aaahw jaja je bent niet verliefdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben een expert ja
Vanavondmaar ik ben niet verliefd
Is N-pop moentje
Ohquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:36 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hahahaha.
Nu doe je net alsof ik geen romantiek wil
Alleen niet die zoete kleffe idd.![]()
Soms! De de rest dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel schattig. Soms.
Zaterdag en zondag?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:38 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee. Vandaag vrij. Weekend weer. Daarom
quote:
Canarisch eiland!!!quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]toevallig wel ja maar dat is pas over een anderhalf maand.
Nee als ik weekje wegga dan wordt het een hotel all inclusive. Maar moet nog even kijken hoor. Twijfel heel veel ja-nee
Precies.. NIET verliefdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
aaahw jaja je bent niet verliefd![]()
![]()
[ afbeelding ]
N-pop = Noord Koreaans pop muziek?
Ik ben ZEER gevoelig voor dit soort gifjes.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Precies.. NIET verliefd
[ afbeelding ]
Neezouden die ook van die leuke dansjes doen?
Ja dat is soms het lekkerst. Op vakantie gaan naar het buitenland kan ontspannend zijn maar meestal heb je bij terugkomst weer even nodig om daarvan bij te komenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:33 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Ik heb mijn laatste vakantie ook gewoon thuis doorgebracht, afgezien van enkele dagen even weg. Maar toch in Nederland gebleven. En helemaal uitgerust weer begonnen met werk.
Neeeejohquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dat is soms het lekkerst. Op vakantie gaan naar het buitenland kan ontspannend zijn maar meestal heb je bij terugkomst weer even nodig om daarvan bij te komen
Nice! Kamperen met je neefjes?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]toevallig wel ja maar dat is pas over een anderhalf maand.
Nee als ik weekje wegga dan wordt het een hotel all inclusive. Maar moet nog even kijken hoor. Twijfel heel veel ja-nee
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Baas ook weer op de kast
"Denk je dat de zon feller gaat schijnen als je naar buiten zit te staren ? "
Heeft ook geen humor meer
Oke oke niet verliefdquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Precies.. NIET verliefd
[ afbeelding ]
Neezouden die ook van die leuke dansjes doen?
Moet daarom ook niet zijn tijd verspillenquote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Baas ook weer op de kast
"Denk je dat de zon feller gaat schijnen als je naar buiten zit te staren ? "
Heeft ook geen humor meer
Juf Roos is grappig.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 07:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oke oke niet verliefd
[ afbeelding ]
Juf roos doet wel dansjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |