Doe mij maar een kater.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onzin, ik wil juist geen katers maar altijd poezen.
Ik zal maar niet zeggen dat ik ook een poes wil.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onzin, ik wil juist geen katers maar altijd poezen.
Ik heb 1 keer een kater gehad, de eerste kat ooit, daarna alleen nog maar poezen.quote:
Bij ons was het andersom.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een kater gehad, de eerste kat ooit, daarna alleen nog maar poezen.
Trinity was leuk maar de beste film vind ik my name is nobody. Zonder Bud Spencer maar met Henry Fonda.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
mücke, 4 fäuste vor rio ook en nog somige
hier heb je toch een apart topic voor?quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:48 schreef mario390 het volgende:
benieuwd of dat jemand kennt..
and they say it never rains in l.a county..![]()
![]()
Never rains in California ken ik wel.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:48 schreef mario390 het volgende:
benieuwd of dat jemand kennt..
and they say it never rains in l.a county..![]()
![]()
ja maarquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier heb je toch een apart topic voor?
Mario is doof.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:49 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Never rains in California ken ik wel.
als hij maar kan lezenquote:
Ik heb daar antwoord gegeven op een raadsel van je, maar je negeert het terwijl je gewoon hier zit te posten.quote:
ik heb teveel sites openquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb daar antwoord gegeven op een raadsel van je, maar je negeert het terwijl je gewoon hier zit te posten.
En de fokcrew heeft ook een eigen topic.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
je meent hetquote:Op donderdag 18 juli 2019 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En de fokcrew heeft ook een eigen topic.
quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En de fokcrew heeft ook een eigen topic.
Zijn Nederlands is beter dan mijn Duits.quote:
Dat ik ik niet zeggen.quote:Op donderdag 18 juli 2019 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn Nederlands is beter dan mijn Duits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |