En niemand weet waar het voor staat. Dat is volgens mij het grootste mysterie.quote:
Wow.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ik slijm nooit... daar ben jij beter in dat ik
Ik ga er vanuit dat je op FOK! zit omdat de jouwe ook een kleintje isquote:
of is het '' als mij'' ?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee ik slijm nooit... daar ben jij beter in dat ik
30 cmquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je op FOK! zit omdat de jouwe ook een kleintje is
@Danny weetquote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En niemand weet waar het voor staat. Dat is volgens mij het grootste mysterie.
FANN niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iedere FOK!ker heeft toch een penis van 450 cm?
+1quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:23 schreef Gooddeal het volgende:
Mensjes, dit gaat niet lang stand houden. Jammer, want ik vind het leuk om zovel verschillende mensen te leren kennen. De haat en nijd onderling is eigenlijk niet meer te negeren.
Zo jammer. Al die steken onder water, het maakt deze s.c. kapot.
Nee, DM maakt de SC kapot.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:23 schreef Gooddeal het volgende:
Mensjes, dit gaat niet lang stand houden. Jammer, want ik vind het leuk om zovel verschillende mensen te leren kennen. De haat en nijd onderling is eigenlijk niet meer te negeren.
Zo jammer. Al die steken onder water, het maakt deze s.c. kapot.
lekker zout ...... ik moet af en toe meer zout iets een zegt de dokter.... Natrium tekortquote:
Bull. Wij hebben ook wel DM'etjes gehad over muziek. Daar had de sc niets onder te lijden.quote:
Je ken ook Tequila gaan drinken ...quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
lekker zout ...... ik moet af en toe meer zout iets een zegt de dokter.... Natrium tekort![]()
er is altijd wel ''iets''![]()
nah... dan neem ik toch tucciesopgelost.........
Ik zie het 'probleem' ook niet, maar er schijnen mensen op hun tenen getrapt te zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 00:26 schreef chufi het volgende:
Er is toch helemaal niets aan de hand nu...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |