Wel eens gedaan. Verzoek ingediend voor linkshandige kladblokjesquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:45 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Moet daarom ook niet zijn tijd verspillen
Ja dat zoete kleffe gedoe is niksquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:36 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hahahaha.
Nu doe je net alsof ik geen romantiek wil
Alleen niet die zoete kleffe idd.![]()
Ik vind de all inclusief op Griekenland vaak een beetje meh. Kroatië is tof maar ken ik alleen van camping.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik was naar Griekenland en Kroatië aan het kijken.
Jij was zeker de enige die lachtequote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wel eens gedaan. Verzoek ingediend voor linkshandige kladblokjesIk vond hem best grappig imho
Gaat nog even duren hequote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn ritme is nog steeds naar de klote
Gek zeg!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gaat nog even duren he![]()
Voortaan maar niet op vakantie gaan! Of thuis vakantie vieren
Ben beide niet geweest... maar Kroatië had ik als tip van iemand anders gekregen. En mijn zusje was naar Griekenland gegaan en vond dat dan weer wel mooiquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind de all inclusief op Griekenland vaak een beetje meh. Kroatië is tof maar ken ik alleen van camping.
Haaahahahaha!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Shit, ik moet maar eens gaan werken. Haags pleurt ff in Voordat je reageert : Gibs is passie![]()
Als je wil
Helemaal met je eens.. ik heb daar niks meequote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:49 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee nee.
De romantiek moet liever niet zoet en klef zijn. Niet het gedoe..![]()
Ja is cool.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Shit, ik moet maar eens gaan werken. Haags pleurt ff in Voordat je reageert : Gibs is passie![]()
Als je wil
DOEN!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben beide niet geweest... maar Kroatië had ik als tip van iemand anders gekregen. En mijn zusje was naar Griekenland gegaan en vond dat dan weer wel mooi
Turkije sowieso niet.. ik wil wel maar ik ga met mijn broertje en die is er net van terug.
Canarisch eiland misschien even kijken dan ja
Trekt mij niet aan. Maar zo trekt Azië mij ook niet zo aan. Ik ben al verschillende keren gevraagd mee naar Japan te gaan. Maar ik hoef echt nietquote:
Neepan dusquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Trekt mij niet aan. Maar zo trekt Azië mij ook niet zo aan. Ik ben al verschillende keren gevraagd mee naar Japan te gaan. Maar ik hoef echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |