong vervangen wordt sowieso moeilijk en daar dan nog bij dat De Ligt weg is dus moet het wel een stabiel gebeuren worden daar, ben wel benieuwd naar de oplossing van Ten Hag. Tadic en Ziyech (mocht die blijven) zijn natuurlijk ook middenvelders dus er zijn wel wat mogelijkheden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')