Een speaker? De balk zijn er 3.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:34 schreef BoneThugss het volgende:
Ja duh, het is gewoon 1 speaker die geluid produceert
Het is en blijft beperkt.quote:
Geen ruimte voor. Ik stond laatst in een winkel en daar klonk de goedkopere nog best oke. Mijn tv heeft standaard kut geluid.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:38 schreef Filosoofert het volgende:
Soundbar is altijd kut in mijn ervaring...
Koop dan een goedkoper 3.1 setje...
Misschien kun je er met diverse modus op de tv (spraak, muziek, film etc) nog iets van maken...
Het is allemaal echo sorry om te zeggen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:53 schreef Tailless het volgende:
Maar het verbaasd mij dat er geen enkele calibratie is buiten het volume....
Of überhaupt een demo disk.
Ik snap het maar als er zuilen van maximaal 2 cm breed zijn die beter klinken dan dit.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:07 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Het is allemaal echo sorry om te zeggen.
Kleine speakers kunnen nooit niet een vol geluid geven.
Dus die domme woofer moet bijna alle lagen tonen weer geven.
Dus je kan horen waar die woofer staat in huis en dat is gelijk het probleem.
Terwijl in de zaak de woofer optimaal verstopt is waardoor de rest wat helder word.
Dan heb je nog nooit een bar van Bose gehoord. Klinkt echt als surround.quote:Op donderdag 18 juli 2019 20:40 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Het is en blijft beperkt.
Het zal nooit niet een stereo beeld hebben als een stereo speaker.
Het zal nooit niet een 5.1 set zijn omdat de speaker altijd voor zit.
Een soundbar is een product voor mensen die net iets beter geluid willen hebben dan hun tv.
Toen de tv nog zo slecht geluid gaf wat nu al stukken verbetert zijn.
Weg gegooit geld
Die kan je tenminste calibreren.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:22 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een bar van Bose gehoord. Klinkt echt als surround.
Ken je het fenomeen deur?quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:31 schreef Zolderkamer het volgende:
Geen ruimte..ken je het fenomeen muurbeugel?
Een speaker klinkt niet goed omdat ie nieuw is ofzo.. die van 30 jaar oud kunnen ook perfect klinken
touchéquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:37 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ken je het fenomeen plafondbeugel?
Ik verwacht dat die beter is dan mijn tv en dat die een goede stereo weergave heeft.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:42 schreef Sjemmert het volgende:
Wat verwacht je anders van een soundbar dat is toch allemaal rommel man.
Zonde van die 6 meier man.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:44 schreef Tailless het volgende:
[..]
Ik verwacht dat die beter is dan mijn tv en dat die een goede stereo weergave heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |